INSPEKTOR W WYDZIALE FINANSOWYM

INSPEKTOR W WYDZIALE FINANSOWYM

Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
4 870 - 8 400 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1156

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 870 do 8 400 PLN
wynagrodzenie do uzgodnienia, godziny pracy: pon. 07.00-16.00 lub 08.00-17.00, wtorek-czwartek 07.00-15.00, piątek 07.00-14.00

Zakres obowiązków:
kasowa obsługa budżetu miasta polegająca na gromadzeniu dochodów budżetowych dla sfinansowania planowanych zadań, prowadzenie ewidencji księgowej wykonania budżetu (organu finansowego) odzwierciedlającej procesy związane z realizacją budżetu zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi na kontach syntetycznych oraz analitycznych, we wskazanym programie księgowym- wprowadzanie wyciągów bankowych i dowodów PK do systemu finansowo-księgowego, dyspozycja środkami budżetu miasta w uzgodnieniu z przełożonymi poprzez realizowanie przelewów środków dotyczących zasileń rachunków bankowych Urzędu Miejskiego, jednostek organizacyjnych oraz operacji związanych z rozliczeniami z Urzędem Wojewódzkim, Urzędem Marszałkowskim, bankami oraz innymi instytucjami i urzędami, uzgadnianie z jednostkami budżetowymi przekazywanych kwot dochodów i środków z ewidencją analityczną budżetu miasta, prowadzenie terminowej spłaty rozchodów budżetu miasta z tytułu pożyczek, kredytów i wyemitowanych obligacji komunalnych, prowadzenie ewidencji zobowiązań wynikających z zaciągniętych pożyczek, kredytów obligacji, ewidencji poręczeń i gwarancji oraz sporządzanie zestawień w tym zakresie, sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań i zestawień w oparciu o prowadzoną ewidencję budżetu miasta tj. kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji; roczne sprawozdanie uzupełniające o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych; kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych; roczne sprawozdanie uzupełniające o stanie należności z tytułu papierów wartościowych wg wartości księgowej; sprawozdanie o nadwyżce/deficycie jednostki samorządu terytorialnego w zakresie przychodów i rozchodów budżetu miasta. sporządzanie bilansu z wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego, sporządzanie prognoz ekonomiczno-finansowych oraz raportów dotyczących budżetu miasta dla instytucji zewnętrznych

Miejsce pracy:
41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie

Pracodawca:
Urząd Miejski - Świętochłowice

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • zawód: Specjalista do spraw rachunkowości zarządczej (wymagany staż - lata: 5)
  • obsługa komputera w tym pakietu MS Office
  • s wymagania niezbędne: wykształcenie średnie, co najmniej 5-letni staż pracy, praktyczna znajomość przepisów i ustaw: ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o finansach publicznych, ustawa o sprawozdawczości budżetowej, ustawa o rachunkowości, posiadanie obywatelstwa polskiego albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe o profilu administracja, ekonomia, rachunkowość, staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządu terytorialnego w obszarze rachunkowości, planowania, umiejętność obsługi komputera w zakresie programów Ms Office, wysoka kultura osobista, dokładność umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, dobra organizacja pracy własnej, odpowiedzialność, zdyscyplinowanie


Inne wymagania:
s wymagania niezbędne: wykształcenie średnie, co najmniej 5-letni staż pracy, praktyczna znajomość przepisów i ustaw: ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o finansach publicznych, ustawa o sprawozdawczości budżetowej, ustawa o rachunkowości, posiadanie obywatelstwa polskiego albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe o profilu administracja, ekonomia, rachunkowość, staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządu terytorialnego w obszarze rachunkowości, planowania, umiejętność obsługi komputera w zakresie programów Ms Office, wysoka kultura osobista, dokładność umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, dobra organizacja pracy własnej, odpowiedzialność, zdyscyplinowanie

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
32 349 18 42

Wymagane dokumenty:
list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, życiorys, kserokopie świadectw pracy, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz posiadane kwalifikacje zawodowe, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru, zgodnie z art. 6 ust 1 litera a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), oświadczenie o nieprowadzeniu działalności gospodarczej lub o charakterze prowadzonej działalności gospodarczej, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w terminie do 09.01.2026r. w Urzędzie Miejskim w Świętochłowicach ul. Katowicka 54 w pok. 122 w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora w Wydziale Finansowym", nr ref.26/FN/2025. W przypadku ofert nadsyłanych pocztą o dacie złożenia decyduje data stempla pocztowego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Dodatkowych informacji o naborze udziela Wydział Organizacyjny - Referat Kadr Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach tel. 032/ 3491 842. Link do oferty pracy: https://www.bip.swietochlowice.pl/res/serwisy/pliki/42228214?version=1.0

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Dodano: 19.12.2025, 05:09
ID ogłoszenia: 370687
Udostępnij:
Dodano: 19.12.2025, 05:09
ID ogłoszenia: 370687

Zobacz inne oferty

2 148 EURbrutto
Nowe
Larnaka
2 148 EURbrutto
Dodano: 4 godz. temu
1 826 EURbrutto
Nowe
Larnaka
1 826 EURbrutto
Dodano: 4 godz. temu
1 708 EURbrutto
Nowe
Larnaka
1 708 EURbrutto
Dodano: 4 godz. temu
Nowe

MURARZ

2 148 EURbrutto
Nowe
Larnaka
2 148 EURbrutto
Dodano: 4 godz. temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach
Pyrzyce
4 666 PLNbrutto
Dodano: 4 godz. temu
Do góry