StPr/25/0535
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie spraw dotyczących zalesień na gruntach rolnych w ramach ustawowego przeznaczenia gruntów rolnych pod zalesienie,
2) nadzór nad gospodarką leśną w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa realizowanym poprzez kontrolę zadań zawartych w uproszczonych planach urządzenia lasu oraz wynikających z ustawy o lasach w zakresie ochrony, pielęgnacji, pozyskiwania drewna i jego cechowania,
3) ustalanie zadań gospodarczych dla właścicieli lasów, które nie posiadają planów urządzenia,
4) zlecanie wykonania inwentaryzacji i planów urządzenia lasu oraz prowadzenie spraw z tym związanych,
5) wydawanie zezwoleń na posiadanie i hodowlę chartów rasowych lub ich mieszańców,
6) wydzierżawianie polnych obwodów łowieckich na wniosek Polskiego Związku Łowieckiego,
7) prowadzenie rejestru zwierząt należących do gatunków podlegających ograniczeniom na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej,
8) prowadzenie spraw związanych z usuwaniem drzew i krzewów w tym naliczanie kar za wycinkę bez zezwolenia.
Miejsce pracy:
Chopina 10, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
STAROSTWO POWIATOWE WE WRZEŚNI
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- 1. Wymagania niezbędne dla kandydatów: 1) wykształcenie wyższe (rozumie się przez to ukończenie studiów potwierdzone dyplomem, o którym mowa w art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, w zakresie umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku) tj. ochrona środowiska, leśnictwo i pokrewne oraz 3-letni staż pracy lub wykształcenie średnie i 5 letni staż pracy; 2) posiada obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; 3) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; 4) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5) cieszy się nieposzlakowana opinią; 6) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku. 2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym oraz przepisów prawa niezbędnych przy wykonywaniu powierzonego zakresu czynności, 2) mile widziane doświadczenie w administracji samorządowej, 3) samodzielność, rzetelność, obowiązkowość, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole;
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne dla kandydatów: 1) wykształcenie wyższe (rozumie się przez to ukończenie studiów potwierdzone dyplomem, o którym mowa w art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, w zakresie umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku) tj. ochrona środowiska, leśnictwo i pokrewne oraz 3-letni staż pracy lub wykształcenie średnie i 5 letni staż pracy; 2) posiada obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; 3) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; 4) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5) cieszy się nieposzlakowana opinią; 6) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku. 2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym oraz przepisów prawa niezbędnych przy wykonywaniu powierzonego zakresu czynności, 2) mile widziane doświadczenie w administracji samorządowej, 3) samodzielność, rzetelność, obowiązkowość, dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole;
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Adrianna Dutkiewicz Magdalena Śmidowicz
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
1) CV, list motywacyjny; 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 3) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; 4) kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje zawodowe (certyfikaty, zaświadczenia); 5) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy potwierdzony świadectwem pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu; 6) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku; 7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; 8) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego wraz z klauzulą informacyjną. Warunki zatrudnienia: praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Nie istnieją bariery utrudniające wykonywanie pracy. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów: 1) dokumenty należy złożyć osobiście lub pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko Inspektor Wydział Budownictwa i Środowiska do dnia 15 grudnia 2025 r. w Starostwie Powiatowym, ul. Chopina 10, 62-300 Września, 2) aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta

Zaloguj się przez Facebook