StPr/25/0918
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 6 600 PLN
do ustalenia
Zakres obowiązków:
Sporządzanie kosztorysów i wycen inwestorskich,
sprawowanie nadzoru nad wykonawcami robót w zakresie realizacji remontów i inwestycji zgodnie z projektem, pozwoleniem na budowę, podpisanymi umowami i ustaleniami z Zamawiającym,
kontrola zaawansowania robót i potwierdzanie zaawansowania raportami tygodniowymi,
stała kontrola na budowie zgodności robót z obowiązującym harmonogramem budowy,
przygotowywanie, dokonywanie i udział w odbiorach robót oraz udział w odbiorze końcowym i ostatecznym,
rozliczanie robót pod względem finansowym,
udział w naradach i spotkaniach ze Wspólnotami Mieszkaniowymi,
sprawdzanie zgodności zaprojektowanych rozwiązań z obowiązującymi przepisami w danej branży,
archiwizacja dokumentacji,
bezpośrednia obsługa klientów.
Miejsce pracy:
Peowiaków 8, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Pracodawca:
ZAKŁAD GOSPODARKI LOKALOWEJ W ZAMOŚCIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Prawo jazdy kat. B, program do kosztorysowania ZUZIA, umiejętność kosztorysowania i sporządzania wycen, kosztorysowanie prac budowlanych, znajomość obsługi programu do kosztorysowania NORMA PLUS, znajomość Microsoft Office
- mile widziana przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, umiejętność formułowania wniosków i pisania pism związanych ze stanem technicznym w lokalach i budynkach, wiedza praktyczna z zamówień publicznych w zakresie procedur, opinii przedmiotu zamówienia oraz szacowania wartości robót budowlanych, odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków służbowych, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, zaangażowanie w wykonywaną pracę, samodzielność, operatywność, komunikatywność, dobry stan zdrowia, w tym zdolność do pracy na wysokości.
Inne wymagania:
mile widziana przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, umiejętność formułowania wniosków i pisania pism związanych ze stanem technicznym w lokalach i budynkach, wiedza praktyczna z zamówień publicznych w zakresie procedur, opinii przedmiotu zamówienia oraz szacowania wartości robót budowlanych, odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków służbowych, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, zaangażowanie w wykonywaną pracę, samodzielność, operatywność, komunikatywność, dobry stan zdrowia, w tym zdolność do pracy na wysokości.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV + list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail