StPr/25/0313
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 870 do 10 000 PLN
Zakres obowiązków:
Kontrola wprowadzonych lub wprowadzenie do systemu FK dokumentów księgowych jednostek obsługiwanych przez Referat Usług Wspólnych;
• Prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym;
• Prowadzenie kont ksiąg pomocniczych dla:
* środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzeniowych,
* rozrachunków z kontrahentami,
* operacji zakupu,
* operacji gotówkowych – rozliczenie kasy;
• Sporządzanie sprawozdań budżetowych, sprawozdań w zakresie operacji finansowych oraz sprawozdań finansowych dla wyżej wymienionych jednostek, w terminach i zakresie ustalonym przez Ministra Finansów i zaczytywanie ich do systemu Besti@;
• Uzgadnianie na koniec każdego miesiąca zapisów analitycznych dokonywanych na bieżąco według podziałek klasyfikacji budżetowej lub innych wymaganych kryteriów, w zakresie realizowanych zadań, z zapisami na kontach przeciwstawnych.
Miejsce pracy:
Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, powiat: grodziski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Urząd Miasta Milanówka
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wymagania niezbędne: * obywatelstwo polskie lub innych państw, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. 2024, poz. 1135); * pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; * brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; * nieposzlakowana opinia; * wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe ekonomiczne; * w przypadku wykształcenia średniego minimum 5 lat doświadczenia zawodowego (umowa o pracę), w tym przy wykonywaniu czynności księgowych; * w przypadku wykształcenia wyższego minimum 3 lata doświadczenia zawodowego (umowa o pracę), w tym przy wykonywaniu czynności księgowych; * znajomość ustaw, w szczególności: o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o rachunkowości, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o opłacie skarbowej, o ochronie danych osobowych, rozporządzenie w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; * biegła obsługa komputera w zakresie MS Office; * zdolności organizacyjne, analityczne i logicznego myślenia; * zaangażowanie, dociekliwość, odpowiedzialność, dokładność i sumienność; * umiejętność samodzielnego wykonywania zadań oraz pracy w zespole; * wysoka odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu. Wymaganie dodatkowe (pożądane): * doświadczenie zawodowe w księgowości w jednostce sektora finansów publicznych; * znajomość oprogramowania systemów księgowych; * wysoka kultura osobista, umiejętność współpracy.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: * obywatelstwo polskie lub innych państw, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. 2024, poz. 1135); * pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; * brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; * nieposzlakowana opinia; * wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe ekonomiczne; * w przypadku wykształcenia średniego minimum 5 lat doświadczenia zawodowego (umowa o pracę), w tym przy wykonywaniu czynności księgowych; * w przypadku wykształcenia wyższego minimum 3 lata doświadczenia zawodowego (umowa o pracę), w tym przy wykonywaniu czynności księgowych; * znajomość ustaw, w szczególności: o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o rachunkowości, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o opłacie skarbowej, o ochronie danych osobowych, rozporządzenie w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; * biegła obsługa komputera w zakresie MS Office; * zdolności organizacyjne, analityczne i logicznego myślenia; * zaangażowanie, dociekliwość, odpowiedzialność, dokładność i sumienność; * umiejętność samodzielnego wykonywania zadań oraz pracy w zespole; * wysoka odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu. Wymaganie dodatkowe (pożądane): * doświadczenie zawodowe w księgowości w jednostce sektora finansów publicznych; * znajomość oprogramowania systemów księgowych; * wysoka kultura osobista, umiejętność współpracy.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Joanna Pakuła
Nr telefonu:
227583061
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: CV lub kwestionariusz osobowy, list motywacyjny; kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe; kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji; oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; w przypadku osoby nie posiadającej obywatelstwa polskiego ksero dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo oraz dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, zgodnie z przepisami o służbie cywilnej; oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*; oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na publikację danych osobowych (imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania) w Biuletynie Informacji Publicznej, po przeprowadzonej procedurze naboru, w informacji o wynikach naboru*; oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z treścią Klauzuli informacyjnej dotyczącej przetwarzania danych osobowych*; oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z treścią Procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miasta Milanówka stanowiącej załącznik do Zarządzenia nr 78/IX/2025 Burmistrza Miasta Milanówka z dnia 7 kwietnia 2025 roku. * druki kwestionariusza, klauzuli informacyjnej i oświadczeń są do pobrania na stronie www.bip.milanowek.pl
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach: osobiście w Sekretariacie Urzędu Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, pocztą na adres: Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek. z dopiskiem: OGŁOSZENIE NR 40/2025 oraz podanym numerem telefonu kontaktowego w terminie do dnia 29 września 2025 r. do godz. 18.00 Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do podanego terminu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane., Termin: w terminie do dnia 29 września 2025 r. do godz. 18.00