INSPEKTOR W DZIALE FINANSOWYM

INSPEKTOR W DZIALE FINANSOWYM

Powiatowy Urząd Pracy w Malborku

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
5 600 - 6 600 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0348

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 600 do 6 600 PLN

Zakres obowiązków:
1) kompleksowe rozliczanie Powiatu w zakresie podatku od towarów i usług VAT
z Urzędem Skarbowym;
2) przeprowadzanie czynności sprawdzających poprawność dokumentowania i rozliczania podatku VAT przez Starostwo i jednostki organizacyjne;
3) prowadzenie odrębnej ewidencji księgowej związanej z podatkiem VAT;
4) prowadzenie, w wybranym zakresie, ewidencji księgowej dochodów i wydatków budżetowych wg klasyfikacji budżetowej;
5) dokonywanie przypisów opłat i należności Powiatu oraz weryfikacja ich płatności;
6) sporządzanie i dokonywanie przelewów bankowych (w systemie bankowym banku obsługującego Starostwo);
7) odpowiednie dokumentowanie dokonanych sprzedaży (wystawianie faktur VAT);
8) współpraca przy tworzeniu sprawozdań budżetowych;
9) inne prace zlecone przez Skarbnika i Dyrektora Wydziału Finansowego, związanych
z pracą Wydziału.


Miejsce pracy:
Plac Słowiański 17, 82-200 Malbork, powiat: malborski, woj: pomorskie

Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Malborku

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • 1. Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie minimum średnie; 2) co najmniej pięcioletni staż pracy; 3) doświadczenie w pracy w księgowości; 4) posiadanie obywatelstwa polskiego (lub inne, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. z 2024 r., poz. 1135); 5) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku; 6) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; 7) niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; 8) nieposzlakowana opinia; 9) znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawnych, w szczególności ustaw:o rachunkowości, o finansach publicznych, o VAT, przepisów w sprawie klasyfikacji budżetowej oraz w sprawie planów kont; 10) umiejętności odpowiadające pracy na danym stanowisku, w tym obsługa sprzętu komputerowego, pakiet Office; 11) umiejętność pracy w zespole, indywidualne rozwiązywanie problemów, odpowiedzialność, dokładność, poczucie obowiązku, zdyscyplinowanie, życzliwe podejście do interesanta; 12) przedłożenie wskazanych poniżej dokumentów. 2. Wymagania dodatkowe: 1) mile widziane wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne i pokrewne; 2) doświadczenie na stanowisku w administracji samorządowej; 3) dobra organizacja pracy; 4) umiejętność samodzielnej pracy.


Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie minimum średnie; 2) co najmniej pięcioletni staż pracy; 3) doświadczenie w pracy w księgowości; 4) posiadanie obywatelstwa polskiego (lub inne, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. z 2024 r., poz. 1135); 5) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku; 6) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; 7) niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; 8) nieposzlakowana opinia; 9) znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawnych, w szczególności ustaw:o rachunkowości, o finansach publicznych, o VAT, przepisów w sprawie klasyfikacji budżetowej oraz w sprawie planów kont; 10) umiejętności odpowiadające pracy na danym stanowisku, w tym obsługa sprzętu komputerowego, pakiet Office; 11) umiejętność pracy w zespole, indywidualne rozwiązywanie problemów, odpowiedzialność, dokładność, poczucie obowiązku, zdyscyplinowanie, życzliwe podejście do interesanta; 12) przedłożenie wskazanych poniżej dokumentów. 2. Wymagania dodatkowe: 1) mile widziane wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne i pokrewne; 2) doświadczenie na stanowisku w administracji samorządowej; 3) dobra organizacja pracy; 4) umiejętność samodzielnej pracy.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny, 2) życiorys (CV), 3) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe oraz inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i umiejętnościach, 4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia z zakładu pracy potwierdzające wymagany staż pracy, 5) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na dane stanowisko, 6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 7) oświadczenie o niekaralności (osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe), 8) kwestionariusz personalny. Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 11.07.2025 r. do godz. 1400 w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Malborku, Pl. Słowiański 17 82-200 Malbork pokój nr 24 (I piętro) w godzinach pracy Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Finansowym lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Malborku Plac Słowiański 17 82-200 Malbork z dopiskiem jak wyżej Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Do wysyłanych dokumentów prosimy dopisać klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.powiat.malbork.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przed budynkiem Starostwa Powiatowego w Malborku, Plac Słowiański 17.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Dodano: 26.06.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 246247
Udostępnij:
Dodano: 26.06.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 246247

Zobacz inne oferty

Do góry