INSPEKTOR W WYDZIALE INFRASTRUKTURY DROGOWEJ

INSPEKTOR W WYDZIALE INFRASTRUKTURY DROGOWEJ

Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0659

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
a) bezpośredni nadzór, jako inspektor nadzoru inwestorskiego, nad wykonywanymi robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień, polegający na:
- sprawowaniu kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
- sprawdzaniu jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów,
- sprawdzaniu i odbiorze robót ulegających zakryciu lub zanikających,
- uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz urządzeń technicznych,
- potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
- kontrolowaniu rozliczeń budowy,
b) współpraca z projektantem przy rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych wynikłych przy realizacji dokumentacji projektowej,
c) sprawdzanie dokumentacji projektowych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,
d) sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,
e) zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia/zakończenia robót budowlanych w ramach, realizowanych przez Wydział Infrastruktury Drogowej, inwestycji oraz o zmianach osób pełniących funkcje w procesie inwestycyjnym,
f) prowadzenie spraw związanych z odbiorem końcowym zadań inwestycyjnych realizowanych przez Wydział Infrastruktury Drogowej,
g) opiniowanie, w tym szacowanie kosztów, planowanych zadań inwestycyjnych, w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,
h) udział w komisjach przetargowych,
i) prowadzenie spraw związanych z remontem parkingów przeznaczonych dla postoju pojazdów wykonujących przewozy drogowe oraz miejsc wykonywania kontroli ruchu
i transportu drogowego,
j) sprawdzanie, pod względem merytorycznym, dowodów księgowych związanych z finansowaniem remontów,
k) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem i utrzymywaniem kanałów technologicznych.

Miejsce pracy:
Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie

Pracodawca:
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w określonym stanowisku, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia
  • a) wykształcenie wyższe, b) co najmniej 3 letni staż pracy, c) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno - drogowej wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, e) nieposzlakowana opinia, f) obywatelstwo polskie, g) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, h) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo budowlane wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, ustawy prawo zamówień publicznych wraz z rozporządzeniami wykonawczymi oraz ustawy o pracownikach samorządowych, b) biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office, c) prawo jazdy kat. B.


Inne wymagania:
a) wykształcenie wyższe, b) co najmniej 3 letni staż pracy, c) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno - drogowej wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, e) nieposzlakowana opinia, f) obywatelstwo polskie, g) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, h) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo budowlane wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, ustawy prawo zamówień publicznych wraz z rozporządzeniami wykonawczymi oraz ustawy o pracownikach samorządowych, b) biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office, c) prawo jazdy kat. B.

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Anna Belhaj

Nr telefonu:
327653594

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny podpisany własnoręcznie, b) kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie, c) życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie, d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, e) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia), f) kserokopia uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno - drogowej wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, g) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, h) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie, i) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie, j) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie, k) oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych jeśli podane zostaną inne dane w zakresie nieokreślonym przepisami prawa. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie - podpisana własnoręcznie, l) oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie, m) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją : Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.34.2025 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 1.12.2025 r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Powyższy nabór zostanie przeprowadzony dwuetapowo. I etap selekcji polegał będzie na weryfikacji złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań niezbędnych określonych w pkt 1 ogłoszenia przez powołaną Zarządzeniem Prezydenta Miasta Komisję Rekrutacyjną. Oferta, która nie spełni wymagań niezbędnych nie zostanie dopuszczona do II etapu selekcji. II etap selekcji polegać będzie na przystąpieniu kandydata do testu kwalifikacyjnego lub rozmowy kwalifikacyjnej, bądź do obu wymienionych form. Zakres wiedzy został określony w pkt 2 ogłoszenia wymagania dodatkowe. Rozstrzygnięcie naboru nastąpi na zasadach określonych
Dodano: 20.11.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 353393
Udostępnij:
Dodano: 20.11.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 353393

Zobacz inne oferty

Do góry