StPr/25/0328
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 3 630 PLN
(etat 0,75)
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Udział w przygotowaniu dokumentacji dotyczącej inwestycji i remontów w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
2. Pełnienie funkcji inspektora/podinspektora w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych w ramach umów zawartych z wykonawcami robót.
3. Planowanie, nadzorowanie, rozliczanie i odbiór inwestycji i remontów sieci elektrycznych
i elektroenergetycznych.
4. Przygotowanie i weryfikacja przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich robót elektrycznych
i elektroenergetycznych.
5. Nadzór i konserwacja oświetlenia ulicznego eksploatowanego przez Gminę Mikołów.
6. Współpraca z jednostkami wykonującymi dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) wraz ze sprawdzeniem jej zgodności z wymaganiami oraz przepisami szczegółowymi dotyczącymi danej inwestycji i jej odbiorem.
7. Przygotowanie materiałów do przetargów, umów, uzgodnień dokumentacji w powierzonym zakresie.
8. Sprawdzanie i weryfikacja faktur za energię elektryczną oraz wykonane prace elektryczne
i elektroenergetyczne.
9. Współdziałanie z odpowiednimi komórkami i jednostkami Urzędu Miasta w zakresie ustalonym przez przełożonych.
OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:
Umowa na czas określony 6 miesięcy (1 umowa)
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
43-190 Mikołów ul. Rynek 16
PRACA W DNIACH I GODZINACH:
Pn-Pt, 7.30-13.30
Miejsce pracy:
Rynek 16, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Mikołów
Liczba godzin pracy w tygodniu:
30
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Dozór nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, Dozór nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV, Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń, prawo jazdy kategoria - B, obsługa komputera - exel, word, Obsługa programu NORMA
- Wymagania Niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie. 2. Wykształcenie wyższe elektryczne lub średnie techniczne o profilu elektrycznym. 3. Na stanowisku inspektora: w przypadku posiadania wykształcenia wyższego 3 letni staż pracy, natomiast przy wykształceniu średnim 5 letni staż pracy Na stanowisku podinspektora w przypadku posiadania wykształcenia średniego 3 letni staż pracy. 4. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych 5. Nieposzlakowana opinia. 6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku. 8. Uprawnienia (E+D) do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: a) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1,0 kV, b) urządzenia elektryczne, c) sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, d) aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatyczne regulacji, sterowania i zabezpieczeń do ww. urządzeń i instalacji, e) zakres prac kontrolno-pomiarowych z pomiarami ochrony przeciwporażeniowej i odgromowej. 9. Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi. 10. Dobra znajomość przepisów prawa budowlanego. 11. Umiejętność czytania dokumentacji technicznej związanej z wykonywanymi obowiązkami. 12. Przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Dodatkowe: 1. Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych uprawniające do projektowania. 2. Uprawnienia (E+D) do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym, dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: a) urządzenia, instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1,0 kV do 20 kV. 3. Umiejętność kosztorysowania w programie NORMA i weryfikacji kosztorysów robót elektrycznych. 4. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych, umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office w stopniu dobrym. 5. Znajomość: a) ustawy Prawo budowlane z dnia 07 lipca 1994 r., (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz.417), b) ustawy Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r., (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 266), c) kodeksu postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572 z późn. zm.). 6. Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność organizacji pracy własnej, dbałość o wysoką jakość wykonywanej pracy, samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, systematyczność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu. 7. Umiejętność analitycznego i syntetycznego przedstawiania zagadnień. 8. Posiadanie prawo jazdy kategorii B i samochodu osobowego z możliwością wykorzystania go do celów służbowych pracodawcy. Informacja o warunkach zatrudnienia: 1. Miejsce pracy: budynek Urzędu Miasta, Rynek 20, 43-190 Mikołów. 2. Praca na jedną zmianę w wymiarze czasu pracy etatu. 3. Praca administracyjno-biurowa oraz praca w terenie obszar Gminy Mikołów. 4. Obiekt nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo. 5. Praca przy monitorze ekranowym. 6. Wykorzystanie samochodu prywatnego do celów służbowych w oparciu o zawartą umowę. 7. Możliwość uczestniczenia w szkoleniach. 8. Kandydat, który zostanie zatrudniony jest zobowiązany do doręczenia pracodawcy w ciągu 7 dni od dnia zatrudnienia - zaświadczenia o niekaralności z Ministerstwa Sprawiedliwości Krajowy Rejestr Karny. 9. Konieczność odbycia służby przygotowawczej zgodnie z art. 16 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135 ). Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W lipcu 2025 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej był niższy niż 6%
Inne wymagania:
Wymagania Niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie. 2. Wykształcenie wyższe elektryczne lub średnie techniczne o profilu elektrycznym. 3. Na stanowisku inspektora: w przypadku posiadania wykształcenia wyższego 3 letni staż pracy, natomiast przy wykształceniu średnim 5 letni staż pracy Na stanowisku podinspektora w przypadku posiadania wykształcenia średniego 3 letni staż pracy. 4. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych 5. Nieposzlakowana opinia. 6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku. 8. Uprawnienia (E+D) do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: a) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1,0 kV, b) urządzenia elektryczne, c) sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, d) aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatyczne regulacji, sterowania i zabezpieczeń do ww. urządzeń i instalacji, e) zakres prac kontrolno-pomiarowych z pomiarami ochrony przeciwporażeniowej i odgromowej. 9. Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi. 10. Dobra znajomość przepisów prawa budowlanego. 11. Umiejętność czytania dokumentacji technicznej związanej z wykonywanymi obowiązkami. 12. Przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Dodatkowe: 1. Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych uprawniające do projektowania. 2. Uprawnienia (E+D) do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym, dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: a) urządzenia, instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1,0 kV do 20 kV. 3. Umiejętność kosztorysowania w programie NORMA i weryfikacji kosztorysów robót elektrycznych. 4. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych, umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office w stopniu dobrym. 5. Znajomość: a) ustawy Prawo budowlane z dnia 07 lipca 1994 r., (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz.417), b) ustawy Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r., (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 266), c) kodeksu postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572 z późn. zm.). 6. Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność organizacji pracy własnej, dbałość o wysoką jakość wykonywanej pracy, samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, systematyczność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu. 7. Umiejętność analitycznego i syntetycznego przedstawiania zagadnień. 8. Posiadanie prawo jazdy kategorii B i samochodu osobowego z możliwością wykorzystania go do celów służbowych pracodawcy. Informacja o warunkach zatrudnienia: 1. Miejsce pracy: budynek Urzędu Miasta, Rynek 20, 43-190 Mikołów. 2. Praca na jedną zmianę w wymiarze czasu pracy etatu. 3. Praca administracyjno-biurowa oraz praca w terenie obszar Gminy Mikołów. 4. Obiekt nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo. 5. Praca przy monitorze ekranowym. 6. Wykorzystanie samochodu prywatnego do celów służbowych w oparciu o zawartą umowę. 7. Możliwość uczestniczenia w szkoleniach. 8. Kandydat, który zostanie zatrudniony jest zobowiązany do doręczenia pracodawcy w ciągu 7 dni od dnia zatrudnienia - zaświadczenia o niekaralności z Ministerstwa Sprawiedliwości Krajowy Rejestr Karny. 9. Konieczność odbycia służby przygotowawczej zgodnie z art. 16 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135 ). Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W lipcu 2025 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej był niższy niż 6%
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Gabriela Ciechacka
Nr telefonu:
32 3248410
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1. Kserokopia dyplomu ukończenia studiów lub świadectwa ukończenia szkoły średniej technicznej. 2.Świadectwa pracy, zaświadczenia jeśli kandydat jest zatrudniony na stanowisku inspektora dokumentujący 3 letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia wyższego, natomiast w przypadku posiadania wykształcenia średniego 5 letni staż pracy. Na stanowisku podinspektora w przypadku posiadania wykształcenia średniego 3 letni staż pracy. 3. Kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych uprawniające do kierowania/projektowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 07 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 417). 4. Kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień (E+D) do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: a) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1,0 kV, b) urządzenia elektryczne, c) sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, d) aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatyczne regulacji, sterowania i zabezpieczeń do ww. urządzeń i instalacji, e) zakres prac kontrolno-pomiarowych z pomiarami ochrony przeciwporażeniowej i odgromowej. 5. Kserokopia dokumentu potwierdzającego przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - Załącznik Nr 1. 7. CV. 8. List motywacyjny. 9. Formularz oświadczeń - Załącznik Nr 2. 10. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na oferowanym stanowisku - Załącznik Nr 3. 11. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji(t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) - Załącznik Nr 4. 12. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 13. Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach/uprawnieniach jeżeli kandydat takie posiada. List motywacyjny, CV oraz klauzula o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Dokumenty można przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta Mikołów, 43-190 Mikołów, Rynek16 lub składać w Urzędzie Miasta Mikołów, pokój nr 1 (Biuro Podawcze). Oferty muszą zawierać dopisek na kopercie ,,Oferta na stanowisko inspektora/podinspektora w Wydziale Inwestycji, Utrzymania Infrastruktury i Usług Komunalnych w Referacie Utrzymania Infrastruktury Komunalnej w Urzędzie Miasta Mikołów. Termin składania i przesyłania ofert od dnia 11.08.2025 r. do dnia 25.08.2025 r. (decyduje data wpływu dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta Mikołów). Oferty, które wpłyną po terminie do Urzędu Miasta, będą nieczytelne lub nie będą zawierały wszystkich wymaganych dokumentów określonych w punkcie VI nie będą rozpatrywane. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego postępowania, będą informowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Osoby, których oferty nie będą spełniały wymagań zawartych w ogłoszeniu nie będą powiadamiane, natomiast będą mogły uzyskać telefoniczną informację w tej sprawie. Informacje związane z procedurą naboru udzielane będą w dniach i godzinach pracy Urzędu Miasta pod numerem (32) 3248410.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, Termin: pn-pt, Godziny : 7.00-15.30