StPr/25/0393
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN
(do negocjacji) + dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
- udział w wykonywaniu zadań i czynności formalno- prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych;
- sporzadzanie umów o zamówienia publiczne;
- udział w pracach komisji przetargowych;
- prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.);
- ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumantacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne);
- koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów;
- sporządzanie dokumentacji, planów i sprawozdań o udzielonych zamówieniach;
- rejestrowanie postępowań i archiwizowanie właściwej dokumentacji.
Miejsce pracy:
Szpitalna 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej Szpital Powiatowy im. Marii Skłodowskiej-Curie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 3)
- - znajomość przepisów ustawy: Prawo Zamówień Publicznych oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie- umijętność interpretacji przepisów dotyczących zamówień publicznych; - znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz innych przepisów i aktów obowiązujących przy stosowaniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych; - zdolności organizacyjne, samodzielność w podejmowaniu decyzji, odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków; - doświadczenie w pracy w obszarze ochrony zdrowia i znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania podmiotów wykonujących działalność leczniczą.
Inne wymagania:
- znajomość przepisów ustawy: Prawo Zamówień Publicznych oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie- umijętność interpretacji przepisów dotyczących zamówień publicznych; - znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz innych przepisów i aktów obowiązujących przy stosowaniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych; - zdolności organizacyjne, samodzielność w podejmowaniu decyzji, odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków; - doświadczenie w pracy w obszarze ochrony zdrowia i znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania podmiotów wykonujących działalność leczniczą.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Edyta Płatek
Nr telefonu:
516 209 201
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV- https://zoz.com.pl/images/rodo/dokumentacja/01b_klauzula_dla_kandydatów_do_pracy_aktualizacja.pdf
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail