INSPEKTOR W WYDZIALE ADMINISTRACJI I UTRZYMANIA OBIEKTÓW URZĘDU

INSPEKTOR W WYDZIALE ADMINISTRACJI I UTRZYMANIA OBIEKTÓW URZĘDU

Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 6 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1361

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN

Zakres obowiązków:
Praca na stanowisku inspektora w wydziale administracji i utrzymania obiektów urzędu w Urzędzie Miasta Zielona Góra.
Szczegóły, link do ogłoszenia: https://bip.zielonagora.pl/wakaty/85/727/Inspektor/


Miejsce pracy:
Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Pracodawca:
Urząd Miasta Zielona Góra

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Wykształcenie średnie. Doświadczenie zawodowe co najmniej 5letni staż pracy. Uprawnienia, umiejętności -obsługa komputera i innych urządzeń biurowych. Znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Wydział, a w szczególności: Prawo zamówień publicznych, Kodeks cywilny, Ustawa o samorządzie gminnym, Ustawa o samorządzie powiatowym, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o rachunkowości, Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych, Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.


Inne wymagania:
Wykształcenie średnie. Doświadczenie zawodowe co najmniej 5letni staż pracy. Uprawnienia, umiejętności -obsługa komputera i innych urządzeń biurowych. Znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Wydział, a w szczególności: Prawo zamówień publicznych, Kodeks cywilny, Ustawa o samorządzie gminnym, Ustawa o samorządzie powiatowym, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o rachunkowości, Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych, Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Sławomir Wojciechowski

Nr telefonu:
68 456 44 11

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Dodano: 03.12.2025, 03:30
ID ogłoszenia: 359680
Udostępnij:
Dodano: 03.12.2025, 03:30
ID ogłoszenia: 359680

Zobacz inne oferty

Do góry