StPr/25/0390
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 150 PLN
Zakres obowiązków:
1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:
1. Koordynacja i wykonywanie prac związanych z działalnością Mysłowickiej Rady Biznesu.
2. Podejmowanie i koordynacja działań związanych z nawiązywaniem kontaktów
z przedsiębiorcami/inwestorami oraz podejmowanie inicjatyw mających na celu pomoc dla
przedsiębiorców/inwestorów i aktywizację środowiska gospodarczego miasta.
3. Redakcja korespondencji Prezydenta Miasta w zakresie zaproszeń, odpowiedzi na listy oraz reakcja
na listy otwarte, życzenia, pisma okolicznościowe, listy gratulacyjne itp.
4. Organizacja spotkań, w tym współorganizowanie obchodów, rocznic, uroczystości i świąt z udziałem
Prezydenta Miasta.
5. Realizacja zadań wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3
ust. 3 wraz ze zlecaniem zadań publicznych, w tym podmiotom w ramach otwartego konkursu
ofert.
2. Zakres odpowiedzialności:
1. Odpowiedzialność za skuteczność i efekty podejmowanych działań na zajmowanym stanowisku.
2. Odpowiedzialność pracownicza wynikająca z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
Kodeksu pracy i innych ustaw oraz aktów wykonawczych, określających obowiązki pracownicze.
Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecy
Szczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie : https://bip.myslowice.pl/pliki/myslowice/zalaczniki/4585/inspektor-w-kancelarii-prezydenta-miasta-ii.pdf
Miejsce pracy:
Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miasta MYSŁOWICE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe 4-letnie
- zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 3)
- 3. Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie lub wyższe. 2. W przypadku wykształcenia średniego minimum 5 - letni staż pracy - praca na podstawie umowy o pracę. 3. W przypadku wykształcenia wyższego minimum 3 - letni staż pracy - praca na podstawie umowy o pracę. 4. Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych. 5. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych. 7. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych). 8. Nieposzlakowana opinia. 9. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru, umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań na stanowisku, w tym: a) ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie; b) ustawa o samorządzie gminnym; c) Statut Miasta Mysłowice. 4. Wymagania dodatkowe: 1. Odpowiedzialność w podejmowanych działaniach. 2. Dyspozycyjność. 3. Prawo jazdy kat. B 4. Mile widziane doświadczenie we współpracy z przedsiębiorcami/inwestorami. 5. Pożądane cechy charakteru 1. Umiejętność organizacji pracy. 2. Umiejętność pracy w zespole. 3. Sumienność. 4. Komunikatywność. 5. Otwartość. 6. Rzetelność.
Inne wymagania:
3. Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie lub wyższe. 2. W przypadku wykształcenia średniego minimum 5 - letni staż pracy - praca na podstawie umowy o pracę. 3. W przypadku wykształcenia wyższego minimum 3 - letni staż pracy - praca na podstawie umowy o pracę. 4. Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych. 5. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych. 7. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych). 8. Nieposzlakowana opinia. 9. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru, umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań na stanowisku, w tym: a) ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie; b) ustawa o samorządzie gminnym; c) Statut Miasta Mysłowice. 4. Wymagania dodatkowe: 1. Odpowiedzialność w podejmowanych działaniach. 2. Dyspozycyjność. 3. Prawo jazdy kat. B 4. Mile widziane doświadczenie we współpracy z przedsiębiorcami/inwestorami. 5. Pożądane cechy charakteru 1. Umiejętność organizacji pracy. 2. Umiejętność pracy w zespole. 3. Sumienność. 4. Komunikatywność. 5. Otwartość. 6. Rzetelność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
32 317 13 19
Wymagane dokumenty:
8. Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny. 2. Kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie. 3. Kopia dokumentów potwierdzających okres wymaganego stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu). 4. Kopia dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (jeżeli są wymagane). 5. KwesAonariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie . 6. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych. 7. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 8. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 9. Termin i miejsce składania dokumentów: Dokumenty aplikacyjne należy składać: do 29.09.2025 r. w zamkniętej kopercie z adnotacją: Konkurs na stanowisko Inspektora w Kancelarii Prezydenta Miasta - II: - osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Mysłowice przy ul. Powstańców 1 w Mysłowicach lub - drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon