StPr/25/1247
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
1) opracowanie i aktualizacja dokumentacji ochrony ludności i obrony cywilnej (OLiOC) oraz organizacja i prowadzenie szkoleń w tym zakresie,
2) wykonywanie zadań wynikających z ustawy o obronie ojczyzny oraz z aktów wykonawczych do tej ustawy,
3) koordynacja zadań ochrony ludności i obrony cywilnej przez podmioty ochrony ludności na obszarze gminy,
4) organizowanie współpracy między podmiotami ochrony ludności na obszarze gminy,
5) przygotowanie oceny wykonywania zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na obszarze gminy przez podmioty ochrony ludności, z którymi Burmistrz Miasta – terytorialny organ
ochrony ludności zawarł porozumienie lub wobec których wydał decyzję o uznaniu ich za podmiot ochrony ludności,
6) udzielanie pomocy w przygotowaniu podmiotów ochrony ludności [...]
Umowa o pracę na czas określony, z mozliwością przedłużenia, pełny etat, jedna zmiana w godz. 7:30-15:30.
Dokumenty aplikacyjne w formie pisemnej należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej ul. Mickiewicza 7, 34 -130 Kalwaria Zebrzydowska lub za pośrednictwem poczty na adres Urzędu. Kopertę z aplikacją należy opisać "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Referacie Ewidencji Ludności, Dowodów Osobistych i Zarządzania
Kryzysowego w Urzędzie Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej" i złożyć w terminie do dnia 3 października 2025 roku.
NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE. Szczegóły naboru pod adresem:
https://bip.malopolska.pl/api/files/3916584
Miejsce pracy:
Mickiewicza 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie, 2. wykształcenie wyższe, 3. co najmniej trzyletni staż pracy 4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: 1. Doświadczenie w zakresie pracy w administracji. 2. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: obronność, bezpieczeństwo narodowe, zarządzanie kryzysowe. 3. Znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, KPA, ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej, ustawy o obronie ojczyzny, o stanie klęski żywiołowej, o zarządzaniu kryzysowym, ustawy o ochronie informacji niejawnych, Rozporządzenie w sprawie ewakuacji ludności oraz zabezpieczenia mienia. 4. Dyspozycyjność. 5. Samodzielność w podejmowaniu decyzji. 6. Prawo jazdy kat. B z możliwością dysponowania samochodem prywatnym do celów służbowych. 7. Posiadanie Poświadczenia bezpieczeństwa osobowego związanego z dostępem do informacji niejawnych.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie, 2. wykształcenie wyższe, 3. co najmniej trzyletni staż pracy 4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: 1. Doświadczenie w zakresie pracy w administracji. 2. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: obronność, bezpieczeństwo narodowe, zarządzanie kryzysowe. 3. Znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, KPA, ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej, ustawy o obronie ojczyzny, o stanie klęski żywiołowej, o zarządzaniu kryzysowym, ustawy o ochronie informacji niejawnych, Rozporządzenie w sprawie ewakuacji ludności oraz zabezpieczenia mienia. 4. Dyspozycyjność. 5. Samodzielność w podejmowaniu decyzji. 6. Prawo jazdy kat. B z możliwością dysponowania samochodem prywatnym do celów służbowych. 7. Posiadanie Poświadczenia bezpieczeństwa osobowego związanego z dostępem do informacji niejawnych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
338766702
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia; 1) list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko; 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według załączonego wzoru; 3) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; 4) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; 5) oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; 6) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie; 7) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy; 8) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art.13a ust.2 ustawy z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych; 9) zgoda na przetwarzanie danych osobowych oraz potwierdzenie zapoznania się z klauzulą informacyjną /druk w załączeniu do ogłoszenia o naborze/.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Dokumenty aplikacyjne w formie pisemnej należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej ul. Mickiewicza 7, 34 -130 Kalwaria Zebrzydowska lub za pośrednictwem poczty na adres Urzędu. Kopertę z aplikacją należy opisać Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Referacie Ewidencji Ludności, Dowodów Osobistych i Zarządzania Kryzysowego w Urzędzie Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej i złożyć w terminie do dnia 3 października 2025 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po w/w terminie, za pomocą poczty elektronicznej lub niekompletne, nie będą rozpatrywane. Aplikacja musi być podpisana, a każda kserokopia potwierdzona przez kandydata za zgodność z oryginałem.