INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI 
STANOWISKO DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI STANOWISKO DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0799

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Płaca zasadnicza od 4666,00 plus dodatek stażowy (przy stażu pracy powyżej 5 lat)

Zakres obowiązków:

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań w zakresie prowadzenia spraw w szczególności:
1. Prowadzenie ewidencji mienia Skarbu Państwa i Powiatu.
2. Analiza nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu pod kątem możliwości ich udostępnienia.
3. Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem nieruchomości będących w zasobie nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu (najem, dzierżawa, czasowe udostępnianie nieruchomosci, itp.).
4. Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą, zamianą, oddawaniem w użytkowanie wieczyste oraz darowizną nieruchomościPowiatu i Skarbu Państwa.
5. Prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem służebności na nieruchomościach Skarbu Państwa i Powiatu.
6. Prowadzenie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i Powiatu.
7. Przygotowanie danych niezbednych do opracowania planów gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa i Powiatu.
8. Sporządzanie sprawozdań z gospodarowania zasobem nieruchomości Skarbu Państwa.
9. Sporządzanie wykazów do Krajowego Zasobu Nieruchomości.
10. Przygotowanie dla Wydziału Finansowego dokumentów niezbędnych do sporządzenia informacji o stanie mienia Powiatu.

Miejsce pracy:
WOJSKA POLSKIEGO 4, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
STAROSTWO POWIATOWE W SZAMOTUŁACH

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • obsługa urządzeń biurowych, prawo jazdy B, odporność na stres, systematyczność, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność
  • Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe (preferowane kierunki gospodarka nieruchomościami, zarzadzanie nieruchomościami, wycena nieruchomości, geodezja, prawo, prawo administracyjne), 2) co najmniej 3 lata pracy, 3) posiadanie obywatelstwa polskiego, 4) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, 5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 6) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, 7) posiadanie nieposzlakowanej opinii. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość regulacji prawnych z zakresu ustawy o gospodarce nieruchomościami, rozporządzenia w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości, kodeksu cywilnego, ustawy o Krajowym Zasobie Nieruchomości, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, 2) bardzo dobra znajomość obsługi komputera wraz z Microsoft Office, 3) umiejętność argumentacji oraz samodzielnego rozwiązywania problemów, 4) zaangażowanie, kreatywność oraz umiejętność pracy w zespole, 5) obsługa urządzeń biurowych, 6) systematyczność, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność, 7) odporność na stres, 8) prawo jazdy kategorii B. 8. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe (preferowane kierunki gospodarka nieruchomościami, zarzadzanie nieruchomościami, wycena nieruchomości, geodezja, prawo, prawo administracyjne), 2) co najmniej 3 lata pracy, 3) posiadanie obywatelstwa polskiego, 4) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, 5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 6) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, 7) posiadanie nieposzlakowanej opinii. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość regulacji prawnych z zakresu ustawy o gospodarce nieruchomościami, rozporządzenia w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości, kodeksu cywilnego, ustawy o Krajowym Zasobie Nieruchomości, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, 2) bardzo dobra znajomość obsługi komputera wraz z Microsoft Office, 3) umiejętność argumentacji oraz samodzielnego rozwiązywania problemów, 4) zaangażowanie, kreatywność oraz umiejętność pracy w zespole, 5) obsługa urządzeń biurowych, 6) systematyczność, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność, 7) odporność na stres, 8) prawo jazdy kategorii B. 8. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
612928705

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 2)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy, 3)kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia), 4)kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie służby przygotowawczej oraz zaświadczenie o zdanym egzaminie (jeżeli kandydat posiada), 5)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, 7)oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na ww. stanowisku, 8)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). Termin, sposób i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Szamotułach (kancelaria-pok. nr 003, budynek C) lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Szamotułach, ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotuły. Dokumenty powinny być uporządkowane w sposób chronologiczny zgodnie z ogłoszeniem o naborze i opatrzone podpisem kandydata. Oferty należy złożyć w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem "Nabór na stanowisko Inspektora ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami" Termin składania ofert upływa w dniu 14.10.2025r. do godziny 14:00. Link do ogłoszenia: https://view.officeapps.live.com/op/view.aspx?src=https%3A%2F%2Fbip.powiat-szamotuly.pl%2Fpliki%2Fpowiatszamotulski%2Fzalaczniki%2F2590%2Fogloszenie-o-naborze-inspektor-ds-gospodarki-nieruchomosciami.docx&wdOrigin=BROWSELINK

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Dodano: 03.10.2025, 04:54
ID ogłoszenia: 327697
Udostępnij:
Dodano: 03.10.2025, 04:54
ID ogłoszenia: 327697

Zobacz inne oferty

2 100 €netto
Nowe
Pflege mit Herz Polen
Melle
2 100 €netto
Dodano: 8 godz. temu
1 850 €netto
Nowe
Proseca
Wiesbaden
1 850 €netto
Dodano: 7 godz. temu
1 900 €netto
Nowe
Pflege mit Herz Polen
Lautertal
1 900 €netto
Dodano: 7 godz. temu
2 200 €netto
Nowe
Pflege mit Herz Polen
Lemgo
2 200 €netto
Dodano: 7 godz. temu
Do góry