StPr/25/11172
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 500 PLN
Zakres obowiązków:
Główne odpowiedzialności:
1. Wykonywanie zadań z zakresu zamówień publicznych.
2. Współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi na rzecz Ośrodka.
Charakterystyka pracy:
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z regulacjami wewnętrznymi i ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
- udział w pracach komisji przetargowych,
- przygotowywanie dokumentacji wymaganej regulacjami wewnętrznymi i ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
- opiniowanie i weryfikacja dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- wprowadzanie danych do rejestru zamówień publicznych,
- rejestracja wniosków o udzielenie zamówienia publicznego,
- sporządzanie opinii dotyczących stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz zasad udzielania zamówień publicznych,
- przygotowywanie projektów umów,
- aktualizacja wewnętrznych aktów prawnych dotyczących zamówień publicznych,
- udzielanie wyjaśnień w zakresie obowiązujących przepisów prawnych dotyczących zamówień publicznych,
- opisywanie faktur/rachunków w zakresie dot. zamówień publicznych,
- wprowadzanie danych do Centralnego Rejestru Umów, rejestrów faktur i rachunków,
- przygotowywanie i wysyłanie wszelkich wymaganych prawem sprawozdań/raportów z zakresu zamówień publicznych,
- wykonywanie innych obowiązków wynikających z przepisów prawa związanych z realizacją zamówień publicznych,
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawa prawo zamówień publicznych, kodeks cywilny, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości.
Miejsce pracy:
Marywilska 44c, 03-042 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st.Warszawy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 2)
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office, Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
- Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie - o to stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024r. poz. 1135 t.j.), - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - stanowisko inspektor: wykształcenie - wyższe /średnie, staż pracy minimum - 3 lata/5 lat, doświadczenie zawodowe minimum - 1 rok/2 lata, obszar doświadczenia - Zamówienia Publiczne w Administracji Publicznej, - stanowisko specjalista : wykształcenie - wyższe /średnie, staż pracy minimum - 4 lata/5 lat, doświadczenie zawodowe minimum - 3 lata, obszar doświadczenia - Zamówienia Publiczne w Administracji Publicznej, - obsługa komputera, pakietu MS Office i Open Office. Wymagania dodatkowe: - profil wykształcenia: Administracja, Prawo, Zamówienia Publiczne, - komunikatywność, - rzetelność, - umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, - umiejętność pracy w zespole. Praca w godzinach 8:00 - 16:00 Wymagane dokumenty i oświadczenia: - curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej; - list motywacyjny; - kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie; - kserokopia świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy lub doświadczenie zawodowe, jeśli taki wymóg został sformułowany w ogłoszeniu o naborze; - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji zawodowych i umiejętności; - zaświadczenie o zatrudnieniu kandydata pozostającego w stosunku pracy; - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024r. poz.1135 t.j.), - oświadczenie: o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (w przypadku danych osobowych innych niż wymienione w art.221 § 1 ustawy Kodeks pracy dołączonych z inicjatywy kandydata), - osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego, - Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia dostępnego na stronie internetowej: https://opsbialoleka.bip.um.warszawa.pl Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na n/w adres w terminie do dnia 21.11.2025 r. Osoby zainteresowane pracodawca prosi o dostarczenie osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego kompletu dokumentów na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy ul. Marywilska 44C, 03-042 Warszawa z dopiskiem na kopercie: "Inspektor/Specjalista ds. zamówień publicznych w Zespole Administracyjno-Gospodarczym" Pełna treść oferty oraz wzory oświadczeń dostępne na stronie: https://bialoleka.um.warszawa.pl/waw/opsbialoleka/-/inspektor-specjalista-ds-zamowien-publicznych
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie - o to stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024r. poz. 1135 t.j.), - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - stanowisko inspektor: wykształcenie - wyższe /średnie, staż pracy minimum - 3 lata/5 lat, doświadczenie zawodowe minimum - 1 rok/2 lata, obszar doświadczenia - Zamówienia Publiczne w Administracji Publicznej, - stanowisko specjalista : wykształcenie - wyższe /średnie, staż pracy minimum - 4 lata/5 lat, doświadczenie zawodowe minimum - 3 lata, obszar doświadczenia - Zamówienia Publiczne w Administracji Publicznej, - obsługa komputera, pakietu MS Office i Open Office. Wymagania dodatkowe: - profil wykształcenia: Administracja, Prawo, Zamówienia Publiczne, - komunikatywność, - rzetelność, - umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, - umiejętność pracy w zespole. Praca w godzinach 8:00 - 16:00 Wymagane dokumenty i oświadczenia: - curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej; - list motywacyjny; - kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie; - kserokopia świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy lub doświadczenie zawodowe, jeśli taki wymóg został sformułowany w ogłoszeniu o naborze; - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji zawodowych i umiejętności; - zaświadczenie o zatrudnieniu kandydata pozostającego w stosunku pracy; - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024r. poz.1135 t.j.), - oświadczenie: o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (w przypadku danych osobowych innych niż wymienione w art.221 § 1 ustawy Kodeks pracy dołączonych z inicjatywy kandydata), - osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego, - Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia dostępnego na stronie internetowej: https://opsbialoleka.bip.um.warszawa.pl Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na n/w adres w terminie do dnia 21.11.2025 r. Osoby zainteresowane pracodawca prosi o dostarczenie osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego kompletu dokumentów na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy ul. Marywilska 44C, 03-042 Warszawa z dopiskiem na kopercie: "Inspektor/Specjalista ds. zamówień publicznych w Zespole Administracyjno-Gospodarczym" Pełna treść oferty oraz wzory oświadczeń dostępne na stronie: https://bialoleka.um.warszawa.pl/waw/opsbialoleka/-/inspektor-specjalista-ds-zamowien-publicznych
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej; - list motywacyjny; - kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie; - kserokopia świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy lub doświadczenie zawodowe, jeśli taki wymóg został sformułowany w ogłoszeniu o naborze; - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji zawodowych i umiejętności; - zaświadczenie o zatrudnieniu kandydata pozostającego w stosunku pracy. - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024r. poz.1135 t.j.), - oświadczenie: o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (w przypadku danych osobowych innych niż wymienione w art.221 § 1 ustawy Kodeks pracy dołączonych z inicjatywy kandydata), - osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego, - Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia dostępnego na stronie internetowej: https://opsbialoleka.bip.um.warszawa.pl
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na n/w adres w terminie do dnia 21.11.2025 r. Osoby zainteresowane pracodawca prosi o dostarczenie osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego kompletu dokumentów na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy ul. Marywilska 44C, 03-042 Warszawa z dopiskiem na kopercie: "Inspektor/Specjalista ds. zamówień publicznych w Zespole Administracyjno-Gospodarczym"

Zaloguj się przez Facebook