INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI 
STANOWISKO DS. UREGULOWAŃ PRAWNYCH GRUNTÓW

INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI STANOWISKO DS. UREGULOWAŃ PRAWNYCH GRUNTÓW

Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0800

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Płaca zasadnicza od 4666,00 plus dodatek stażowy (przy stażu pracy powyżej 5 lat)

Zakres obowiązków:

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie postępowań w sprawie ustalania odszkodowań za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne na podstawie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej;
2) prowadzenie postępowań w sprawie ustalania odszkodowań za nieruchomości pod drogi publiczne na podstawie decyzji podziałowych;
3) prowadzenie spraw o zwrot nieruchomości wywłaszczonych;
4) prowadzenie spraw związanych z wywłaszczeniem nieruchomości;
5) prowadzenie spraw z wniosku przedsiębiorstw przesyłowych w przedmiocie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości w związku z realizacją inwestycji celu publicznego;
6) prowadzenie spraw z wniosku przedsiębiorstw przesyłowych w przedmiocie zobowiązania właściciela, uzytkownika wieczystego lub osoby, której przysługują inne prawa rzeczowe do nieruchomości do udostępnienie nieruchomości w celu wykonania czynności związanych z konserwacją, remontami oraz usuwaniem awarii ciągów drenażowych, przewodów i urzadzeń, nienależących do części składowych nieruchomości, służących do przesyłania lub dystrybucji płynów, pary, gazów i energii elektrycznej oraz urządzeń łączności publicznej i sygnalizacji, a także innych podziemnych, naziemnych lub nadziemnych obiektów i urządzeń, a także usuwaniem z gruntu tych ciągów, przewodów, urządzeń i obiektów, jeżeli właściciel , użytkownik wieczysty lub osoba, której przysługują inne prawa rzeczowe do nieruchomości nie wyraża na to zgody;
7) prowadzenie spraw dotyczących ustalania odszkodowania z tytułu szkód i strat oraz zmniejszenia wartości nieruchomości na skutek lokalizacji na nieruchomościach urządzeń przesyłowych;
8) prowadzenie spraw związanych ze zwotem działek emerytalnych i gruntu pod budynkami po zdaniu gospodarstwa za rentę;
9) prowadzenie spraw związanych z regulacją stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu Szamotulskiego;
10) prowadzenie spraw związanych ze scaleniem i wymianą gruntów;
11) przeprowadzanie oględzin nieruchomości będących przedmiotem prowadzonych postępowań;
12) przeprowadzanie rozpraw administracyjnych w postępowaniach;
13) zapewnienie opracowania sprawozdań i zestawień w zakresie wykonywanych zadań;
14) przygotowywanie dla potrzeb Starosty, Zarządu i Rady projektów sprawozdań, analiz oraz bieżących informacji o realizacji zadań powierzonych wydziałowi;
15) współdziałanie z innymi wydziałami, jednostkami organizacyjnymi powiatu, służbami, inspekcjami przy realizacji zadań powiatu;
16) wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.

Miejsce pracy:
WOJSKA POLSKIEGO 4, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
STAROSTWO POWIATOWE W SZAMOTUŁACH

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • systematyczność, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność, prawo jazdy B, umiejętność analitycznego myślenia, doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata
  • Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe (preferowane kierunki prawo, gospodarka nieruchomościami, geodezja), 2) co najmniej 3 lata pracy, 3) posiadanie obywatelstwa polskiego, 4) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, 5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 6) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, posiadanie nieposzlakowanej opinii. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów dotyczących nieruchomości (w tym nieobowiązujących), w szczególności: - Kodeks cywilny, - ustawa o gospodarce nieruchomościami, - ustawa o gospodarce gruntami i wywłaszczeniu nieruchomości, - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, - ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, - prawo geodezyjne i kartograficzne, - ustawa o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, - ustawa o księgach wieczystych i hipotece, - ustawa o drogach publicznych, - ustawa o scaleniu i wymianie gruntów. 2) znajomość przepisów dotyczących struktury i kompetencji organów administracji publicznej oraz Kodeksu postępowania administracyjnego; 3) umiejętność analitycznego myślenia; 4) samodzielność, dokładność, rzetelność, odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań; 5) bardzo dobra znajomość obsługi komputera wraz z Microsoft Office; 6) prawo jazdy kategorii B.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe (preferowane kierunki prawo, gospodarka nieruchomościami, geodezja), 2) co najmniej 3 lata pracy, 3) posiadanie obywatelstwa polskiego, 4) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, 5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 6) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, posiadanie nieposzlakowanej opinii. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów dotyczących nieruchomości (w tym nieobowiązujących), w szczególności: - Kodeks cywilny, - ustawa o gospodarce nieruchomościami, - ustawa o gospodarce gruntami i wywłaszczeniu nieruchomości, - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, - ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, - prawo geodezyjne i kartograficzne, - ustawa o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, - ustawa o księgach wieczystych i hipotece, - ustawa o drogach publicznych, - ustawa o scaleniu i wymianie gruntów. 2) znajomość przepisów dotyczących struktury i kompetencji organów administracji publicznej oraz Kodeksu postępowania administracyjnego; 3) umiejętność analitycznego myślenia; 4) samodzielność, dokładność, rzetelność, odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań; 5) bardzo dobra znajomość obsługi komputera wraz z Microsoft Office; 6) prawo jazdy kategorii B.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
612928705

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 2)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy, 3)kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia), 4)kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie służby przygotowawczej oraz zaświadczenie o zdanym egzaminie (jeżeli kandydat posiada), 5)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, 7)oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na ww. stanowisku, 8)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). Termin, sposób i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Szamotułach (kancelaria-pok. nr 003, budynek C) lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Szamotułach, ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotuły. Dokumenty powinny być uporządkowane w sposób chronologiczny zgodnie z ogłoszeniem o naborze i opatrzone podpisem kandydata. Oferty należy złożyć w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem "Nabór na stanowisko Inspektora ds. uregulowań prawnych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami" Termin składania ofert upływa w dniu 14.10.2025r. do godziny 14:00. Link do ogłoszenia: https://view.officeapps.live.com/op/view.aspx?src=https%3A%2F%2Fbip.powiat-szamotuly.pl%2Fpliki%2Fpowiatszamotulski%2Fzalaczniki%2F2591%2Fogloszenie-o-naborze-inspektor-ds-uregulowan-prawnych-gruntow.docx&wdOrigin=BROWSELINK

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Dodano: 03.10.2025, 04:54
ID ogłoszenia: 327665
Udostępnij:
Dodano: 03.10.2025, 04:54
ID ogłoszenia: 327665

Zobacz inne oferty

Do góry