StPr/25/0097
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
1. udział w tworzeniu i realizacji Planu zamówień zgodnie z Regulaminem obowiązującym w DWOMP,
2. przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z Regulaminem obowiązującym w DWOMP,
3. udział w prowadzeniu rejestru i ewidencji obowiązujących w Dziale Administracyjno-Gospodarczym i Zamówień Publicznych,
4. realizacja zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane,
5. uczestnictwo w procesie przepływów towarów i produktów między Działami, oraz rejestrowanie ich w systemie informatycznym.
Oferta dostępna w sali E, C.
Kontakt z pracodawcą - tel.: 693 132 963, e-mail: [email protected]
Miejsce pracy:
Oławska 14, 50-123 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
DOLNOŚLĄSKI WOJEWÓDZKI OŚRODEK MEDYCYNY PRACY
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Pracownik biurowy
- Prawo jazdy kat. B
- wykształcenie: wyższe wykształcenie odpowiednie do wykonywania zadań powierzonych na stanowisku pracy z 3-letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku, lub średnie wykształcenie odpowiednie do wykonywania zadań powierzonych na stanowisku pracy z 4-letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku, staż pracy: 3-4 letnie doświadczenie na stanowisku, umiejętności: praca pod presją czasu, pracy zespołowej, analitycznego myślenia, dobra organizacja czasu pracy, komunikatywność, inne: znajomość przepisów: - ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie naruszenia przepisów i procedur w zamówieniach publicznych, praktyczna znajomość pakietu biurowego (Word, Excel), obywatelstwo polskie, czynne prawo jazdy kat. B, mile widziane: studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych, znajomość Kodeksu cywilnego w zakresie sporządzania i zawierania umów, szkolenia i kursy kierunkowe
Inne wymagania:
wykształcenie: wyższe wykształcenie odpowiednie do wykonywania zadań powierzonych na stanowisku pracy z 3-letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku, lub średnie wykształcenie odpowiednie do wykonywania zadań powierzonych na stanowisku pracy z 4-letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku, staż pracy: 3-4 letnie doświadczenie na stanowisku, umiejętności: praca pod presją czasu, pracy zespołowej, analitycznego myślenia, dobra organizacja czasu pracy, komunikatywność, inne: znajomość przepisów: - ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie naruszenia przepisów i procedur w zamówieniach publicznych, praktyczna znajomość pakietu biurowego (Word, Excel), obywatelstwo polskie, czynne prawo jazdy kat. B, mile widziane: studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych, znajomość Kodeksu cywilnego w zakresie sporządzania i zawierania umów, szkolenia i kursy kierunkowe
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
693 132 963
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
-
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail