INSPEKTOR W DZIALE ORGANIZACYJNYM I REALIZACJI PROGRAMÓW CELOWYCH PFRON

INSPEKTOR W DZIALE ORGANIZACYJNYM I REALIZACJI PROGRAMÓW CELOWYCH PFRON

Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1224

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
brutto

Zakres obowiązków:
Obsługa programu PFRON ,,Aktywny Samorząd" i obsługa Systemu Obsługi Wsparcia finansowanego ze środków PFRON.

Więcej informacji na temat naboru znajduje się pod linkiem:
chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/http://pcpr.kartuzy.ibip.pl/public/get_file.php?id=387621

Miejsce pracy:
MŚCIWOJA II 20, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie

Pracodawca:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kartuzach

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Prawo jazdy kat. B, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, sumienność, dokładność, zaangażowanie, dobra znajomość obsługi komputera
  • Wymagania niezbędne: 1) Wykształcenie: wyższe i co najmniej 3-letni staż pracy w administracji, w tym 2-letni w administracji publicznej, 2) Obywatelstwo polskie, 3) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5) Nieposzlakowana opinia, 6) Umiejętność obsługi komputera w tym pakietu biurowego oraz poczty elektronicznej, a także urządzeń biurowych, 7) Ogólna znajomość przepisów: Ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, 8) Prawo jazdy kat. Wymagania dodatkowe: 1) Kultura osobista, 2) Dobra organizacja pracy, 3) Dyspozycyjność, 4) Rzetelność, uczciwość, 5) Umiejętność pracy w zespole, 6) Kreatywność, 7) Umiejętność dobrej komunikacji werbalnej , 8) Samodzielność w prowadzeniu powierzonych spraw 9) Mile widziane doświadczenie zawodowe na równorzędnym stanowisku pracy. Więcej informacji na temat naboru znajduje się pod linkiem: chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/http://pcpr.kartuzy.ibip.pl/public/get_file.php?id=387621


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1) Wykształcenie: wyższe i co najmniej 3-letni staż pracy w administracji, w tym 2-letni w administracji publicznej, 2) Obywatelstwo polskie, 3) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5) Nieposzlakowana opinia, 6) Umiejętność obsługi komputera w tym pakietu biurowego oraz poczty elektronicznej, a także urządzeń biurowych, 7) Ogólna znajomość przepisów: Ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, 8) Prawo jazdy kat. Wymagania dodatkowe: 1) Kultura osobista, 2) Dobra organizacja pracy, 3) Dyspozycyjność, 4) Rzetelność, uczciwość, 5) Umiejętność pracy w zespole, 6) Kreatywność, 7) Umiejętność dobrej komunikacji werbalnej , 8) Samodzielność w prowadzeniu powierzonych spraw 9) Mile widziane doświadczenie zawodowe na równorzędnym stanowisku pracy. Więcej informacji na temat naboru znajduje się pod linkiem: chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/http://pcpr.kartuzy.ibip.pl/public/get_file.php?id=387621

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Karolina Dejk

Nr telefonu:
58 685-33-20

Wymagane dokumenty:
Dokumenty należy składać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kartuzach, ul. Mściwoja II 20 (sekretariat) w terminie do dnia 13.11.2025 r. do godz. 15.00 w zamkniętych kopertach z adnotacją: "Nabór na stanowisko urzędnicze inspektor". Więcej informacji na temat naboru znajduje się pod linkiem: chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/http://pcpr.kartuzy.ibip.pl/public/get_file.php?id=387621

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: pon-czw, Godziny : 8-15
Dodano: 05.11.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 346092
Udostępnij:
Dodano: 05.11.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 346092

Zobacz inne oferty

Do góry