StPr/25/1224
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
Obsługa programu PFRON ,,Aktywny Samorząd" i obsługa Systemu Obsługi Wsparcia finansowanego ze środków PFRON.
Więcej informacji na temat naboru znajduje się pod linkiem:
chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/http://pcpr.kartuzy.ibip.pl/public/get_file.php?id=387621
Miejsce pracy:
MŚCIWOJA II 20, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Pracodawca:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kartuzach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Prawo jazdy kat. B, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, sumienność, dokładność, zaangażowanie, dobra znajomość obsługi komputera
- Wymagania niezbędne: 1) Wykształcenie: wyższe i co najmniej 3-letni staż pracy w administracji, w tym 2-letni w administracji publicznej, 2) Obywatelstwo polskie, 3) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5) Nieposzlakowana opinia, 6) Umiejętność obsługi komputera w tym pakietu biurowego oraz poczty elektronicznej, a także urządzeń biurowych, 7) Ogólna znajomość przepisów: Ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, 8) Prawo jazdy kat. Wymagania dodatkowe: 1) Kultura osobista, 2) Dobra organizacja pracy, 3) Dyspozycyjność, 4) Rzetelność, uczciwość, 5) Umiejętność pracy w zespole, 6) Kreatywność, 7) Umiejętność dobrej komunikacji werbalnej , 8) Samodzielność w prowadzeniu powierzonych spraw 9) Mile widziane doświadczenie zawodowe na równorzędnym stanowisku pracy. Więcej informacji na temat naboru znajduje się pod linkiem: chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/http://pcpr.kartuzy.ibip.pl/public/get_file.php?id=387621
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1) Wykształcenie: wyższe i co najmniej 3-letni staż pracy w administracji, w tym 2-letni w administracji publicznej, 2) Obywatelstwo polskie, 3) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5) Nieposzlakowana opinia, 6) Umiejętność obsługi komputera w tym pakietu biurowego oraz poczty elektronicznej, a także urządzeń biurowych, 7) Ogólna znajomość przepisów: Ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, 8) Prawo jazdy kat. Wymagania dodatkowe: 1) Kultura osobista, 2) Dobra organizacja pracy, 3) Dyspozycyjność, 4) Rzetelność, uczciwość, 5) Umiejętność pracy w zespole, 6) Kreatywność, 7) Umiejętność dobrej komunikacji werbalnej , 8) Samodzielność w prowadzeniu powierzonych spraw 9) Mile widziane doświadczenie zawodowe na równorzędnym stanowisku pracy. Więcej informacji na temat naboru znajduje się pod linkiem: chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/http://pcpr.kartuzy.ibip.pl/public/get_file.php?id=387621
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Karolina Dejk
Nr telefonu:
58 685-33-20
Wymagane dokumenty:
Dokumenty należy składać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kartuzach, ul. Mściwoja II 20 (sekretariat) w terminie do dnia 13.11.2025 r. do godz. 15.00 w zamkniętych kopertach z adnotacją: "Nabór na stanowisko urzędnicze inspektor". Więcej informacji na temat naboru znajduje się pod linkiem: chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/http://pcpr.kartuzy.ibip.pl/public/get_file.php?id=387621
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: pon-czw, Godziny : 8-15

Zaloguj się przez Facebook