StPr/25/1240
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 400 PLN
Godziny pracy: od godz. 7:00 do godz. 15:00 Praca na stanowisku urzędniczym Praca biurowa z obsługą sprzętu m.in. monitora ekranowego, komputera, drukarki, niszczarki, ksera, telefonu Praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie.
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych obowiązków na stanowisku:
1) prowadzenie dokumentacji dotyczącej zaakładania, prowadzenia, przekształcania, likwidowania szkół i placówek oświatowych oraz instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3;
2) prowadzenie spraw związanych z ustaleniem planu sieci szkół, przedszkoli i granic obwodów szkolnych;
3) prowadzenie ewidencji szkół i placówek oświatowych niepublicznych;
4 ) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i zawierdzeniem arkuszy organizacji szkół i przedszkoli;
5) prowadzenie spraw związanych z czasowym zawieszeniem zajęć szkolnych;
6) współdziałanie w sprawowaniu nadzoru nad działalnością administarcyjną szkół i placówek;
7) prowadzenie dokumentacji - od organu sprawującego nadzór pedagogiczny nad szkołami i placówkami dotyczącej uchybień w pracy szkół i placówek;
8) prowadzenie spraw dotyczących awansu nauczycieli;
9) prowadzenie postepowań egzekucyjnych w stasunku do rodziców lub prawnych opiekunów, których dzieci nie spłniają lub nie realizują obowiązku szkolego;
10) prowadzenie dokumentacji dotyczącej nauczania indywidualnego i zajęć rewalidacyjnych dla uczniów;
11) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem uczniom stypendiów motywacyjnych;
12) organizowanie konkursów na stanowiska dyrektorów szkół, przdszkoli i kierownika klubu dziecięcego;
13) przygotowywanie dokumentacji związanej z powierzeniem stanowiska dyrektora szkoły lub placówki oraz wydawanie opinii w sprawie powierzenia i odwołania wicederektora szkoły, przedszkola;
14) prowadzenie spraw związanych z wynagradzaniem i nagradzaniem dyrektorów jednostek oświatowych oraz kierownika klubu dziecięcego;
15) prowadzenie postępowania wyjaśniającego w przypadku wniosku rady pedagogicznej o odwłanie nauczyciela ze stanowiska dyrektora szkoły lub placówki;
16) występowanie z wnioskami w sprawach dydaktyczno - wychowawczych, opiekuńczych, ekonomicznych do dyrektora placówki, kuratora oświaty i innych organów pracujacych lub współpracujących na rzecz szkół i placówek oświatowych;
17) prowadzenie spraw z zakresu realizacji zaleceń SANEPID-u i innych organów upoważnionych do kontroli, po wyczerpaniu możliwości wykonawczych dyrektorów szkół i placówek;
18) współpraca z organem sprawującym nadzór pedagogiczny przy dokonywaniu oceny dyrektorów placówek oświatowych;
19) zapewnienie warunków do realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, w tym także warunków do reaklizacji przez dyrektorów szkół i placówek zadań w zakresie podstawowego wyposażenia nauczycieli w środki dydaktyczne;
20) prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem doskonalenia zawodowego nauczycieli;
21) pozyskiwanie środków i prowadzenie dokumentacji związanej z dofinansowaniem zadań z zakresu oświaty w ramach środków pochodzących z części oświatowej subwencji ogólnej oraz rezerwy oświatowej;
22) prowadzenie spraw z zakresu udzielania pomocy finansowej uczniom objętym rządowym programem pomocy m.in. wyprawka szkolna;
23) organizownie dowozu i opieki dla uczniów do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;
24) opracowywanie harmonogramów naborów do klas I oraz oddziałów przedszkolnych;
25) wyliczanie subwencji oświatowej na jednostki;
26) prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem i rozliczaniem dotacji celowych:
27) prowadzenie rejestru żłobków, w tym spraw związanych z dofinansowaniem rodzicom przez ZUS obniżenia opłaty za pobyt dziecka w klubie dziecięcym;
28) prowadzenie spraw zwiazanych z pozyskiwaniem i rozliczaniem środków zewnętrzych w ramach programów i projektów finansowanych ze środków krajowych i europejskich oraz realizacja tych projektów:
29) prowadzenie spraw z zakresu dofinansowania pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników;
30) współudział w przygotowywaniu dokumentów strategicznych i planistycznych z zakresu oświaty:
31) przygotowywanie projektów aktów prawnych w zakresie realizowanych zadań:
32) przygotowywanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji wytwarzanej na stanowisku pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami:
33) prowadzenie ewidencji i rejestrów oraz sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw:
34) uczestniczenie w posiedzeniach komisji oraz sesji Rady Miejskiej.
Ogólny zakres obowiązków: zgodnie z ogłoszeniem zamieszczonym pod adresem :https://bip.mieroszow.pl/nobor/n-inspektor-samodzielne-stanowisko-ds-oswiaty-3
Miejsce pracy:
Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów, powiat: wałbrzyski, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Mieroszowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- 1. Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe: 2) staż pracy 3 lata; 3) obywatelstwo polskie; 4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6) nieposzlakowana opinia. 2. Wymagania dodatkowe: 1) doświadczenie w pracy w jednostkach organizacyjnych samorzadu terytorialnego; 2) znajomość przepisów prawa, w szczególności z zakresu ustawy Prawo oświatowe, ustawy w systemie oświaty, ustawy Karty Nauczyciela, ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym, na terytorium tego państwa, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu postepowania administarcyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostepie do informacji publicznej, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; 3) znajomości programów: system informacji Oświatowej, Rejestr Żłobków, Centarlna Aplikacja Statystyczna; 4) biegła umiejetność programów komputerowych w środowisku woindows i pokietu Office; 5) cechy osobowości: sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, samodzielność, obowiązkowość, dobra organizacja pracy, komunikatywność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, odporność na stres.
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe: 2) staż pracy 3 lata; 3) obywatelstwo polskie; 4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6) nieposzlakowana opinia. 2. Wymagania dodatkowe: 1) doświadczenie w pracy w jednostkach organizacyjnych samorzadu terytorialnego; 2) znajomość przepisów prawa, w szczególności z zakresu ustawy Prawo oświatowe, ustawy w systemie oświaty, ustawy Karty Nauczyciela, ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym, na terytorium tego państwa, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu postepowania administarcyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostepie do informacji publicznej, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; 3) znajomości programów: system informacji Oświatowej, Rejestr Żłobków, Centarlna Aplikacja Statystyczna; 4) biegła umiejetność programów komputerowych w środowisku woindows i pokietu Office; 5) cechy osobowości: sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, samodzielność, obowiązkowość, dobra organizacja pracy, komunikatywność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, odporność na stres.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Beata Brzezińska
Nr telefonu:
743030010
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny, potwierdzony własnoręcznym podpisem; 2) życiorys Curriculum Vitae, potwierdzony własnoręcznym podpisem; 3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie: odpis dyplomu lub zaświadczenia o ukończeniu studiów; 4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu; 5) oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, potwierdzone własnoręcznym podpisem; 6) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolnośc do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, potwierdzone własnoręcznym podpisem; 7) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane o oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, potwierdzone własnoręcznym podpisem; 8) świadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby naboru danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781), potwierdzone wlasnoręcznym podpisem. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyc w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Mieroszowie Pl. Wolności 1 parter, pokój nr 1 - Referat - Biuro Obsługi Klienta lub przesłać poczta na adres Urzędu Mieejskiego - biuro Obsługi Klienta lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego - Plac Niepodległości 1, 58 - 350 Mieroszów. Na kopercie należy umieścić dopisek: ,, Dotyczy naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora - samodzielne stanowisko ds. oświaty''. Dokumenty należy złożyć lub przesłać w terminie do dnia 27 pażdziernika 2025 r. do godziny 15:00. Dokumenty, które będzą składane oraz przesyłane pocztą muszą wpłynąć do urzędu do dnia 27 października 2025 r. do godz. 15:00 Aplikacje, które wpłyną po wyżej okreslonym terminie nie będą rozpatrywane. Procedura naboru zostanie przeprowadzona zgodnie z Zarzędzeniem Nr 95/2020 Burmistrza Mieroszowa z dnia 8 czerwca 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzedzie Miejskim w mieroszowie oraz na stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, a także Zarządzeniem Nr 152/2021 burmistrza Mieroszowa z dnia 16 lipca 2021 r. zmieniającym Zarządzenie Nr 95/2020 Burmistrza Mieroszowa z dnia 8 czerwca 2020 r. Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu oraz opublikowanie w BIP Urzędu Miejskiego w Mieroszowie.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon

Zaloguj się przez Facebook