INSPEKTOR/INSPEKTORKA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

INSPEKTOR/INSPEKTORKA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
4 870 - 6 900 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1151

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 870 do 6 900 PLN
INSPEKTOR/INSPEKTORKA 4870 zł - 6300 zŁ GŁÓWNY SPECJALISTA/GŁÓWNA SPECJALISTKA 5040 ZŁ 6900 ZŁ WYNAGRODZENIE ZASADNICZE PIERWSZA UMOWA NA OKRES 6 MIESIĘCY Z MOŻLIWOŚCIĄ PÓŹNIEJSZEGO PRZEDŁUŻENIA

Zakres obowiązków:
1. Sporządzanie planów postępowań o udzielenie zamówienia we współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu.
2. Koordynowanie realizacji planów o udzielenie zamówień, opracowanych przez komórki organizacyjne Urzędu, do których nie stosuje się przepisów ustawy Pzp.
3. Koordynowanie udzielania przez komórki organizacyjne Urzędu zamówień nieujętych w planie, do których nie stosuje się przepisów ustawy Pzp.
4. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Uczestniczenie jako sekretarz w pracach komisji przetargowych i opracowywanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Weryfikowanie i analizowanie wniosków o udzielenie zamówienia (wraz z załącznikami).
7. Aktualizowanie obowiązujących w Urzędzie regulaminów i procedur w zakresie udzielania zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Pzp.
8. Wprowadzanie danych w Rejestrze zamówień publicznych udzielanych w oparciu o przepisy ustawy Pzp oraz do Platformy zakupowej, BIP, BZP, Dz.U.U.E.
9. Monitorowanie realizacji przez komórki organizacyjne Urzędu planów postępowań o udzielenie zamówienia.
10. Sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
11. Inicjowanie nowych rozwiązań oraz wykonywanie zadań o charakterze doradczym.
12. Rozwiązywanie spraw szczególnie trudnych, złożonych w zakresie stosowania prawa zamówień publicznych.

Godziny pracy: pn -pt 6:30/8:00 -14:30/16:00

Miejsce pracy:
Jana Pawła II 1, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Urząd Miasta Olsztyna

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • 1) Co najmniej 3 letni staż pracy (w przypadku inspektora/inspektorki). 2) Co najmniej 4 letni staż pracy (w przypadku głównego specjalisty/głównej specjalistki). 3) Co najmniej 2 lata stażu pracy na stanowisku związanym z realizacją postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku inspektora/inspektorki). 4) Co najmniej 3 lata stażu pracy na stanowisku związanym z realizacją postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku głównego specjalisty/głównej specjalistki). 1. Terminowe, poprawne i dokładne wykonywanie prac. 2. Organizacja pracy własnej. 3. Aktualność i kompleksowość wiedzy. 4. Komunikacja ze współpracownikami i interesantami. 5. Samodzielność. 6. Kultura osobista.


Inne wymagania:
1) Co najmniej 3 letni staż pracy (w przypadku inspektora/inspektorki). 2) Co najmniej 4 letni staż pracy (w przypadku głównego specjalisty/głównej specjalistki). 3) Co najmniej 2 lata stażu pracy na stanowisku związanym z realizacją postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku inspektora/inspektorki). 4) Co najmniej 3 lata stażu pracy na stanowisku związanym z realizacją postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku głównego specjalisty/głównej specjalistki). 1. Terminowe, poprawne i dokładne wykonywanie prac. 2. Organizacja pracy własnej. 3. Aktualność i kompleksowość wiedzy. 4. Komunikacja ze współpracownikami i interesantami. 5. Samodzielność. 6. Kultura osobista.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
89 50 60 546

Wymagane dokumenty:
List motywacyjny. C.V. Skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych. Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu). Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy na stanowisku związanym z realizacją postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych. Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania).

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Dodano: 19.10.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 337218
Udostępnij:
Dodano: 19.10.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 337218

Zobacz inne oferty

Do góry