StPr/25/0745
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 7 800 PLN
Zakres obowiązków:
wdrożenie i monitorowanie w zakresie technicznym zadań, które są realizowane przez Wydział Koordynacji Inwestycji, udział w odbiorach dokumentacji projektowej oraz innych spotkaniach merytorycznie związanych z projektem, uczestnictwo w odbiorach robót budowlanych, wyjazdy w teren oraz kontrola budowy, udział w realizacji i nadzorze opracowań realizowanych przez Wydział Koordynacji Inwestycji, współpraca w przygotowaniu dokumentów strategicznych związanych z realizacją zadań inwestycyjnych.
* Miejsce wykonywania pracy: Bieruń Nowy, ul. Warszawska 168, praca w systemie 1-zmianowym od 08:00-16:00
Miejsce pracy:
Warszawska 168, 43-155 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Pracodawca:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- CZEKAMY NA KANDYDATA, KTÓRY: - posiada wykształcenie wyższe, preferowane na kierunkach: budownictwo wodne, melioracje wodne, inżynieria środowiska, budownictwo, - ma min. 4 lata doświadczenia w obszarze specjalizacji zawodowej, - posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, - przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa, - bardzo dobrze zna akty prawne: Prawo wodne, Ustawa o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych, Prawo budowlane. - posiada ogólną znajomość przepisów: Prawo zamówień publicznych, Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, - sprawnie posługuje się narzędziami pakietu MS Office - szczególnie Excel, - jest osobą sumienną i odpowiedzialną w realizacji powierzonych zadań. DODATKOWO DOCENIMY: - znajomość Systemów Informacji Przestrzennej (GIS), - znajomość obsługi programu do kosztorysowania (Rodos), - umiejętność pracy wielozadaniowej i pod presją czasu.
Inne wymagania:
CZEKAMY NA KANDYDATA, KTÓRY: - posiada wykształcenie wyższe, preferowane na kierunkach: budownictwo wodne, melioracje wodne, inżynieria środowiska, budownictwo, - ma min. 4 lata doświadczenia w obszarze specjalizacji zawodowej, - posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, - przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa, - bardzo dobrze zna akty prawne: Prawo wodne, Ustawa o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych, Prawo budowlane. - posiada ogólną znajomość przepisów: Prawo zamówień publicznych, Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, - sprawnie posługuje się narzędziami pakietu MS Office - szczególnie Excel, - jest osobą sumienną i odpowiedzialną w realizacji powierzonych zadań. DODATKOWO DOCENIMY: - znajomość Systemów Informacji Przestrzennej (GIS), - znajomość obsługi programu do kosztorysowania (Rodos), - umiejętność pracy wielozadaniowej i pod presją czasu.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Ewa Życka
Nr telefonu:
32 777 49 21
Wymagane dokumenty:
Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza aplikacyjnego i załączenie aktualnego CV. https://www.gov.pl/web/wody-polskie/rzgw-gliwice----inspektor-nadzoru-inwestorskiego---jrp2
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Zapraszamy do aplikowania przez stronę: www:https://www.gov.pl/web/wody-polskie/oferty-pracy, Termin: Zapraszamy do aplikowania za pomocą linku: https://https://www.gov.pl/web/wody-polskie/oferty-pracy