INSPEKTOR/PODINSPEKTOR

INSPEKTOR/PODINSPEKTOR

Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 7 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0589

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 7 500 PLN

Zakres obowiązków:
1) Prowadzenie postępowań administracyjnych.
2) Przygotowywanie decyzji administracyjnych.
3) Prowadzenie postępowań w sprawach o świadczenia rodzinne.
4) Przygotowywanie list wypłat świadczeń, danych do sprawozdań.

Miejsce pracy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Pracodawca:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • komunikatywność, uprzejmość, odpowiedzialność, dyskrecja, dokładność, skrupulatność, uczciwość, zorganizowanie, punktualność, rzetelność, dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole, odporność na stres
  • [Inne] : 1) wykształcenie minimum średnie, pożądane wyższe ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne, 2) doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku urzędniczym związanym z prowadzeniem postępowań administracyjnych, 3) znajomość przepisów dotyczących kodeksu postępowania administracyjnego oraz dotyczących świadczeń rodzinnych 4) umiejętność przygotowywania pism i decyzji administracyjnych,


Inne wymagania:
[Inne] : 1) wykształcenie minimum średnie, pożądane wyższe ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne, 2) doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku urzędniczym związanym z prowadzeniem postępowań administracyjnych, 3) znajomość przepisów dotyczących kodeksu postępowania administracyjnego oraz dotyczących świadczeń rodzinnych 4) umiejętność przygotowywania pism i decyzji administracyjnych,

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Aneta Ciechanowska

Wymagane dokumenty:
Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście
Dodano: 02.12.2025, 04:50
ID ogłoszenia: 359468
Udostępnij:
Dodano: 02.12.2025, 04:50
ID ogłoszenia: 359468

Zobacz inne oferty

Do góry