StPr/25/1608
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 967,95 PLN
+ dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
1. Koordynowanie i współdziałanie w tworzeniu projektu budżetu Miasta.
2. Sporządzanie półrocznych i rocznych sprawozdań z wykonania budżetu Departamentu.
3. Prowadzenie ewidencji dochodów i wydatków budżetowych Departamentu Komunalnego, współpraca z poszczególnymi stanowiskami w tym zakresie.
4. Sporządzanie sprawozdań z gospodarowania dochodami budżetu gminy i powiatu pochodzącymi z opłat i kar środowiskowych, przeznaczonymi na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej.
5. Przygotowywanie we współpracy z pracownikami Departamentu Komunalnego postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulacjami wewnętrznymi, a w szczególności:
- przygotowywanie propozycji opisu warunków udziału w postępowaniu, propozycji kryteriów oceny ofert, propozycji członków komisji, zaproszeń, zapytań i innych z uwzględnieniem propozycji (wniosków) pracowników prowadzących daną sprawę w komórce merytorycznej,
- redagowanie istotnych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego,
- utrzymywanie systematycznych kontaktów z Wydziałem Zamówień Publicznych oraz Radcą Prawnym, a także współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta w celu przepływu informacji niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań.
6. Przygotowywanie dokumentów dotyczących zamówień publicznych, w tym zamówień których wartość nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych we współpracy z pracownikami Departamentu Komunalnego.
7. Zamieszczanie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej dokumentów dotyczących zamówień publicznych.
8. Sporządzanie wydziałowego planu zamówień publicznych dla Departamentu Komunalnego i przekazywanie do Wydziału Zamówień Publicznych.
9. Udział w pracach komisji przetargowych.
10. Realizacja programu priorytetowego Ciepłe Mieszkanie.
11. W zakresie zajmowanego stanowiska:
- terminowe i staranne prowadzenie powierzonych spraw, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
12. Archiwizacja dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
13. Samokontrola na stanowisku pracy.
Miejsce pracy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Pracodawca:
NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
- umiejętność pracy w zespole, znajomość przepisów ustawy o Straży Granicznej: przepisy ogólne, organizacja SG, korpusy i stopnie funkcjonariuszy SG, umiejętność pracy pod presją czasu
- PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/nos/praca/pracownicy-cywilni/67310,OFERTA-PRACY-inspektor-Sekcji-Promocji-i-Historii-Wydzialu-Organizacji-i-Promocj.html . Ogłoszenie o naborze nr 155151 z dnia 14.08.2025 r. Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko inspektora Sekcji Promocji i Historii Wydziału Organizacji i Promocji. Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka służby cywilnej. Wymiar etatu: 1. Liczba stanowisk pracy: 1. Miejsce wykonywania pracy: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm. Adres urzędu: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm. ZAKRES ZADAŃ: - Sporządzanie projektów graficznych materiałów promocyjnych listów gratulacyjnych, zaproszeń w zakresie właściwości wydziału i przechowywanie ich w formie cyfrowej w celu właściwej prezentacji Nadbużańskiego Oddziału SG na forum wojewódzkim, krajowym i międzynarodowym, - Projektowanie, wykonywanie i zakup upominków okolicznościowych, materiałów promocyjnych, - Przygotowywanie pism, wystąpień okolicznościowych Komendanta Oddziału wymagających zebrania i przygotowania odpowiednich informacji merytorycznych, - Współpraca ze szkołami, organami samorządu terytorialnego i administracji państwowej w celu właściwej promocji formacji, uzgodnień spotkań czy wsparcia przy przedsięwzięciach podejmowanych w zasięgu odpowiedzialności poszczególnych samorządów, - Współudział w organizacji oraz techniczne zabezpieczenie uroczystości organizowanych przez Oddział - Przygotowywanie niestandardowych działań promocyjnych celem propagowania Straży Granicznej w nowych formatach i przestrzeniach, w tym medialnych, - Wykorzystywanie znajomości języka angielskiego do samodzielnego zapoznawania się z treścią przesyłanych zaproszeń, gratulacji i innych dokumentów przesyłanych do komendanta NOSG. Tworzenie odpowiedzi w języku angielskim przesyłanych do instytucji zagranicznych. WYMAGANIA NIEZBĘDNE: - wykształcenie średnie, - powyżej roku doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej, - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, - umiejętność pracy w zespole, - umiejętność pracy pod presją czasu, - znajomość przepisów ustawy o Straży Granicznej (przepisy ogólne, organizacja SG, korpusy i stopnie funkcjonariuszy SG) - posiadanie obywatelstwa polskiego - korzystanie z pełni praw publicznych - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe - niewspółpracowanie z organami bezpieczeństwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/ów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później). WYMAGANIA DODATKOWE: - znajomość języka rosyjskiego/ukraińskiego na poziomie komunikatywnym, - umiejętność obsługi aplikacji graficznych, programów do edycji dokumentów. PRACODAWCA OFERUJE: - indywidualny rozkład czasu pracy - ruchomy czas pracy - możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy - dofinansowanie do wypoczynku pracowników - dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników - miejsce do odświeżenia się - pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu - miejsce parkingowe na terenie urzędu. DOSTĘPNOŚĆ. Pracodawca równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%. WARUNKI PRACY. Praca samodzielna, biurowa, przy monitorze komputerowym pow. 4 godzin dziennie. Narzędzia: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Kancelaria znajduje się na parterze. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: - list motywacyjny - CV - kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia - kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe - oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/ów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później). DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE: - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO DODATKOWE INFORMACJE: - Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo. Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu. W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: nr telefonu /adres e-mail. - Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia. - Wzór oświadczenia dostępny jest pod adresem https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca->Pracownicy cywilni->Oświadczenie dla kandydatów do pracy na wolne stanowisko w korpusie służby cywilnej. - Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od dnia zakończenia naboru. - Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania oferty. - Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. - Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy. - Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelne oceń, czy odpowiada Ci taka praca. - Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. Metody/techniki naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, test wiedzy (fakultatywnie), rozmowa kwalifikacyjna. Planowana data zatrudnienia: 01.10.2025 r., umowa na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 4967,95 zł + dodatek stażowy. Kontakt telefoniczny: (82) 568-53-39 TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW. Dokumenty należy złożyć do: 25 sierpnia 2025 r. Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm. Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: [email protected], tel. 82/ 568-51-20. 3. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej. 4. Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b, natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana. 5. Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru. 6. Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7. Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem. 8. W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO. 9. Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 10. Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne. 11. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu.
Inne wymagania:
PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/nos/praca/pracownicy-cywilni/67310,OFERTA-PRACY-inspektor-Sekcji-Promocji-i-Historii-Wydzialu-Organizacji-i-Promocj.html . Ogłoszenie o naborze nr 155151 z dnia 14.08.2025 r. Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko inspektora Sekcji Promocji i Historii Wydziału Organizacji i Promocji. Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka służby cywilnej. Wymiar etatu: 1. Liczba stanowisk pracy: 1. Miejsce wykonywania pracy: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm. Adres urzędu: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm. ZAKRES ZADAŃ: - Sporządzanie projektów graficznych materiałów promocyjnych listów gratulacyjnych, zaproszeń w zakresie właściwości wydziału i przechowywanie ich w formie cyfrowej w celu właściwej prezentacji Nadbużańskiego Oddziału SG na forum wojewódzkim, krajowym i międzynarodowym, - Projektowanie, wykonywanie i zakup upominków okolicznościowych, materiałów promocyjnych, - Przygotowywanie pism, wystąpień okolicznościowych Komendanta Oddziału wymagających zebrania i przygotowania odpowiednich informacji merytorycznych, - Współpraca ze szkołami, organami samorządu terytorialnego i administracji państwowej w celu właściwej promocji formacji, uzgodnień spotkań czy wsparcia przy przedsięwzięciach podejmowanych w zasięgu odpowiedzialności poszczególnych samorządów, - Współudział w organizacji oraz techniczne zabezpieczenie uroczystości organizowanych przez Oddział - Przygotowywanie niestandardowych działań promocyjnych celem propagowania Straży Granicznej w nowych formatach i przestrzeniach, w tym medialnych, - Wykorzystywanie znajomości języka angielskiego do samodzielnego zapoznawania się z treścią przesyłanych zaproszeń, gratulacji i innych dokumentów przesyłanych do komendanta NOSG. Tworzenie odpowiedzi w języku angielskim przesyłanych do instytucji zagranicznych. WYMAGANIA NIEZBĘDNE: - wykształcenie średnie, - powyżej roku doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej, - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, - umiejętność pracy w zespole, - umiejętność pracy pod presją czasu, - znajomość przepisów ustawy o Straży Granicznej (przepisy ogólne, organizacja SG, korpusy i stopnie funkcjonariuszy SG) - posiadanie obywatelstwa polskiego - korzystanie z pełni praw publicznych - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe - niewspółpracowanie z organami bezpieczeństwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/ów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później). WYMAGANIA DODATKOWE: - znajomość języka rosyjskiego/ukraińskiego na poziomie komunikatywnym, - umiejętność obsługi aplikacji graficznych, programów do edycji dokumentów. PRACODAWCA OFERUJE: - indywidualny rozkład czasu pracy - ruchomy czas pracy - możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy - dofinansowanie do wypoczynku pracowników - dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników - miejsce do odświeżenia się - pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu - miejsce parkingowe na terenie urzędu. DOSTĘPNOŚĆ. Pracodawca równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%. WARUNKI PRACY. Praca samodzielna, biurowa, przy monitorze komputerowym pow. 4 godzin dziennie. Narzędzia: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Kancelaria znajduje się na parterze. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: - list motywacyjny - CV - kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia - kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe - oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/ów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później). DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE: - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO DODATKOWE INFORMACJE: - Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo. Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu. W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: nr telefonu /adres e-mail. - Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia. - Wzór oświadczenia dostępny jest pod adresem https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca->Pracownicy cywilni->Oświadczenie dla kandydatów do pracy na wolne stanowisko w korpusie służby cywilnej. - Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od dnia zakończenia naboru. - Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania oferty. - Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. - Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy. - Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelne oceń, czy odpowiada Ci taka praca. - Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. Metody/techniki naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, test wiedzy (fakultatywnie), rozmowa kwalifikacyjna. Planowana data zatrudnienia: 01.10.2025 r., umowa na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 4967,95 zł + dodatek stażowy. Kontakt telefoniczny: (82) 568-53-39 TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW. Dokumenty należy złożyć do: 25 sierpnia 2025 r. Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm. Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: [email protected], tel. 82/ 568-51-20. 3. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej. 4. Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b, natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana. 5. Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru. 6. Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 7. Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem. 8. W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO. 9. Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 10. Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne. 11. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: - list motywacyjny - CV - kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia - kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe - oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatek/ów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później). DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE: - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta