StPr/25/0589
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 7 500 PLN
Zakres obowiązków:
1) Prowadzenie postępowań administracyjnych.
2) Przygotowywanie decyzji administracyjnych.
3) Prowadzenie postępowań w sprawach o świadczenia rodzinne.
4) Przygotowywanie list wypłat świadczeń, danych do sprawozdań.
Miejsce pracy:
Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- komunikatywność, uprzejmość, odpowiedzialność, dyskrecja, dokładność, skrupulatność, uczciwość, zorganizowanie, punktualność, rzetelność, dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole, odporność na stres
- [Inne] : 1) wykształcenie minimum średnie, pożądane wyższe ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne, 2) doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku urzędniczym związanym z prowadzeniem postępowań administracyjnych, 3) znajomość przepisów dotyczących kodeksu postępowania administracyjnego oraz dotyczących świadczeń rodzinnych 4) umiejętność przygotowywania pism i decyzji administracyjnych,
Inne wymagania:
[Inne] : 1) wykształcenie minimum średnie, pożądane wyższe ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne, 2) doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku urzędniczym związanym z prowadzeniem postępowań administracyjnych, 3) znajomość przepisów dotyczących kodeksu postępowania administracyjnego oraz dotyczących świadczeń rodzinnych 4) umiejętność przygotowywania pism i decyzji administracyjnych,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Aneta Ciechanowska
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście

Zaloguj się przez Facebook