StPr/25/1510
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Zakres obowiązków:
1. Pozyskiwanie i analiza informacji o dostępnych programach i funduszach zewnętrznych pod kątem możliwości ich wykorzystania do współfinansowania zadań gminy, gminnych jednostek organizacyjnych oraz organizacji pozarządowych,
2. Przygotowywanie wniosków o przyznanie środków finansowych z wytypowanych programów pomocowych i dokumentów aplikacyjnych,
3. Gromadzenie informacji o obowiązujących procedurach i warunkach ubiegania się o środki finansowe z funduszy zewnętrznych,
4. Bieżące konsultowanie z instytucjami przyznającymi środki poprawności sporządzonych wniosków,
5. Realizacja i bieżący monitoring projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych oraz współudział w rozliczaniu projektów,
6. Prowadzenie działań promocyjnych projektów współfinansowanych z funduszy zewnętrznych,
7. Sporządzanie informacji, raportów, oraz sprawozdań wymaganych przez instytucje przyznające środki z funduszy zewnętrznych,
8. Prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej realizowanych projektów,
9. Przygotowanie, realizacja i rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych, w tym: przygotowanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań inwestycyjnych i remontowych,
10. Uzyskiwanie wymaganych prawem zezwoleń i decyzji w tym pozwolenia na budowę inwestycji,
11. Sprawdzanie dokumentacji projektowo kosztorysowej, aktualizacja wycen,
12. Przekazywanie wykonawcy placu budowy,
13. Wydawanie wykonawcy dzienników budowy na każde prowadzone zadanie inwestycyjne lub remontowe,
14. Kontrola w terenie nad prawidłowością przebiegu i terminowością realizacji zadań inwestycyjnych współpraca z inspektorem nadzoru, kontrola dziennika budowy,
15. Przygotowywanie i udział w komisjach odbioru robót,
16. Sporządzanie dokumentów umożliwiających przyjęcie wytworzonych środków trwałych na majątek gminy,
17. Rozliczanie zrealizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych pod względem rzeczowym i finansowym wspólnie ze Skarbnikiem zgodnie z treścią zawartych umów,
18. Weryfikowanie i opisywanie pod względem formalnym i merytorycznym faktur związanych z prowadzonymi inwestycjami,
19. Opracowywanie informacji oraz sprawozdań dotyczących realizowanych inwestycji
i remontów,
20. Przygotowywanie informacji związanych z zagrożeniem realizacji inwestycji, remontu,
21. Monitorowanie i opracowywanie harmonogramu prac remontowych w Urzędzie oraz
w obiektach użyteczności publicznej na terenie gminy oraz zabezpieczanie odpowiednich narzędzi niezbędnych do ich wykonania,
22. Przygotowywanie projektów uchwał Rady w zakresie prowadzonych spraw,
23. Zastępstwo pracownika prowadzącego sprawy z zakresu drogownictwa.
Miejsce pracy:
33-122 Wierzchosławice 550, powiat: tarnowski, woj: małopolskie
Pracodawca:
Urząd Gminy Wierzchosławice
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne
- Ogłoszenie Wójta Gminy Wierzchosławice o naborze na wolne stanowisko urzędnicze inspektor w referacie inwestycji, rozwoju i drogownictwa Szczegóły oferty konkursowej : https://bip.malopolska.pl/ugwierzchoslawice,a,2695078,ogloszenie-wojta-gminy-wierzchoslawice-onaborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-wreferacie-.html TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW DO 10.07.2025 R.
Inne wymagania:
Ogłoszenie Wójta Gminy Wierzchosławice o naborze na wolne stanowisko urzędnicze inspektor w referacie inwestycji, rozwoju i drogownictwa Szczegóły oferty konkursowej : https://bip.malopolska.pl/ugwierzchoslawice,a,2695078,ogloszenie-wojta-gminy-wierzchoslawice-onaborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-wreferacie-.html TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW DO 10.07.2025 R.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Magdalena Opioła
Nr telefonu:
14 631 90 30 wew. 49
Wymagane dokumenty:
CV lub bezpośrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: wcześniejszy kontakt telefoniczny