StPr/25/0942
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 806 PLN
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie postępowań w sprawie ustalania odszkodowań za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne na podstawie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej;
2) prowadzenie postępowań w sprawie ustalania odszkodowań za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne na podstawie decyzji podziałowych;
3) prowadzenie spraw o zwrot nieruchomości wywłaszczonych;
4) prowadzenie spraw związanych z wywłaszczeniem nieruchomości;
5) prowadzenie spraw z wniosku przedsiębiorstw przesyłowych w przedmiocie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości w związku z realizacją inwestycji celu publicznego;
6) prowadzenie spraw z wniosku przedsiębiorstw przesyłowych w przedmiocie zobowiązania właściciela, użytkownika wieczystego lub osoby, której przysługują inne prawa rzeczowe do nieruchomości do udostępnienia nieruchomości w celu wykonania czynności związanych z konserwacją, remontami oraz usuwaniem awarii ciągów drenażowych, przewodów i urządzeń, nienależących do części składowych nieruchomości, służących do przesyłania lub dystrybucji płynów, pary, gazów i energii elektrycznej oraz urządzeń łączności publicznej i sygnalizacji, a także innych podziemnych, naziemnych lub nadziemnych obiektów i urządzeń niezbędnych do korzystania z tych przewodów i urządzeń, a także usuwaniem z gruntu tych ciągów, przewodów, urządzeń i obiektów, jeżeli właściciel,
użytkownik wieczysty lub osoba, której przysługują inne prawa rzeczowe do nieruchomości nie wyraża na to zgody;
7) prowadzenie spraw dotyczących ustalania odszkodowania z tytułu szkód i strat oraz zmniejszenia wartości nieruchomości na skutek lokalizacji na nieruchomościach urządzeń przesyłowych,
8) prowadzenie spraw związanych ze zwrotem działek emerytalnych i gruntu pod budynkami po zdaniu gospodarstwa za rentę;
9) prowadzenie spraw związanych z regulacją stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu Szamotulskiego;
10) prowadzenie spraw związanych ze scaleniem i wymianą gruntów;
11) przeprowadzanie oględzin nieruchomości będących przedmiotem prowadzonych postępowań;
12) przeprowadzanie rozpraw administracyjnych w postępowaniach;
13) zapewnienie opracowania sprawozdań i zestawień w zakresie wykonywanych zadań,
14) przygotowywanie dla potrzeb Starosty, Zarządu i Rady projektów sprawozdań, analiz oraz bieżących informacji o realizacji zadań powierzonych wydziałowi,
15) współdziałanie z innymi wydziałami, jednostkami organizacyjnymi powiatu, służbami, inspekcjami przy realizacji zadań powiatu,
16) wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
Miejsce pracy:
WOJSKA POLSKIEGO 4, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
STAROSTWO POWIATOWE W SZAMOTUŁACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, posiadanie obywatelstwa polskiego, doświadczenie min. 3 lata pracy , nieposzlakowana opinia, posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
- Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów dotyczących nieruchomości (w tym nieobowiązujących), w szczególności: - Kodeks cywilny, - ustawa o gospodarce nieruchomościami, - ustawa o gospodarce gruntami i wywłaszczeniu nieruchomości, - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, - ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, - prawo geodezyjne i kartograficzne, - ustawa o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, - ustawa o księgach wieczystych i hipotece, - ustawa o drogach publicznych, - ustawa o scaleniu i wymianie gruntów. 2) znajomość przepisów dotyczących struktury i kompetencji organów administracji publicznej oraz Kodeksu postępowania administracyjnego; 3) umiejętność analitycznego myślenia; 4) samodzielność, dokładność, rzetelność, odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań; 5) bardzo dobra znajomość obsługi komputera wraz z Microsoft Office; 6) prawo jazdy kategorii B. Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki prawo, gospodarka nieruchomościami, geodezja).
Inne wymagania:
Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów dotyczących nieruchomości (w tym nieobowiązujących), w szczególności: - Kodeks cywilny, - ustawa o gospodarce nieruchomościami, - ustawa o gospodarce gruntami i wywłaszczeniu nieruchomości, - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, - ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, - prawo geodezyjne i kartograficzne, - ustawa o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, - ustawa o księgach wieczystych i hipotece, - ustawa o drogach publicznych, - ustawa o scaleniu i wymianie gruntów. 2) znajomość przepisów dotyczących struktury i kompetencji organów administracji publicznej oraz Kodeksu postępowania administracyjnego; 3) umiejętność analitycznego myślenia; 4) samodzielność, dokładność, rzetelność, odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań; 5) bardzo dobra znajomość obsługi komputera wraz z Microsoft Office; 6) prawo jazdy kategorii B. Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki prawo, gospodarka nieruchomościami, geodezja).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
612928705
Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy, 3) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia), 4) kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie służby przygotowawczej oraz zaświadczenie o zdanym egzaminie (jeżeli kandydat posiada), 5) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, 7) oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na ww. stanowisku, 8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 178 Termin, sposób i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Szamotułach (kancelaria - pok. nr 003, budynek C) lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Szamotułach, ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotuły. W przypadku wysłania dokumentów pocztą decyduje data ich wpływu do tut. Starostwa. Dokumenty powinny być uporządkowane w sposób chronologiczny zgodnie z ogłoszeniem o naborze i opatrzone podpisem kandydata. Oferty należy złożyć w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem Nabór na stanowisko Inspektora ds. uregulowań prawnych gruntów w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami. Termin składania ofert upływa w dniu 16 stycznia 2026 r. o godzinie 1400. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej i na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Szamotulskiego: https://bip.powiat-szamotuly.pl/ Więcej informacji na stronie: https://bip.powiat-szamotuly.pl/artykul/ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-inspektora-ds-uregulowan-prawnych-gruntow-1
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Zaloguj się przez Facebook