StPr/25/3476
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 500 do 7 500 PLN
+ dodatek stażowy + dodatek funkcyjny
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie i prowadzenie postępowań przetargowych na roboty budowlane i usługi Konsultanta.
Sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją umów na roboty budowlane oraz umów na usługi Konsultanta z ramienia Zamawiającego (zadania realizowane w systemie wybuduj oraz projektuj i buduj).
Monitorowanie i nadzorowanie inwestycji zgodnie z wymogami wynikającymi z podpisanych umów, warunków FIDIC, przepisów krajowych oraz umów o dofinansowanie ze środków UE wraz z rozliczeniem finansowym w postaci Świadectw Płatności.
Uczestnictwo w Radach Projektu, Radach Budowy, Naradach Koordynacyjnych, ZOPI, przeglądach gwarancyjnych i innych spotkaniach technicznych.
Współpraca z Wykonawcami i Konsultantami dla inwestycji wydziałowych oraz udział w bieżącym i kompleksowym rozwiązywaniu problemów powstałych w trakcie realizacji umów na wyznaczonych projektach.
Sporządzanie wymaganych dokumentów kontraktowych i ich archiwizacja.
Prowadzenie korespondencji dotyczącej wskazanych inwestycji, działalności Wydziału oraz prowadzonych spraw.
Współpraca z wydziałami, komórkami organizacyjnymi oraz RDW w zakresie spraw będących przedmiotem działania Wydziału.
WARUNKI PRACY:
praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
wynagrodzenie zasadnicze brutto 6500,00 zł do 7500,00 zł + dodatek stażowy + dodatek funkcyjny,
praca w siedzibie PZDW i na terenie województwa podkarpackiego,
pakiet socjalny.
Miejsce pracy:
BOYA-ŻELEŃSKIEGO 19A, 35-105 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Pracodawca:
PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE: Wykształcenie wyższe techniczne preferowane na kierunku budownictwo drogowe/infrastrukturalne. Udokumentowany staż pracy min. 4 lata. Uprawnienia budowlane w specjalności drogowej i/lub mostowej. Czynne prawo jazdy kat. B. Umiejętność obsługi komputera w tym: środowisko MS Windows oraz Office. Doświadczenie w administrowaniu, kierowaniu lub zarządzaniu kontraktami. Znajomość ustawy prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych oraz tzw. specustawy drogowej. Znajomość ustawy o samorządzie województwa. Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych. WYMAGANIA DODATKOWE: Doświadczenie w pracy w administracji publicznej. Znajomość warunków kontraktowych opartych o tzw. FIDIC. Doświadczenie we współprowadzeniu i rozliczaniu robót budowlanych w zakresie inwestycji wg warunków kontraktowych FIDIC.
Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: Wykształcenie wyższe techniczne preferowane na kierunku budownictwo drogowe/infrastrukturalne. Udokumentowany staż pracy min. 4 lata. Uprawnienia budowlane w specjalności drogowej i/lub mostowej. Czynne prawo jazdy kat. B. Umiejętność obsługi komputera w tym: środowisko MS Windows oraz Office. Doświadczenie w administrowaniu, kierowaniu lub zarządzaniu kontraktami. Znajomość ustawy prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych oraz tzw. specustawy drogowej. Znajomość ustawy o samorządzie województwa. Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych. WYMAGANIA DODATKOWE: Doświadczenie w pracy w administracji publicznej. Znajomość warunków kontraktowych opartych o tzw. FIDIC. Doświadczenie we współprowadzeniu i rozliczaniu robót budowlanych w zakresie inwestycji wg warunków kontraktowych FIDIC.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
https://www.pzdw.pl/bip/oferty-pracy/228 WYMAGANE DOKUMENTY: kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór załącznik nr 1 do ogłoszenia), list motywacyjny (z powołaniem się na nr naboru), kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy zawodowej (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia), inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i uprawnieniach. 6. INNE INFORMACJE: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie informuje, że pracownikiem może zostać osoba spełniająca, oprócz wymogów wskazanych w pkt 1 i 2, wymogi wskazane w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz.U 2024.1135), tj.: jest obywatelem polskim, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. W związku z czym od kandydata, który pomyślnie przeszedł rekrutacje i z którym Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich będzie zamierzał zawrzeć umowę można żądać przedłożenia dodatkowych dokumentów lub złożenia oświadczeń potwierdzających spełnienie ww. wymogów. Ponadto jeżeli taki kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz.U 2024.1135) będzie zobowiązany do przedłożenia kserokopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. WAŻNE ! Dane osobowe niezbędne w procesie rekrutacji przetwarzane są na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. 2024.1135) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (j.t. Dz. U. 2025.277) w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a ich nie podanie uniemożliwi uwzględnienia aplikacji złożonej w związku z procesem rekrutacji. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia). INFORMACJA O MIEJSCU I TERMINIE SKŁDANIA DOKUMENTÓW: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w siedzibie Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr B4 lub przesłać pocztą na adres j.w. w terminie do dnia 15.09.2025 r. do godz. 15.00. Dokumenty, które wpłyną po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 17 860-94-54. UWAGI: Informacja z listą kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń PZDW w Rzeszowie i stronie internetowej www.pzdw.pl/bip, Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata bez podania przyczyn. Administratorem danych osobowych jest Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów. Dane osobowe przetwarzane są w związku z prowadzonym postępowaniem rekrutacyjnym, w celu zatrudnienia kandydata na podstawie umowy o pracę lub na podstawie umowy cywilnoprawnej. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Administrator danych gwarantuje właściwą ochronę przetwarzanych danych osobowych. Osobie, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do poprawiania i uzupełniania w przypadku zmiany. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych. W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa (art. 221 Kodeksu pracy) proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować nieuwzględnieniem aplikacji.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta