INSPEKTOR/INSPEKTORKA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

INSPEKTOR/INSPEKTORKA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
4 870 - 6 900 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1074

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 870 do 6 900 PLN
INSPEKTOR/INSPEKTORKA 4870 zł - 6300 zŁ GŁÓWNY SPECJALISTA/GŁÓWNA SPECJALISTKA 5040 ZŁ 6900 ZŁ WYNAGRODZENIE ZASADNICZE PIERWSZA UMOWA NA OKRES 6 MIESIĘCY Z MOŻLIWOŚCIĄ PÓŹNIEJSZEGO PRZEDŁUŻENIA

Zakres obowiązków:
1. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia.
2. Weryfikacja i analiza wniosków o udzielenie zamówienia (wraz z załącznikami).
3. Współpraca z komórkami inicjującymi zamówienie publiczne.
4. Rekomendowanie decyzji wraz z uzasadnieniem dot. wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, unieważnienia postępowania, wyboru oferty najkorzystniejszej, rozstrzygania odwołań.
5. Uczestniczenie jako sekretarz w pracach komisji przetargowych.
6. Opracowywanie dokumentacji prowadzonych postępowań.
7. Wprowadzanie danych do Platformy przetargowej, BIP, BZP, Dz.U.U.E.
8. Prowadzenie spraw szczególnie trudnych, inicjowanie nowych rozwiązań oraz wykonywanie zadań o charakterze doradczym (w przypadku głównego specjalisty).

Godziny pracy: pn -pt 6:30/8:00 -14:30/16:00

Miejsce pracy:
Jana Pawła II 1, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Urząd Miasta Olsztyna

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • 1. Studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych. 2. Co najmniej 3 letni staż pracy (w przypadku inspektora). 3. Co najmniej 2 lata doświadczenia w realizacji postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku inspektora). 4. Co najmniej 4 letni staż pracy (w przypadku głównego specjalisty). 5. Co najmniej 3 lata doświadczenia w realizacji postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku głównego specjalisty). 1. Poprawność i terminowość wykonywania zadań. 2. Inicjatywa i zaangażowanie w realizację zadań. 3. Zdolność do współpracy. 4. Komunikatywność, 5. Dokształcanie, aktualizacja wiedzy. 6. Samodzielność.


Inne wymagania:
1. Studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych. 2. Co najmniej 3 letni staż pracy (w przypadku inspektora). 3. Co najmniej 2 lata doświadczenia w realizacji postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku inspektora). 4. Co najmniej 4 letni staż pracy (w przypadku głównego specjalisty). 5. Co najmniej 3 lata doświadczenia w realizacji postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku głównego specjalisty). 1. Poprawność i terminowość wykonywania zadań. 2. Inicjatywa i zaangażowanie w realizację zadań. 3. Zdolność do współpracy. 4. Komunikatywność, 5. Dokształcanie, aktualizacja wiedzy. 6. Samodzielność.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
89 50 60 546

Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny. 2. CV. 3. Skan lub zdjęcie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 4. Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających co najmniej 3 letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego (świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu) - w przypadku podinspektora. 5. Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających co najmniej 5 letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego lub skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających co najmniej 3 letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia wyższego (świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu) - w przypadku inspektora. 6. Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzające wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania). Termin składania dokumentów do dnia 15-10-2025.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Dodano: 26.09.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 323127
Udostępnij:
Dodano: 26.09.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 323127

Zobacz inne oferty

4 666 - 5 000 PLNbrutto
Nowe
Masłów Pierwszy
4 666 - 5 000 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
Nowe

POKOJOWA.

4 666 - 5 000 PLNbrutto
Nowe
Cedzyna
4 666 - 5 000 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Sanok
4 666 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie
Świdwin
4 666 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
5 500 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Policach
Dobra
5 500 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
Do góry