StPr/25/0842
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 079 PLN
+ dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
Realizacja zadań profesjonalnego administrowania, użytkowania i eksploatacji nieruchomości wojskowych przez jednostki i instytucje wojskowe będące na zaopatrzeniu 17 WOG, w tym w szczególności:
- planowanie i zabezpieczanie potrzeb w zakresie konserwacji i remontów (napraw) obiektów budowlanych w obsługiwanych nieruchomościach, realizowanych w trybie zleconym oraz w trybie gospodarczym (przy użyciu własnych sił i środków),
- przygotowywanie danych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych realizowanych przez 17 WOG oraz ich właściwego przygotowania dokumentacyjnego, w tym realizacji etapów procesu budowlanego wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane,
- przygotowanie, prowadzenie i rozliczanie zadań konserwacyjno-remontowych, napraw realizowanych sposobem zleconym i sposobem gospodarczym,
- organizowanie oraz realizacja przeglądów i kontroli sprawności technicznej obiektów budowlanych, zgodnie z uregulowaniami wynikającymi z przepisów Prawa budowlanego, z wyjątkiem kontroli 5-letnich,
- sprawowanie nadzoru nad zapewnieniem uprawnionej obsługi i sprawności eksploatacyjnej stałych urządzeń technicznych w obsługiwanych nieruchomościach,
- kierowanie pracą grupy pracowników obsługi technicznej SOI,
- planowanie potrzeb finansowych, materiałowych, sprzętu, urządzeń niezbędnych do zapewnienia konserwacji bieżącej i remontów administrowanych budynków,
- koordynowanie usuwania skutków zniszczeń lub uszkodzeń powstałych w wyniku zgłoszeń, awarii lub klęsk żywiołowych,
- bieżące wykonywanie obmiarów wykonywanych prac i wprowadzanie do rozliczeń ilościowo wartościowych,
- naliczanie ilości potrzebnych materiałów dla pracowników obsługi technicznej oraz rozliczania tych materiałów w książce konserwatora i zestawieniach zrealizowanych zadań poszczególnych planów,
- bieżący nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej obiektów, urządzeń i budowli,
- prowadzenie nadzoru inspektorskiego w ramach posiadanych uprawnień prac prowadzonych w administrowanych obiektach i terenie,
- dokonywanie przeglądów instalacji i urządzeń zgodnie z Prawem budowlanym.
Miejsce pracy:
78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne
- 1. Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: budowlane, zarządzanie administrowanie nieruchomościami), - przynależność do Izby w ramach posiadanych uprawnień, - wymagany staż pracy minimum 2 lata w obszarze związanym z technicznym utrzymaniem nieruchomości. 2. Wymagania dodatkowe: - znajomość pakietów biurowych MS Office, Microsoft VISIO, programu kosztorysowania NORMA, - znajomość zasad kosztorysowania, - znajomość przepisów branżowych, resortowych oraz aktów prawnych z zakresu technicznego utrzymania nieruchomości, w tym prawa budowlanego, zarządzania administrowania nieruchomościami.
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: budowlane, zarządzanie administrowanie nieruchomościami), - przynależność do Izby w ramach posiadanych uprawnień, - wymagany staż pracy minimum 2 lata w obszarze związanym z technicznym utrzymaniem nieruchomości. 2. Wymagania dodatkowe: - znajomość pakietów biurowych MS Office, Microsoft VISIO, programu kosztorysowania NORMA, - znajomość zasad kosztorysowania, - znajomość przepisów branżowych, resortowych oraz aktów prawnych z zakresu technicznego utrzymania nieruchomości, w tym prawa budowlanego, zarządzania administrowania nieruchomościami.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
261223801
Wymagane dokumenty:
dodatkowe informacje: godziny pracy od pn. do czw. od 7:00 do 15:30, pt. 7:00 - 13:00, umowa na okres próbny 3 miesiące, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie internetowej 17 WOG
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta