StPr/25/0015
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN
Wynagrodzenie od 5200 zł + dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
1. Realizacja zadań wynikająca z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustawy o odpadach w zakresie:
- przyjmowania i weryfikacji złożonych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, w tym prowadzenie postępowań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- obsługi systemu informatycznego obsługujacego system odbioru odpadów komunalnych,
- prowadzenie postępowań wynikających z ordynacji podatkowej w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi
- współpracy w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w procedurze przetargowej na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
- planowania i inicjowania działań służących ochronie środowiska w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi,
- opracowania projektów uchwał i aktów prawa miejscowego w sprawach objętych zakresem czynności oraz stała ich weryfikacja,
- prowadzenia ewidencji umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w celu kontroli,
- prowadzenia oględzin nieruchomości w celu weryfikacji zgodności informacji dot. posiadania kompostownika przydomowego i kompostowania w nim bioodpadów stanowiących odpady komunalne,
- przeprowadznia kontroli w sprawach objętych zakresem czynności,
- obsługa indywidualnego systemu segregacji.
2. Współdziałanie z administracją rządową i specjalną, organami ochrony środowiska, oraz samorządami wszystkich szczebli w sprawach objętym zakresem czynności oraz stanowiskami pracy prowadzącymi sprawy z zakresu gospodarki odpadami.
3. Udostępnianie informacji publicznej w zakresie spraw prowadzonych zgodnie z zakresem czynności.
4. Przygotowywanie procedury wyboru dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy w ramach ustawy o zamówieniach publicznych, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 zł dla dostaw, robót budowlanych i usług, których zamawiającym jest Gmina Świebodzin.
5. Realizacja zadań wynikających z Programu Usuwania Azbestu z terenu Gminy Świebodzin na lata 2012-2032.
6. Opiniowanie w formie postanowień, wniosków o wydanie decyzji na prowadzenie działalności gospodarczej, w wyniku której powstają odpady niebezpieczne.
7. Rozliczanie, opisywanie i rejestrowanie faktur związanych z ujętymi w budżecie Gminy dotyczącymi zadań ujętych w zakresie czynności.
8. Udzielenie odpowiedzi na wnioski i interpelacje w zakresie ww. obowiązków.
Miejsce pracy:
Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, powiat: świebodziński, woj: lubuskie
Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI ŚWIEBODZIN
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja lub ochrona środowiska
- Wymagania dodatkowe: 1. Doświadczenie zawodowe: - pełna znajomość przepisów prawa właściwych do realizacji zadań stanowiska pracy, - wnikliwe i terminowe wykonywanie zadań oraz bezstronne i kulturalne załątwienie interesantów, - staż pracy na stanowisku administracyjnym - dostęp do internetu, poczty elektronicznej i podsystemów informatycznych zgodnie z przyznanymi uprawnieniami - użytkowanie składników majątku urzędu wg. wyposażenia pracownika - posługiwanie sie pieczątką imienną w zakresie realizowanych obowiązków - znajomość aktów prawnych np. (ustawy o pracownikach samorządowych, o urzędzie gminnym, powiatowym, wojewódzkim, KPA, instrukcja kancelaryjna, ochrona danych osobowych. - ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach - ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych - ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Admninistracyjnego - ustawa z dnia 21 listopada 2014 r o pracownikach samorządowych - ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych - ustawa z dnia 6 września o dostępie do informacji publicznej 2. Pozostałe wymagania: - biegła znajomość obsługi oprogramowania biurowego - biegła znajomość obsługi urządzeń informatycznych i biurowych, komputerowych systemó operacyjnych w systemie biurowym - biegła znajomość obsługi oprogramowania biurowego (MS Office, Open Office) - wymagane posiadanie prawo jazdy kat. B - umiejętność pracy w zespole, organizacji planowania pracy, zdolność analitycznego myślenia, komunikatywność, skrupulatność, obowiązkowość, terminowość, wysoka kultura osobista.
Inne wymagania:
Wymagania dodatkowe: 1. Doświadczenie zawodowe: - pełna znajomość przepisów prawa właściwych do realizacji zadań stanowiska pracy, - wnikliwe i terminowe wykonywanie zadań oraz bezstronne i kulturalne załątwienie interesantów, - staż pracy na stanowisku administracyjnym - dostęp do internetu, poczty elektronicznej i podsystemów informatycznych zgodnie z przyznanymi uprawnieniami - użytkowanie składników majątku urzędu wg. wyposażenia pracownika - posługiwanie sie pieczątką imienną w zakresie realizowanych obowiązków - znajomość aktów prawnych np. (ustawy o pracownikach samorządowych, o urzędzie gminnym, powiatowym, wojewódzkim, KPA, instrukcja kancelaryjna, ochrona danych osobowych. - ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach - ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych - ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Admninistracyjnego - ustawa z dnia 21 listopada 2014 r o pracownikach samorządowych - ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych - ustawa z dnia 6 września o dostępie do informacji publicznej 2. Pozostałe wymagania: - biegła znajomość obsługi oprogramowania biurowego - biegła znajomość obsługi urządzeń informatycznych i biurowych, komputerowych systemó operacyjnych w systemie biurowym - biegła znajomość obsługi oprogramowania biurowego (MS Office, Open Office) - wymagane posiadanie prawo jazdy kat. B - umiejętność pracy w zespole, organizacji planowania pracy, zdolność analitycznego myślenia, komunikatywność, skrupulatność, obowiązkowość, terminowość, wysoka kultura osobista.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marta Obuchanicz
Nr telefonu:
684750910
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
1. Podanie o pracę 2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe. 3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie 4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego 5. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych 6. Oświdczenie o niekaralności
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail