StPr/25/1391
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 2 500 PLN
Zakres obowiązków:
Konkurs na stanowisko urzędnicze w 7 Wydziale Budżetowo-Administracyjnym.
Zakres zadań:
-modelowanie umów i zleceń w oparciu o wzorce, jak i kreowanie warunków umów i zleceń odpowiednio do bieżących potrzeb jednostki i wymaganych warunków realizacji,
- koordynowanie procesu zawierania umów i udzielania zleceń,
- monitorowanie przebiegu realizacji umów i zleceń, ocena ryzyka oraz podejmowanie i prowadzenie adekwatnych działań oraz prowadzenie korespondencji w celu zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji zadań i należytego zabezpieczenia interesów zamawiającego w zakresie operacyjnym, formalnym i finansowym,
- aktywny udział w realizacji czynności w procedurach udzielania zamówień, w tym w pracach komisji przetargowych zamówień publicznych realizowanych w trybach przewidzianych ustawą prawo zamówień publicznych, jak i w wewnętrznych procedurach, udział w negocjacjach z kontrahentami,
- odpowiednia współpraca wykonawcami i dostawcami usług w zakresie realizacji powierzonych zadań,
- odpowiedna współpraca ze specjalistami z rożnych dziedzin i branż, w tym. z zakresu zamówień publicznych, księgowości, bhp i p.poź., budownictwa, radcą prawnym itp.,
- w zakresie realizacji powierzonych zadań,
- udział w planowaniu, przygotowaniu i realizacji zadań w obszarach: administracji, zakupów dostaw i usług, eksploatacji i bieżącego funkcjonowania infrastruktury technicznej obiektów, zarządzania nieruchomościami, inwestycji i remontów, zarządzania projektami itp. realizowanych w jednostce i na rzecz jednostek podległych.
Praca w systemie jednozmianowym w godz. 7.30-15.30 wdług harmonogramu od PN do PT.
Umowa o pracę w wymiarze 0,5 etatu na czas określony 6 miesięcy.
Miejsce pracy:
Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Pracodawca:
PROKURATURA OKRĘGOWA w Bielsku-Białej
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagane: - wykształcenie: wyższe (preferowane; ekonomia, zarządzanie, prawo, administracja lub pokrewne względnie wykształcenie techniczne z ukończonymi studiami podyplomowymi w zakresie ekonomia, zarządzanie, prawo, administracja lub pokrewne), - udokumentowane doświadczenie zawodowe: min. 2 lata na podobnym stanowisku, lub stanowisku z tożsamym lub podobnym zakresem zadań, - znajomość przepisów prawa z zakresu finansów, finansów publicznych, prawa cywilnego, prawa zamówień publicznych i aktów wykonawczych oraz umiejętność ich praktycznego stosowania, - znajomość zagadnień związanych z administrowaniem, eksploatacją i bieżącym funkcjonowaniem infrastruktury technicznej obiektów, - znajomość metod i technik zarządzania projektami, - znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel). oraz - pełna zdolność do czynności prawnych, - nieposzlakowana opinia, - niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, - brak prowadzonego przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. Dodatkowe atuty - ukończone studia podyplomowe w dziedzinie zamówień publicznych i/ lub przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych, - ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami i/ lub przeszkolenie z zakresu zarządzania projektami, - ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania/administrowania nieruchomościami i/lub przeszkolenie z zakresu zarządzania/administrowania nieruchomościami, - znajomość specyfiki i zasad funkcjonowania jednostek sektora finansów publicznych i/ lub specyfiki i zasad funkcjonowania jednostek prokuratury lub sądów, - posiadanie doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy w jednostce sektora finansów publicznych, zakresie realizacji zadań finansowych ze środków publicznych, - doświadczenie przy realizacji projektów finansowanymi ze źródeł zewnętrznych (identyfikowania źródeł finansowania, przygotowywania wniosków o dofinansowanie, pozyskiwanie środków, rozliczania otrzymanych środków), - umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie powierzonych zadań, - umiejętność planowania zadań, wyznaczania priorytetów, - zdolności analityczne, umiejętność sprawnego działania również pod presją czasu, - kreatywność i zaangażowanie, - umiejętność pracy w zespole, - rzetelność, skrupulatność, dokładność i odpowiedzialność w działaniu, - zaangażowanie, - wysoki poziom wiedzy ogólnej oraz kultury osobistej. O pracę mogą aplikować również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Inne wymagania:
Wymagane: - wykształcenie: wyższe (preferowane; ekonomia, zarządzanie, prawo, administracja lub pokrewne względnie wykształcenie techniczne z ukończonymi studiami podyplomowymi w zakresie ekonomia, zarządzanie, prawo, administracja lub pokrewne), - udokumentowane doświadczenie zawodowe: min. 2 lata na podobnym stanowisku, lub stanowisku z tożsamym lub podobnym zakresem zadań, - znajomość przepisów prawa z zakresu finansów, finansów publicznych, prawa cywilnego, prawa zamówień publicznych i aktów wykonawczych oraz umiejętność ich praktycznego stosowania, - znajomość zagadnień związanych z administrowaniem, eksploatacją i bieżącym funkcjonowaniem infrastruktury technicznej obiektów, - znajomość metod i technik zarządzania projektami, - znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel). oraz - pełna zdolność do czynności prawnych, - nieposzlakowana opinia, - niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, - brak prowadzonego przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. Dodatkowe atuty - ukończone studia podyplomowe w dziedzinie zamówień publicznych i/ lub przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych, - ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami i/ lub przeszkolenie z zakresu zarządzania projektami, - ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania/administrowania nieruchomościami i/lub przeszkolenie z zakresu zarządzania/administrowania nieruchomościami, - znajomość specyfiki i zasad funkcjonowania jednostek sektora finansów publicznych i/ lub specyfiki i zasad funkcjonowania jednostek prokuratury lub sądów, - posiadanie doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy w jednostce sektora finansów publicznych, zakresie realizacji zadań finansowych ze środków publicznych, - doświadczenie przy realizacji projektów finansowanymi ze źródeł zewnętrznych (identyfikowania źródeł finansowania, przygotowywania wniosków o dofinansowanie, pozyskiwanie środków, rozliczania otrzymanych środków), - umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie powierzonych zadań, - umiejętność planowania zadań, wyznaczania priorytetów, - zdolności analityczne, umiejętność sprawnego działania również pod presją czasu, - kreatywność i zaangażowanie, - umiejętność pracy w zespole, - rzetelność, skrupulatność, dokładność i odpowiedzialność w działaniu, - zaangażowanie, - wysoki poziom wiedzy ogólnej oraz kultury osobistej. O pracę mogą aplikować również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Arkadiusz Jóźwiak
Nr telefonu:
33 475 81 01
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: - własnoręcznie podpisany list motywacyjny (ze wskazaniem sygnatury konkursu podanej w ogłoszeniu o konkursie), - wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie ze wzorem formularza do pobrania na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/po-bielsko-biala lub w Kadrach Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej, - własnoręcznie podpisane CV (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia i realizowanych zadań), - kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, kwalifikacje oraz doświadczenie, - własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata - zgodnie ze wzorem do pobrania na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/po-bielsko-biala lub w Kadrach Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej, o: - posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, - niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, - nieprowadzeniu przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz o zapoznaniu się z informacją administratora danych osobowych - zgodnie ze wzorami do pobrania na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/po-bielsko-biala lub w Kadrach Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej, - własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz.U. z 2025 r. poz. 1209) - zgodnie z wzorem formularza do pobrania na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/po-bielsko-biala lub w Kadrach Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej, - oświadczenie dot. sygnalistów dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie https://www.gov.pl/web/po-bielsko-biala/informacje-dla-sygnalistow). Komplet dokumentów wraz z oznaczeniem sygnatury konkursu należy złożyć w terminie do 12 grudnia 2025 r. w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej, ul. Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała lub przesłać na wskazany powyżej adres z adnotacją na kopercie oferta pracy - konkurs 3012-4.1111.8.2025. Szczegółowe informacje na stronie: https://www.gov.pl/web/po-bielsko-biala/inspektorspecjalista-ds-obslugi-umow-i-realizacji-projektow-w-obszarze-administracyjno-technicznym-w-7-wydziale-budzetowo-administracyjnym-prokuratury-okregowej-w-bielsku-bialej
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Zaloguj się przez Facebook