StPr/25/0930
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 300 do 6 800 PLN
Zakres obowiązków:
- Przygotowanie, realizacja, rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych, analiza dokumentacji projektowej i kosztorysowej, udział w sporządzaniu dokumentacji do udzielania zamówienia publicznego i wyboru wykonawców, udział w komisjach przetargowych, sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie dotyczącym obowiązków inspektora nadzoru wynikających z przepisów prawa, weryfikacji dokumentacji powykonawczej.
- Wykonywanie przeglądów technicznych budynków w zakresie posiadanych uprawnień, prowadzenie ewidencji środków trwałych.
- Prowadzenie spraw związanych z planowaniem budżetu, nadzór nad wydatkowaniem środków finansowych w zakresie realizowanych zadań zgodnie z wytycznymi również w zakresie sprawozdawczości.
Miejsce pracy:
Niepodległości 1, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Pracodawca:
Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne
- znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane i aktów wykonawczych oraz ustawy Prawo zamówień publicznych, znajomość przepisów dotyczących kalkulowania i rozliczania robót budowlanych, kosztorysowanie, analiza dokumentacji projektowej, uprawnienia budowlane w jednej ze specjalności: telekomunikacja do projektowania robotami bez ograniczeń w zakresie telekomunikacji przewodowej oraz powiązaną infrastrukturą telekomunikacyjną, telekomunikacji bezprzewodowej wraz z towarzyszącą infrastrukturą lub elektryczna do projektowania lub kierowania robotami bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
- Min. 2 lata stażu pracy na w/w lub podobnym stanowisku. KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY: - osobisty z CV, dokumentami potwierdzającymi wykształcenie i uprawnienia budowlane: pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm; - telefoniczny: 82 563 11 94 w celu umówienia się na rozmowę w sprawie pracy; - można również przesyłać CV e-mailem na adres: [email protected] Z wybranymi kandydatami pracodawca ustali termin spotkania w sprawie pracy.
Inne wymagania:
Min. 2 lata stażu pracy na w/w lub podobnym stanowisku. KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY: - osobisty z CV, dokumentami potwierdzającymi wykształcenie i uprawnienia budowlane: pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm; - telefoniczny: 82 563 11 94 w celu umówienia się na rozmowę w sprawie pracy; - można również przesyłać CV e-mailem na adres: [email protected] Z wybranymi kandydatami pracodawca ustali termin spotkania w sprawie pracy.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
82 563 11 94
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV, dokumenty potwierdzające wykształcenie i uprawnienia budowlane
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - Uwaga! Wysyłając dokumenty rekrutacyjne na adres e-mail proszę zachować ostrożność i nie podawać numeru PESEL, numeru dokumentu tożsamości, adresów zamieszkania, numerów telefonów i danych wrażliwych. Art. 22 1. § 1. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy, mówi, że: Pracodawca żąda od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych obejmujących: 1) imię (imiona) i nazwisko; 2) datę urodzenia; 3) dane kontaktowe wskazane przez taką osobę; 4) wykształcenie; 5) kwalifikacje zawodowe; 6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia. § 2. Pracodawca żąda podania danych osobowych, o których mowa w § 1 pkt 4 - 6, gdy jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku.