INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ

INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ

Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
5 200 - 5 900 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0512

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 200 do 5 900 PLN

Zakres obowiązków:
1. Planowanie, przygotowanie, realizację i rozliczenie zadań inwestycyjnych i remontowych dla budynków świetlic wiejskich, lokali użytkowych i murów zabytkowych będących własnością gminy.
2. Organizowanie, zlecanie, kontrolowanie i rozliczanie przeglądów okresowych w terminach i zakresie wymaganym ustawą Prawo budowlane w budynkach świetlic wiejskich, lokali użytkowych i murów zabytkowych będących własnością gminy.
3. Prowadzenie książek obiektów budowlanych w zakresie i formie zgodnej z obowiązującym prawem dla budynków świetlic wiejskich, lokali uzytkowych będących własnościa gminy.
4. Sprawowanie nadzoru nad rozbiórkami i wyburzeniami obiektów gminnych.
5. Sprawowanie kontroli nad remontami wykonywanymi przez najemców w lokalach użytkowych.
6. Sprawowanie nadzoru nad przyłączami elektrycznymi, gazowymi i wodno-kanalizacyjnymi w świetlicach wiejskich, lokalach użytkowych oraz budynkach gminnych.
7. Wyrażanie zgody na przebudowę lokalu użytkowego stanowiącego zasób gminy.
8. Opiniowanie wniosków w sprawie zmiany przeznaczenia lokalu uzytkowego lub pomieszczeń świetlicy wiejskiej.
9. Przygotowywanie dokumentów na przetargi zgodnie z Ustawą o zamówieniach publicznych.
10. Przygotowywanie procedury wyboru dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy w ramach ustawy o zamówieniach publicznych, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 zł.
11. Przedstawienie projektów planu wydatkowania środków finansowych do budżetu gminy oraz sporządzanie sprawozdań finansowych z wykonania zadań.
12. Współdziałanie z gminnymi jednostkami organizacyjnymi i instytucji kultury w zakresie remontów i adaptacji nieruchomości.

Miejsce pracy:
Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, powiat: świebodziński, woj: lubuskie

Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI ŚWIEBODZIN

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Budownictwo
  • Wymagania niezbędne 1. Posiadanie obywatelstwa polskiego 2. Korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych 3. Posiadanie nieposzlakowanej opinii 4. Niekaralność za umyślne przestępstwa ściagane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe 5. Kwialifikacje: wymagane wykształcenie: wyższe pierwszego lub drugiego stopnia. Kierunek budownictwo lub pokrewne. Staz pracy min. 3 lata 6. Wnikliwe i terminowe wykonywanie zadań oraz bezstronne i kulturalne obsługiwanie interesantów 7. Pełna znajomość przepisów prawa właściwych do realizacji zadań stanowiska pracy a w szczególności: - ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami - ustawy z dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej - ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym - ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego - instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych 8. Biegła znajomość obsługi urządzeń informatycznych i biurowych, komputerowych systemów operacyjnych w systemie biurowym 9. Biegła znajomość obsługi oprogramowania biurowego (MS Office, Open Office) 10. Wymagane posiadanie prawa jazdy kat. b i własnego pojazdu samochodowego 11. Umiejętność pracy w zespole, organizacji i planowania pracy, zdolność analitycznego myślenia, komunikatywność, skrupulatność, sumienność, obowiązkowość, terminowość, wysoka kultura osobista


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne 1. Posiadanie obywatelstwa polskiego 2. Korzystanie z pełni praw publicznych i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych 3. Posiadanie nieposzlakowanej opinii 4. Niekaralność za umyślne przestępstwa ściagane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe 5. Kwialifikacje: wymagane wykształcenie: wyższe pierwszego lub drugiego stopnia. Kierunek budownictwo lub pokrewne. Staz pracy min. 3 lata 6. Wnikliwe i terminowe wykonywanie zadań oraz bezstronne i kulturalne obsługiwanie interesantów 7. Pełna znajomość przepisów prawa właściwych do realizacji zadań stanowiska pracy a w szczególności: - ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami - ustawy z dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej - ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym - ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego - instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych 8. Biegła znajomość obsługi urządzeń informatycznych i biurowych, komputerowych systemów operacyjnych w systemie biurowym 9. Biegła znajomość obsługi oprogramowania biurowego (MS Office, Open Office) 10. Wymagane posiadanie prawa jazdy kat. b i własnego pojazdu samochodowego 11. Umiejętność pracy w zespole, organizacji i planowania pracy, zdolność analitycznego myślenia, komunikatywność, skrupulatność, sumienność, obowiązkowość, terminowość, wysoka kultura osobista

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Anna Szulc

Wymagane dokumenty:
CV, dokumenty aplikacyjne

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: poczta
Dodano: 06.12.2025, 03:30
ID ogłoszenia: 361809
Udostępnij:
Dodano: 06.12.2025, 03:30
ID ogłoszenia: 361809

Zobacz inne oferty

4 666 PLNbrutto
Nowe
Opole
4 666 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
5 000 PLNbrutto
Nowe
Kwilno
5 000 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
30,50 PLNbrutto
Nowe
Opole
30,50 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
Nowe

SPRZEDAWCA

30,50 PLNbrutto
Nowe
Kraków
30,50 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
Do góry