StPr/24/0839
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 731,37 PLN
wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi 4 731,37 zł; dodatek za wysługę lat liczony od podstawy w wysokości wynoszącej po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok, aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego (Netto: ok. 3556 zł+ dodatek za wysługę lat)
Zakres obowiązków:
- prowadzenie obsługi kancelaryjno biurowej korespondencji niejawnej w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów i informacji niejawnych , ewidencjonowanie dokumentów niejawnych, wchodzących i wychodzących w placówce w celu zapewnienia właściwego ich obiegu,
- prowadzenie bieżącej kontroli sposobu wytwarzania przez wykonawców merytorycznych i technicznych dokumentów niejawnych w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania, wytwarzania i obiegu dokumentów,
- realizowanie czynności związanych z przyjmowaniem, rejestrowaniem, przechowywaniem, przekazywaniem i wysyłaniem dokumentów przy zastosowaniu systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją oraz systemu dziennikowego, w celu zapewnienia właściwego ich obiegu,
- przyjmowanie i rejestrowanie dokumentów spraw elektronicznych do składu chronologicznego i przekazywanie ich do archiwum zakładowego,
- realizowanie czynności w zakresie obsługi i codziennego monitorowania elektronicznej skrzynki ( ESP) w ramach elektronicznej platformy administracyjnej ( E.Puap), oraz faxy i przekazywanie ich do dekretacji,
- ewidencjonowanie i sprawowanie nadzoru nad stanem, obiegiem i ochroną niejawnych i jawnych elektronicznych nośników informacji w celu prawidłowego ich wykorzystania,
- systematyczne porządkowanie dokumentów znajdujących się w zasobach kancelarii,
- koordynowanie prawidłowego przygotowania materiałów archiwalnych oraz kompletowanie dokumentacji i przygotowanie dokumentacji archiwalnej w celu przekazania jej do archiwum zakładowego.
Miejsce pracy:
69-100 Świecko 63, powiat: słubicki, woj: lubuskie
Pracodawca:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wymagania konieczne: - wykształcenie - średnie - umiejętności:- obsługa urządzeń biurowych, komputera Wymagania pożądane: - przeszkolenie z zakresu obsługi kancelaryjnej korespondencji niejawnej , - umiejętność sprawnej organizacji pracy, - komunikatywność, - umiejętność pracy w zespole, - znajomość przepisów dot. ochrony informacji niejawnych. Pozostałe wymagania pożądane: - 6 miesięcy pracy w administracji lub pracy biurowej
Inne wymagania:
Wymagania konieczne: - wykształcenie - średnie - umiejętności:- obsługa urządzeń biurowych, komputera Wymagania pożądane: - przeszkolenie z zakresu obsługi kancelaryjnej korespondencji niejawnej , - umiejętność sprawnej organizacji pracy, - komunikatywność, - umiejętność pracy w zespole, - znajomość przepisów dot. ochrony informacji niejawnych. Pozostałe wymagania pożądane: - 6 miesięcy pracy w administracji lub pracy biurowej
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Kuciewicz
Nr telefonu:
68 358 20 78
Wymagane dokumenty:
Oferta powinna zawierać własnoręcznie podpisane: - list motywacyjny, życiorys (CV), - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, - kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje kandydata oraz wykształcenie i doświadczenie zawodowe. - własnoręcznie podpisane oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon