INSPEKTOR KONTROLI

INSPEKTOR KONTROLI

Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
6 500 - 7 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0406

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 500 do 7 000 PLN
- w zależnosci od kwalifikacji

Zakres obowiązków:
- przeprowadzanie kontroli w jednostkach samorządu terytorialnego i innych podlegających kontroli podmiotach zgodnie z zasadami i trybem postępowania kontrolnego na terenie województwa wielkopolskiego
- dokonywanie w sposób obiektywny ustaleń kontroli oraz rzetelne jej dokumentowanie
- sporządzanie protokołu kontroli oraz projektu wystąpienia pokontrolnego
- przygotowywanie projektu odpowiedzi na skierowane do Izby skargi i wnioski w zakresie przeprowadzonej kontroli
- przygotowywanie projektów zawiadomień o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych oraz projektów wniosków o ukaranie z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych
- dokonywanie wstępnej oceny odpowiedzi na wystąpienie pokontrolne

Szczegóły na stronie: https://bip.poznan.rio.gov.pl/kategorie/306-ogloszenia-o-naborze-w-tym-o-konkursach/artykuly/4197-prezes-regionalnej-izby-obrachunkowej-w-poznaniu-oglasza-nabor-do-pracy-na-stanowisko-inspektora-kontroli-w-zespole-zamiejscowym-w-lesznie?lang=PL


Miejsce pracy:
Aleje Jana Pawła II 23, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
Regionalna Izba Obrachunkowa w Poznaniu

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Prawo jazdy kat. B, Znajomość pakietu MS Office
  • Wymagania - obywatelstwo polskie - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych - posiadanie co najmniej trzyletniego stażu pracy (preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego lub finansów publicznych) - samodzielność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań - wykształcenie wyższe, preferowane - ekonomiczne, prawnicze, administracyjne - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Excel, Word) Oczekiwania - znajomość przepisów z zakresu działania regionalnych izb obrachunkowych, a w szczególności z zakresu ustroju samorządu terytorialnego, finansów publicznych, zamówień publicznych, podatków i opłat lokalnych, rachunkowości, gospodarki nieruchomościami - umiejętność interpretacji danych i zdolności analityczne, umiejętność wyciągania wniosków - umiejętność szybkiego uczenia się oraz gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych - terminowość, odpowiedzialność i rzetelność w realizowaniu zadań - umiejętność korzystania z przepisów prawa - umiejętność pracy w zespole - prawo jazdy kat. B


Inne wymagania:
Wymagania - obywatelstwo polskie - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych - posiadanie co najmniej trzyletniego stażu pracy (preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego lub finansów publicznych) - samodzielność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań - wykształcenie wyższe, preferowane - ekonomiczne, prawnicze, administracyjne - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Excel, Word) Oczekiwania - znajomość przepisów z zakresu działania regionalnych izb obrachunkowych, a w szczególności z zakresu ustroju samorządu terytorialnego, finansów publicznych, zamówień publicznych, podatków i opłat lokalnych, rachunkowości, gospodarki nieruchomościami - umiejętność interpretacji danych i zdolności analityczne, umiejętność wyciągania wniosków - umiejętność szybkiego uczenia się oraz gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych - terminowość, odpowiedzialność i rzetelność w realizowaniu zadań - umiejętność korzystania z przepisów prawa - umiejętność pracy w zespole - prawo jazdy kat. B

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
61 85 95 710

Wymagane dokumenty:
Oferta kandydata powinna zawierać: 1) CV 2) podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji przeprowadzanej przez Regionalną Izbę Obrachunkową w Poznaniu ul. Zielona 8, 61-851 Poznań. (wzór treści zgody znajduje się w niniejszym ogłoszeniu o naborze) 3) podpisane przez kandydata oświadczenia: -posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, -że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, -spełnieniu wymagań koniecznych wynikających z ogłoszenia. Dokumenty należy składać w terminie do dnia 16 czerwca 2025 roku w kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko inspektora kontroli w Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Poznaniu Zespół Zamiejscowy Leszno" w siedzibie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu bądź przesłać na adres: Regionalna Izba Obrachunkowa w Poznaniu, 61-851 Poznań, ul. Zielona 8 Jako datę złożenia oferty przyjmuje się datę wpływu do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu. Szczegóły: https://bip.poznan.rio.gov.pl/kategorie/306-ogloszenia-o-naborze-w-tym-o-konkursach/artykuly/4197-prezes-regionalnej-izby-obrachunkowej-w-poznaniu-oglasza-nabor-do-pracy-na-stanowisko-inspektora-kontroli-w-zespole-zamiejscowym-w-lesznie?lang=PL

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta, Termin: do 16.06.2025
Dodano: 23.05.2025, 05:11
ID ogłoszenia: 222123
Udostępnij:
Dodano: 23.05.2025, 05:11
ID ogłoszenia: 222123

Zobacz inne oferty

Do góry