INSPEKTOR/ STARSZY INSPEKTOR/ SPECJALISTA DS. KOORDYNOWANIA USŁUG SPOŁECZNYCH W DZIALE STRATEGII I INNOWACJI SPOŁECZNYCH

INSPEKTOR/ STARSZY INSPEKTOR/ SPECJALISTA DS. KOORDYNOWANIA USŁUG SPOŁECZNYCH W DZIALE STRATEGII I INNOWACJI SPOŁECZNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 900 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1747

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 900 PLN

Zakres obowiązków:
1.Kontraktowanie usług społecznych w ramach procedury pzp oraz ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie w tym:
a)Sporządzenie opisu przedmiotu zamówienia, konsultacje z kierownikiem Projektu;
b)Przygotowanie projektu ogłoszenia konkursowego, konsultacje z kierownikiem Projektu i z radcą prawnym;
c)Uzyskanie akceptacji Prezydenta, opublikowanie ogłoszenia;
d)Obsługa spotkań komisji ds. oceny ofert;
e)Sporządzenie projektu umowy, konsultacje z kierownikiem Projektu i z radcą prawnym;
f)Sporządzanie aneksów do umowy, konsultowanie kierownikiem Projektu i z radcą prawnym, uzyskanie akceptacji stron.
2.Przygotowanie regulaminu poszczególnej usługi przed ogłoszeniem konkursu lub zapytania ofertowego, konsultacje z kierownikiem Projektu.
3.Organizowanie spotkań z realizatorami usług (wyznaczanie terminu, prowadzenie spotkania, sporządzanie adnotacji ze spotkania).
4.Sporządzenie harmonogramu udzielania wsparcia bezpośrednio po ustaleniu z realizatorem usługi.
5.Upowszechnianie informacji o usłudze społecznej:
a)Sporządzenie informacji dotyczącej w szczególności zakresu usługi, okresu realizacji, możliwości kwalifikacji do usługi, okresu świadczenia usługi;
b)Promocja usług społecznych zakontraktowanych w projekcie.
6.Monitorowanie, nadzorowanie i rozliczanie realizacji usług społecznych:
a)Ścisły kontakt z realizatorem usługi społecznej - monitorowanie jej realizacji;
b)Przekazywanie Kart zlecania usługi;
c)Analiza wykonania zadania na podstawie raportów miesięcznych i końcowych oraz dokumentacji załączonej;
d)Opis faktur;
e)Kontrole monitorujące u realizatora usługi i w miejscu jej wykonywania;
f)Dokumentowanie prowadzonych działań.
7.Monitorowanie budżetu na kontraktowanie usług społecznych:
a)Nadzór nad budżetem prowadzenie bazy miesięcznych wydatków na poszczególne usługi społeczne z podziałem na organizacje pozarządowe i innych realizatorów;
b)informowanie kierownika Projektu o wykonaniu budżetu nie rzadziej niż co 3 miesiące;
c)zgłaszanie wszelkich zagrożeń związanych z wydatkowaniem środków w ramach podpisanych umów;
d)informowanie kierownika Projektu o konieczności wprowadzania zmian.
8.Sporządzanie informacji do wniosków o płatność na temat:
a)postępu rzeczowego w realizacji usług społecznych np. liczba zakontraktowanych usług społecznych, liczba osób, które skorzystały z poszczególnych usług;
b)trudności w realizacji usług społecznych;
c)planowanego przebiegu na kolejny okres rozliczeniowy.
9.Badanie stopnia realizacji wskaźników zgodnie wskazanych we wniosku o dofinansowanie, sporządzanie informacji na temat stopnia realizacji po zakończeniu 3 miesięcznego okresu rozliczeniowego.
10.Sporządzanie sprawozdań z realizowanych zadań.
Zatrudnienie na czas realizacji projektu: styczeń 2026 r. - grudzień 2027 r., przewidywany termin rozpoczęcia pracy: styczeń 2026 r.

Miejsce pracy:
Winna 9, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Elbląskie Centrum Usług Społecznych

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania niezbędne: Obywatelstwo polskie o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;Wykształcenie wyższe; Co najmniej 2-letni staż pracy biurowo-administracyjnej; Znajomość Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych oraz ustaw wymienionych w art. 2 ust. 2 tej ustawy; Znajomość Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie; Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: mile widziane doświadczenie w koordynowaniu realizacji umów/ projektów; mile widziane kursy/ szkolenia z zakresu koordynacji oraz zarządzania projektami; umiejętność planowania i samodzielnej organizacji pracy; umiejętność sprawnej obsługi komputera w zakresie edytorów tekstu oraz w programach komputerowych; predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, rzetelność, samodzielność, terminowość; umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie; umiejętności interpersonalne, pracy w zespole.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: Obywatelstwo polskie o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;Wykształcenie wyższe; Co najmniej 2-letni staż pracy biurowo-administracyjnej; Znajomość Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych oraz ustaw wymienionych w art. 2 ust. 2 tej ustawy; Znajomość Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie; Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: mile widziane doświadczenie w koordynowaniu realizacji umów/ projektów; mile widziane kursy/ szkolenia z zakresu koordynacji oraz zarządzania projektami; umiejętność planowania i samodzielnej organizacji pracy; umiejętność sprawnej obsługi komputera w zakresie edytorów tekstu oraz w programach komputerowych; predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, rzetelność, samodzielność, terminowość; umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie; umiejętności interpersonalne, pracy w zespole.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Paulina Klym

Wymagane dokumenty:
Życiorys (CV) i list motywacyjny podpisane własnoręcznie; kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany własnoręcznie; kopie dokumentów poświadczających wykształcenie; kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy; oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii, zgoda na przetwarzanie danych osobowych - podpisane własnoręcznie; inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, uprawnieniach; oświadczenie o zapoznaniu się z Procedurą dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych dostępnej pod linkiem (https://ecus.bip.gov.pl/sygnalisci/) Kwestionariusz, zgoda na przetwarzanie danych osobowych oraz wszystkie oświadczenia są dostępne pod linkiem (https://ecus.bip.gov.pl/informacje-dla-kandydatow/klauzula-informacyjna.html) Wymagane dokumenty należy przesyłać pocztą na adres: Elbląskie Centrum Usług Społecznych, ul. Winna 9, 82-300 Elbląg lub składać osobiście w siedzibie ECUS, ul. Winna 9 parter Punkt Przyjęć Klienta w terminie od 26 listopada 2025 r. do 05 grudnia 2025 r. w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją: Nabór na stanowisko Inspektor/ Starszy inspektor/ Specjalista ds. koordynowania usług społecznych w Dziale Strategii i Innowacji Społecznych w terminie do dnia 05.12.2025 r.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: Nabór do 05.12.2025r.
Dodano: 28.11.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 357914
Udostępnij:
Dodano: 28.11.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 357914

Zobacz inne oferty

Do góry