INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ

INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ

Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 880 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0635

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 880 PLN

Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
a) prowadzenie postępowań administracyjnych w prawie wydawania zezwoleń na usunięcie
drzew i krzewów,
b) przeprowadzanie oględzin terenowych drzew i krzewów zgłoszonych do usunięcia, ocena
ich stanu zdrowotnego i bezpieczeństwa oraz sporządzanie ich opinii,
c) sporządzanie opinii i decyzji administracyjnych dotyczących usuwania lub pielęgnacji drzew,
d) nadzór nad utrzymaniem drzew i krzewów na terenach gminnych, w tym parków, zieleńców,
skwerów, alei i pasów przydrożnych,
e) kontrola wykonania nasadzeń zastępczych i pielęgnacji zieleni przez podmioty zewnętrzne,
f) współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy, zarządcami dróg, spółdzielniami oraz
mieszkańcami w zakresie drzew i krzewów,
g) prowadzenie ewidencji i dokumentacji drzewostanu, w tym aktualizacja map zieleni,
h) przygotowywanie dokumentacji przetargowych w zakresie wykonywanych zadań oraz
innych dokumentów związanych z udzielanymi zamówieniami publicznymi,
i) udział w opracowywaniu placów zagospodarowania terenów zieleni i projektów nowych
nasadzeń,
j) opiniowanie projektów inwestycyjnych pod kątem wpływu inwestycji na istniejący
drzewostan,
k) koordynowanie spraw związanych z wycenami brakarskimi oraz sprzedażą drewna
pozyskanego w ramach wycinki,
l) bieżące odpowiedzi na pisma i zapytania, sporządzanie analiz i strategii Wydziału,
m) terminowe przygotowywanie, sporządzanie i przekazywanie do właściwych adresatów
przewidzianych prawem sprawozdań, informacji i analiz dotyczących wykonywanych zadań.


Miejsce pracy:
Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie

Pracodawca:
Urząd Miasta Siemianowice Śląskie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Prawo jazdy kat. B, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe., nieposzlakowana opinia, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w określonym stanowisku, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych
  • Wymagania niezbędne: a) wykształcenie wyższe o kierunku ogrodnictwo, leśnictwo, architektura krajobrazu i co najmniej 3 letni staż pracy lub wykształcenie średnie techniczne z maturą o kierunku ogrodnictwo, leśnictwo, architektura krajobrazu i co najmniej 5 letni staż pracy, b) prawo jazdy kat. B, c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, d) nieposzlakowana opinia, e) obywatelstwo polskie, f) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, g) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 2. Wymagania dodatkowe: a) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o ochronie przyrody, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, b) uprawnienia inspektora nadzoru terenów zielonych, dendrologa, fitopatologa lub arborysty,


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: a) wykształcenie wyższe o kierunku ogrodnictwo, leśnictwo, architektura krajobrazu i co najmniej 3 letni staż pracy lub wykształcenie średnie techniczne z maturą o kierunku ogrodnictwo, leśnictwo, architektura krajobrazu i co najmniej 5 letni staż pracy, b) prawo jazdy kat. B, c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, d) nieposzlakowana opinia, e) obywatelstwo polskie, f) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, g) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 2. Wymagania dodatkowe: a) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o ochronie przyrody, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, b) uprawnienia inspektora nadzoru terenów zielonych, dendrologa, fitopatologa lub arborysty,

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny podpisany własnoręcznie, b) kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie, c) życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie, d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, e) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy,zaświadczenia), f) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, g) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie, h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie, i) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe -podpisane własnoręcznie, j) oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych jeśli podane zostaną inne dane w zakresie nieokreślonym przepisami prawa. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie - podpisana własnoręcznie, k) oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r.o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie, l) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją : Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.33.2025 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 27.11.2025 r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane., Termin: nabór na stanowisko
Dodano: 07.11.2025, 04:36
ID ogłoszenia: 347739
Udostępnij:
Dodano: 07.11.2025, 04:36
ID ogłoszenia: 347739

Zobacz inne oferty

Do góry