StPr/25/07359
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 do 6 850 PLN
Miesięczne wynagrodzenie zasadnicze brutto: - na stażu urzędniczym - w przedziale od 4.666,00 zł do 6.850,00 zł - na stanowisku inspektora w Kancelarii Tajnej - w przedziale od 6.000,00 zł do 12.600,00 zł. Rodzaj umowy: - staż urzędniczy - umowa o pracę na czas określony do 6 miesięcy, - stanowisko inspektora w Kancelarii Tajnej po zakończonym stażu urzędniczym umowa o pracę na czas nieokreślony. Pracodawca oferuje: - możliwość udziału w szkoleniach wewnętrznych oraz zewnętrznych; - możliwość korzystania z pakietu socjalnego (m. in. możliwość ubiegania się o dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, możliwość dofinansowania karty sportowej); - możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie; - możliwość korzystania z pracowniczej kasy zapomogowo-pożyczkowej; - możliwość dofinansowania zakupu okularów korekcyjnych; - parking dla rowerów.
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:
1) przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie, przetwarzanie i wysyłanie dokumentów zawierających informacje niejawne oraz prowadzenie rejestrów i ewidencji dokumentów i materiałów zawierających informacje niejawne określone przez kierownika Kancelarii Tajnej;
2) zakładanie teczek tematycznych, akt nadzoru prokuratorskiego;
3) doręczanie przesyłek, zawierających informacje niejawne, osobiście do kancelarii tajnych na terenie miasta Warszawy oraz dostarczanie i odbieranie przesyłek niejawnych z Poczty Specjalnej;
4) kontrolowanie prawidłowości oznaczania sporządzonych dokumentów niejawnych przeznaczonych do zaewidencjonowania;
5) potwierdzanie za zgodność dokumentów niejawnych;
6) prowadzenie inwentaryzacji dokumentów niejawnych;
7) wykonywanie dokumentów niejawnych z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego przetwarzającego informacje niejawne;
8) praca na urządzeniach biurowych klasy TEMPEST;
9) prowadzenie Rejestru Dzienników Ewidencyjnych i Teczek, Dzienników i Książek Ewidencyjnych dla Kancelarii Tajnej w celu zapewnienia bieżącego nadzoru i kontroli nad wykorzystaniem i rozliczaniem urządzeń ewidencyjnych służących do rejestrowania dokumentów zawierających informacje niejawne;
10) realizacja decyzji uprawnionych podmiotów, zgodnie z obowiązującymi przepisami, odnotowywanie na dokumentach niejawnych oraz w ewidencjach kancelarii tajnej zmiany, zniesienia klauzuli tajności lub przedłużenia i skrócenia okresu ochrony dokumentów niejawnych;
11) archiwizacja dokumentów niejawnych, w tym przygotowywanie protokołów brakowania dokumentów niejawnych kategorii "BC", niepodlegających archiwizowaniu.
Miejsce pracy:
Postępu 3, 02-676 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Prokuratura Krajowa
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Pracownik biurowy
- Wymagania konieczne: - wykształcenie: wyższe na poziomie studiów pierwszego stopnia. - co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w jednostce sektora finansów publicznych; - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych; - niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe; - przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; - poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ściśle tajne lub gotowość do poddania się procedurze sprawdzającej; - znajomość przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r., poz. 632, ze zm.); - umiejętność obsługi komputera (znajomość programów biurowych MS Office, w tym Excel, Word); - skrupulatność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - umiejętność pracy pod presją czasu. Wymagania dodatkowe: - znajomość przepisów ustawy z dnia 28 stycznia 2016 r. Prawo o prokuraturze (Dz. U. z 2024 r. poz. 390, ze zm.); - znajomość przepisów Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 7 kwietnia 2016 r. Regulamin wewnętrznego urzędowania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury (Dz. U. z 2023 r., poz. 1115, ze zm.); - doświadczenie w pracy w kancelarii tajnej; - umiejętność wytwarzania i ewidencjonowania dokumentów niejawnych; - umiejętność planowania i organizacji pracy własnej; - umiejętność pracy samodzielnej i pracy w zespole; - odporność na stres; - kultura osobista; - dyspozycyjność. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - list motywacyjny oraz informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona), nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe (wskazane przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia; - oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych; - oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe; - oświadczenie kandydata, że przeciwko niemu nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach; - oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną; - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia i inne dokumenty potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego); - kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ściśle tajne lub oświadczenie o gotowości do poddania się procedurze sprawdzającej; - kopie dokumentów lub oświadczenie kandydata potwierdzające umiejętność obsługi komputera w wymaganym zakresie; - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych (fakultatywnie). Kopie innych dokumentów i oświadczenia: - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów. Wzory oświadczeń oraz kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie dostępne do pobrania ze strony internetowej Prokuratury Krajowej. Dokumenty należy przesłać drogą pocztową (lub złożyć bezpośrednio w Kancelarii w Prokuraturze Krajowej) w terminie do dnia 14 lipca 2025 r. na adres: Prokuratura Krajowa Biuro Kadr ul. Postępu 3 02 - 676 Warszawa z podaniem na kopercie: konkurs sygn. 1001-9.1111.12.2025 na staż urzędniczy na stanowisko inspektora w Kancelarii Tajnej w Prokuraturze Krajowej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 22 12 51 958.
Inne wymagania:
Wymagania konieczne: - wykształcenie: wyższe na poziomie studiów pierwszego stopnia. - co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w jednostce sektora finansów publicznych; - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych; - niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe; - przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; - poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ściśle tajne lub gotowość do poddania się procedurze sprawdzającej; - znajomość przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r., poz. 632, ze zm.); - umiejętność obsługi komputera (znajomość programów biurowych MS Office, w tym Excel, Word); - skrupulatność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - umiejętność pracy pod presją czasu. Wymagania dodatkowe: - znajomość przepisów ustawy z dnia 28 stycznia 2016 r. Prawo o prokuraturze (Dz. U. z 2024 r. poz. 390, ze zm.); - znajomość przepisów Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 7 kwietnia 2016 r. Regulamin wewnętrznego urzędowania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury (Dz. U. z 2023 r., poz. 1115, ze zm.); - doświadczenie w pracy w kancelarii tajnej; - umiejętność wytwarzania i ewidencjonowania dokumentów niejawnych; - umiejętność planowania i organizacji pracy własnej; - umiejętność pracy samodzielnej i pracy w zespole; - odporność na stres; - kultura osobista; - dyspozycyjność. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - list motywacyjny oraz informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona), nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe (wskazane przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia; - oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych; - oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe; - oświadczenie kandydata, że przeciwko niemu nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach; - oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną; - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia i inne dokumenty potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego); - kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ściśle tajne lub oświadczenie o gotowości do poddania się procedurze sprawdzającej; - kopie dokumentów lub oświadczenie kandydata potwierdzające umiejętność obsługi komputera w wymaganym zakresie; - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych (fakultatywnie). Kopie innych dokumentów i oświadczenia: - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów. Wzory oświadczeń oraz kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie dostępne do pobrania ze strony internetowej Prokuratury Krajowej. Dokumenty należy przesłać drogą pocztową (lub złożyć bezpośrednio w Kancelarii w Prokuraturze Krajowej) w terminie do dnia 14 lipca 2025 r. na adres: Prokuratura Krajowa Biuro Kadr ul. Postępu 3 02 - 676 Warszawa z podaniem na kopercie: konkurs sygn. 1001-9.1111.12.2025 na staż urzędniczy na stanowisko inspektora w Kancelarii Tajnej w Prokuraturze Krajowej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 22 12 51 958.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
22 12 51 959
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: - list motywacyjny oraz informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona), nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe (wskazane przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia; - oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych; - oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe; - oświadczenie kandydata, że przeciwko niemu nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach; - oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną; - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia i inne dokumenty potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego); - kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ściśle tajne lub oświadczenie o gotowości do poddania się procedurze sprawdzającej; - kopie dokumentów lub oświadczenie kandydata potwierdzające umiejętność obsługi komputera w wymaganym zakresie; - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych (fakultatywnie).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta