StPr/25/0745
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN
Wynagrodzenie: 7000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony do 3 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- wdrożenie i monitorowanie w zakresie technicznym zadań, które są realizowane przez Wydział Koordynacji Inwestycji,
- udział w odbiorach dokumentacji projektowej oraz innych spotkaniach merytorycznie związanych z projektem,
- uczestnictwo w odbiorach robót budowlanych,
- wyjazdy w teren oraz kontrola budowy,
- udział w realizacji i nadzorze opracowań realizowanych przez Wydział Koordynacji Inwestycji,
- współpraca w przygotowaniu dokumentów strategicznych związanych z realizacją zadań inwestycyjnych przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie.
Godziny pracy: 8:00-16:00.
Miejsce pracy:
Warszawska 168, 43-155 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Pracodawca:
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Czekamy na kandydata, który: - posiada wykształcenie wyższe, preferowane na kierunkach: budownictwo wodne, melioracje wodne, inżynieria środowiska, budownictwo, - posiada min. 4 lata doświadczenia w obszarze specjalizacji zawodowej, - posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, - przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa, - zna bardzo dobrze przepisy, ustawy: Prawo wodne, Ustawa o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych, Prawo budowlane. - posiada ogólną znajomość przepisów: Prawo zamówień publicznych, Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, - sprawnie posługuje się narzędziami pakietu MS Office - szczególnie Excel, - jest osobą sumienną i odpowiedzialną w realizacji powierzonych zadań. Dodatkowo docenimy: - znajomość obsługi zagadnień z zakresu Systemów Informacji Przestrzennej (GIS), - znajomość obsługi programu do kosztorysowania (Rodos), - umiejętność pracy wielozadaniowej i pod presją czasu.
Inne wymagania:
Czekamy na kandydata, który: - posiada wykształcenie wyższe, preferowane na kierunkach: budownictwo wodne, melioracje wodne, inżynieria środowiska, budownictwo, - posiada min. 4 lata doświadczenia w obszarze specjalizacji zawodowej, - posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, - przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa, - zna bardzo dobrze przepisy, ustawy: Prawo wodne, Ustawa o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych, Prawo budowlane. - posiada ogólną znajomość przepisów: Prawo zamówień publicznych, Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, - sprawnie posługuje się narzędziami pakietu MS Office - szczególnie Excel, - jest osobą sumienną i odpowiedzialną w realizacji powierzonych zadań. Dodatkowo docenimy: - znajomość obsługi zagadnień z zakresu Systemów Informacji Przestrzennej (GIS), - znajomość obsługi programu do kosztorysowania (Rodos), - umiejętność pracy wielozadaniowej i pod presją czasu.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Abdullah Othman
Nr telefonu:
32-250-41-27
Wymagane dokumenty:
CV - Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 32-250-41-27) w godzinach 8:00-16:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Plac Grunwaldzki 8-10, 40-127 Katowice).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny celem ustalenia spotkania z pracodawcą, Godziny : 8:00-16:00