StPr/25/0574
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 800 PLN
+ Dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Zadania główne:
Zadania główne:
1. Zarządzanie cmentarzami komunalnymi, nadzór nad realizacją umów w zakresie prawidłowego administrowania i utrzymania cmentarzy, planowanie i opiniowanie projektów zagospodarowania terenu cmentarzy
2. Nadzór nad realizacją umów i zleceń w zakresie administrowania i utrzymania cmentarzy w mieście, w ramach zaplanowanych i zatwierdzonych środków budżetowych
3. Potwierdzanie zakresu wykonanych prac w zakresie administracji i utrzymania cmentarzy
4. Przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków oraz podejmowanie interwencji dotyczących w/w zakresu działań
5. Przygotowywanie i prowadzenie procedury związanej z udzielaniem zamówień publicznych, w zakresie administrowania utrzymania cmentarzy komunalnych w mieście
6. Przygotowywanie treści umów z wykonawcami a także kontrola realizacji tych umów w zakresie administrowania i utrzymania cmentarzy komunalnych w mieście
7. Załatwianie spraw związanych z interpelacjami radnych, udzielanie odpowiedzi radnym w zakresie uchwały krajobrazowej oraz utrzymania cmentarzy komunalnych
8. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta oraz zarządzeń Prezydenta Miasta w zakresie utrzymania cmentarzy komunalnych
9. Przygotowywanie danych do opracowywanych przez Wydział informacji, planów i sprawozdań
10. Opieka nad grobami i miejscami pamięci narodowej
11. Realizacja zadań w zakresie określania warunków i zasad usytuowania obiektów małej architektury, tablic i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń i ich gabarytów wynikających z uchwały krajobrazowej.
12. Współpraca z Wydziałem Urbanistyki i Architektury oraz Wydziałem Ewidencji i Obrotu Nieruchomościami odnośnie uzyskania niezbędnych opinii, zezwoleń lub umów do realizacji zadań w zakresie otrzymanych wniosków dla nośników reklamowych.
13. Obsługa roszczeń ubezpieczeniowych związanych ze zdarzeniami na Cmentarzach
Szczegółowy zakres zadań do zapoznania się na stronie internetowej bip.um.swinoujscie.pl
Miejsce pracy:
Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Świnoujście
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: technik/ekonomista, wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, administracja
- Wolne stanowiska urzędnicze: Inspektor w Wydziale Infrastruktury i Zieleni Miejskiej Wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku: 1. obywatelstwo polskie*, 2. wykształcenie średnie lub wyższe 3. staż pracy wykształcenie średnie - minimum 5 lata, wykształcenie wyższe minimum 3 lata, 4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 5. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6. nieposzlakowana opinia, 7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. Wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku: 1. wykształcenie średnie technik/ekonomista lub wyższe o kierunku: ekonomia, administracja, 2. obsługa komputera office - biegle 3. znajomość ustaw: o cmentarzach i chowaniu zmarłych, Uchwały Rady Miasta Świnoujście Nr XXXV/284/2013 z 28 lutego 2013 r. i uchwał zmieniających oraz Uchwały Rady Miasta Świnoujście Nr XXII/164/2019 z dnia 28 listopada 2019 r., prawo zamówień publicznych, KPA, 4. predyspozycje osobowościowe: a) terminowość i dokładność, b) komunikatywność, c) kreatywność, d) zaangażowanie, e) zdolność rozwiązywania problemów, f) umiejętność podejmowania decyzji, g) umiejętność współpracy, h) odporność na stres. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku: 1. stanowisko pracy na parterze, 2. praca przy monitorze ekranowym, praca w terenie, 3. brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, 4. czas pracy: pełen etat 40 godzin tygodniowo, 5. wysiłek umysłowy. Okres zatrudnienia: 3-6 miesięcy - pierwsza umowa Data rozpoczęcia pracy: I Połowa Grudnia 2025 r. Praca w godzinach: 7:00 - 15:00
Inne wymagania:
Wolne stanowiska urzędnicze: Inspektor w Wydziale Infrastruktury i Zieleni Miejskiej Wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku: 1. obywatelstwo polskie*, 2. wykształcenie średnie lub wyższe 3. staż pracy wykształcenie średnie - minimum 5 lata, wykształcenie wyższe minimum 3 lata, 4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 5. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6. nieposzlakowana opinia, 7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. Wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku: 1. wykształcenie średnie technik/ekonomista lub wyższe o kierunku: ekonomia, administracja, 2. obsługa komputera office - biegle 3. znajomość ustaw: o cmentarzach i chowaniu zmarłych, Uchwały Rady Miasta Świnoujście Nr XXXV/284/2013 z 28 lutego 2013 r. i uchwał zmieniających oraz Uchwały Rady Miasta Świnoujście Nr XXII/164/2019 z dnia 28 listopada 2019 r., prawo zamówień publicznych, KPA, 4. predyspozycje osobowościowe: a) terminowość i dokładność, b) komunikatywność, c) kreatywność, d) zaangażowanie, e) zdolność rozwiązywania problemów, f) umiejętność podejmowania decyzji, g) umiejętność współpracy, h) odporność na stres. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku: 1. stanowisko pracy na parterze, 2. praca przy monitorze ekranowym, praca w terenie, 3. brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, 4. czas pracy: pełen etat 40 godzin tygodniowo, 5. wysiłek umysłowy. Okres zatrudnienia: 3-6 miesięcy - pierwsza umowa Data rozpoczęcia pracy: I Połowa Grudnia 2025 r. Praca w godzinach: 7:00 - 15:00
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marlena Paszkiewicz
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1. list motywacyjny, 2. życiorys zawodowy (CV), List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Inspektor w Wydziale Infrastruktury i Zieleni Miejskiej. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych. 3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje, 4. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu), 5. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, 6. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, 8. oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią, 9. kopia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne**, 10. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, 11. klauzula informacyjna dla kandydata. Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem. Dokumenty składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem. Wzór ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna do pobrania na stronie internetowej bip.um.swinoujscie.pl w zakładce praca, w wersji papierowej w Biurze Kadr Urzędu Miasta Świnoujście. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Stanowisku Obsługi Interesantów albo przesyłać za pośrednictwem poczty na adres: Biuro Kadr, Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko Inspektor w Wydziale Infrastruktury i Zieleni Miejskiej. w terminie do dnia 27 listopada 2025 roku do godziny 13:00. Uwaga: 1. Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części wymagane dokumenty i oświadczenia. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. 2. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. 3. Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 4. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru. 5. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Zaloguj się przez Facebook