StPr/25/2072
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 400 PLN
+dodatek stażowy +dodatek funkcyjny
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. udział w pracach związanych z uzyskaniem założeń programowo-funkcjonalnych dla zadań inwestycyjnych oraz wstępne harmonogramowanie terminów wykonania prac projektowych i wykonawczych dla tych zadań inwestycyjnych;
2. ustalanie szacunków kosztowych dla zadań inwestycyjnych na etapie ich przygotowania oraz realizacji;
3. udział w pracach warunkujących uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy, decyzji lokalizacyjnych celu publicznego, innych decyzji i uzgodnień (w szczególności konserwatorskich, środowiskowych) umożliwiających realizację inwestycji oraz opiniowanie zmian do planów zagospodarowania przestrzennego;
4. uzyskiwanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej i geodezyjnej oraz projektów budowlanych, projektów technicznych i projektów wykonawczych, ekspertyz, opinii oraz innych dokumentacji służących realizacji zamierzeń inwestycyjnych;
5. uzyskiwanie prawa do dysponowania nieruchomością na cele projektowe oraz
budowlane;
6. udział w postępowaniach o zamówienia publiczne celem zawarcia umów niezbędnych do przygotowania i realizacji inwestycji oraz remontów, a w szczególności o prace projektowe oraz realizację inwestycji w sposób zabezpieczający interesy inwestora, tj.: przygotowanie szczegółowych danych technicznych dotyczących zakresu robót i warunków ich realizacji w celu opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz opisu przedmiotu zamówienia;
7. udział w opracowywaniu dokumentacji projektowej poprzez opracowywanie i dokonywanie niezbędnych uzgodnień, w tym: dokonywanie uzgodnień z przyszłymi użytkownikami obiektów, uczestnictwo w dokonywaniu uzgodnień z gestorami mediów, kontrolowanie sporządzanych przedmiarów, kosztorysów inwestorskich oraz koordynację procesu uzyskania decyzji zezwalającej na realizację robót budowlanych oraz zgłoszeń wykonania robót;
8. koordynowanie i nadzór procesu budowlanego w tym: zawieranie umów niezbędnych do przygotowania i realizacji inwestycji oraz remontów, a w szczególności o prace budowlane na realizację inwestycji i remontów, obejmujących w szczególności: nadzór nad zgłoszeniem rozpoczęcia budowy, weryfikację harmonogramów rzeczowo-finansowych przekazanych przez wykonawcę, kontrolowanie sporządzonych przez wykonawcę kosztorysów powykonawczych, kosztorysów robót dodatkowych i zamiennych, nadzór nad przygotowaniem protokołów konieczności dotyczących robót dodatkowych i zamiennych oraz rozliczenie inwestycji;
9. przekazanie terenu placu budowy wykonawcy;
10. dostarczenie w uzgodnionym czasie dostaw inwestorskich i wyposażenia;
11. kontrolę rozliczeń za wykonane prace projektowe oraz prace budowlane;
12. udział w odbiorach prac projektowych, robót budowlanych oraz przekazaniu obiektów na majątek gminy Lublin lub ich przyszłemu użytkownikowi;
13. dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji/rękojmi wykonanych robót budowlanych oraz dostaw w zakresie branży elektrycznej;
14. opracowywanie projektów wieloletnich planów inwestycyjnych w zakresie nadzorowanych inwestycji (z wyłączeniem inwestycji drogowych);
15. przygotowywanie projektu wydatków inwestycyjnych i remontowych do budżetu gminy Lublin oraz prowadzenie spraw dotyczących finansowania i kontroli wydatkowania środków z budżetu gminy Lublin na realizację nadzorowanych inwestycji
i remontów;
16. przygotowywanie dokumentacji projektowej zgodnie ze wskazaniami gminy Lublin w celu pozyskiwania środków europejskich i innych środków bezzwrotnych oraz dotacji i pożyczek na realizację inwestycji i remontów.
Miejsce pracy:
PODWALE 3a, 20-117 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Pracodawca:
ZARZĄD INWESTYCJI MIEJSKICH W LUBLINIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Pozostali inżynierowie elektrycy
- Wymagania niezbędne: 1. wykształcenie wyższe techniczne; 2. min. 3-letni letni staż pracy; 3. posiadanie obywatelstwa polskiego; 4. pełna zdolność do czynności prawnych; 5. korzystanie z pełni praw publicznych; 6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; 8. nieposzlakowana opinia; 9. znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i administracji publicznej, w tym: znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; 10. umiejętność kosztorysowania; 11. umiejętność obsługi urządzeń biurowych i komputera; 12. posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Wymagania dodatkowe: 1. umiejętność obsługi AutoCAD; 2. umiejętność obsługi programu NORMA; 3. członkostwo we właściwej izbie zawodowej; 4. odporność na stres. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Wydziale Kadr i Płac albo przesłać pocztą na adres: Wydział Kadr i Płac Zarząd Inwestycji Miejskich w Lublinie, ul. Podwale 3a, 20-117 Lublin w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Inspektor Nadzoru Inwestorskiego Wieloosobowe stanowisko pracy ds. nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej w Zarządzie Inwestycji Miejskich w Lublinie w terminie do dnia 27 października 2025 r. Więcej informacji o prowadzonym naborze w linku poniżej: https://biuletyn.lublin.eu/zim/praca/ogloszenia-o-naborze/nabor-na-stanowisko-inspektor-nadzoru-inwestorskiego-branza-elektryczna,6,17907,1.html
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. wykształcenie wyższe techniczne; 2. min. 3-letni letni staż pracy; 3. posiadanie obywatelstwa polskiego; 4. pełna zdolność do czynności prawnych; 5. korzystanie z pełni praw publicznych; 6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; 8. nieposzlakowana opinia; 9. znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i administracji publicznej, w tym: znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; 10. umiejętność kosztorysowania; 11. umiejętność obsługi urządzeń biurowych i komputera; 12. posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Wymagania dodatkowe: 1. umiejętność obsługi AutoCAD; 2. umiejętność obsługi programu NORMA; 3. członkostwo we właściwej izbie zawodowej; 4. odporność na stres. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Wydziale Kadr i Płac albo przesłać pocztą na adres: Wydział Kadr i Płac Zarząd Inwestycji Miejskich w Lublinie, ul. Podwale 3a, 20-117 Lublin w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Inspektor Nadzoru Inwestorskiego Wieloosobowe stanowisko pracy ds. nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej w Zarządzie Inwestycji Miejskich w Lublinie w terminie do dnia 27 października 2025 r. Więcej informacji o prowadzonym naborze w linku poniżej: https://biuletyn.lublin.eu/zim/praca/ogloszenia-o-naborze/nabor-na-stanowisko-inspektor-nadzoru-inwestorskiego-branza-elektryczna,6,17907,1.html
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: niezbędne: 1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem; 2. życiorys zawodowy (CV) opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem; 3. wypełniony kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem; 4. kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie wyższe techniczne; 5. kserokopia świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących wymagany 3-letni staż pracy; 6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych; 7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; 8. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 9. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 10. klauzula informacyjna dotycząca rekrutacji wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych opatrzona własnoręcznym podpisem; 11. kserokopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Wydziale Kadr i Płac albo przesłać pocztą na adres: Wydział Kadr i Płac Zarząd Inwestycji Miejskich w Lublinie, ul. Podwale 3a, 20-117 Lublin w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Inspektor Nadzoru Inwestorskiego Wieloosobowe stanowisko pracy ds. nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej w Zarządzie Inwestycji Miejskich w Lublinie w terminie do dnia 27 października 2025 r.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście

Zaloguj się przez Facebook