INSPEKTOR W BIURZE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

INSPEKTOR W BIURZE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 6 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2928

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 500 PLN
brutto

Zakres obowiązków:
1) Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
2) Prowadzenie kompleksowej dokumentacji dotyczącej udzielanych zamówień publicznych,
3) Przygotowywanie projektów umów dotyczących realizacji zamówień publicznych,
4) Prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku przeprowadzonego postępowania,
5) Prowadzenie rejestru postępowań,
6) Prowadzenie rejestru odwołań,
7) Zamieszczanie ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz przekazywanie ogłoszeń do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,
8) Zamieszczanie dokumentów na elektronicznej platformie zakupowej, na której postępowania są prowadzone oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.


Miejsce pracy:
Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • 1.Wykształcenie wyższe, 2.Minimum 3 lata stażu pracy, 3.Wiedza z zakresu zamówień publicznych, 4.Doświadczenie, po stronie zamawiającego, w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, do których stosuje się ustawę Prawo zamówień publicznych, 5.Umiejętność organizacji pracy, 6.Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), 7.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 8.Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 9.Nieposzlakowana opinia, 10.Obywatelstwo polskie. WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE: 1.Wykształcenie administracyjne, prawnicze, ekonomiczne, 2.Wysoka kultura osobista.


Inne wymagania:
1.Wykształcenie wyższe, 2.Minimum 3 lata stażu pracy, 3.Wiedza z zakresu zamówień publicznych, 4.Doświadczenie, po stronie zamawiającego, w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, do których stosuje się ustawę Prawo zamówień publicznych, 5.Umiejętność organizacji pracy, 6.Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), 7.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 8.Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 9.Nieposzlakowana opinia, 10.Obywatelstwo polskie. WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE: 1.Wykształcenie administracyjne, prawnicze, ekonomiczne, 2.Wysoka kultura osobista.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
WYMAGANE DOKUMENTY (zgodnie z art. 22. KP): 1.CV, 2.List motywacyjny, 3.Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe, 4.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 5.Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do 27.11.2025 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty. Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego) lub za pośrednictwem platformy ePUAP oraz poprzez adres do doręczeń elektronicznych (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego). , Termin: do 27.11.2025
Dodano: 19.11.2025, 04:50
ID ogłoszenia: 352837
Udostępnij:
Dodano: 19.11.2025, 04:50
ID ogłoszenia: 352837

Zobacz inne oferty

Do góry