INSPEKTOR W WYDZIALE OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW

INSPEKTOR W WYDZIALE OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW

Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2647

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN

Zakres obowiązków:
- udzielanie mieszkańcom informacji dotyczących spraw urzędowych, miejskich inicjatyw oraz funkcjonowania
Urzędu Miasta Kielce;
- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń, wniosków i interwencji mieszkańców (telefonicznie, mailowo, poprzez
aplikacje lub inne kanały komunikacji);
- przekazywanie zgłoszeń do właściwych komórek merytorycznych oraz monitorowanie ich realizacji;
- obsługa systemów informatycznych wspierających kontakt z mieszkańcami (np. CRM, system rezerwacji
wizyt);
- współpraca z pracownikami Urzędu w celu zapewnienia sprawnego obiegu informacji i wysokiej jakość
obsługi.

Miejsce pracy:
Rynek 1, 25-303 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Pracodawca:
Urząd Miasta Kielce

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • umiejętności analityczne
  • Wymagania: mile widziane doświadczenie w pracy z systemami do obsługi zgłoszeń i relacji z klientami (np. CRM, systemy ticketowe), min. 5 lat, w tym min. 1 rok doświadczenia w branży call center lub w telefonicznej obsłudze klienta i min. 2 lata w administracji publicznej, samodzielność, dokładność, odporność na stres. Ogłoszenie, wymagania i dokumenty dostępne pod linkiem: https://bipum.kielce.eu/urzad-miasta-kielce/rekrutacja/nabor-na-stanowiska-urzednicze/nabor-na-stanowisko-inspektora-w-wydziale-obslugi-mieszkancow-nr-ref-632025.html


Inne wymagania:
Wymagania: mile widziane doświadczenie w pracy z systemami do obsługi zgłoszeń i relacji z klientami (np. CRM, systemy ticketowe), min. 5 lat, w tym min. 1 rok doświadczenia w branży call center lub w telefonicznej obsłudze klienta i min. 2 lata w administracji publicznej, samodzielność, dokładność, odporność na stres. Ogłoszenie, wymagania i dokumenty dostępne pod linkiem: https://bipum.kielce.eu/urzad-miasta-kielce/rekrutacja/nabor-na-stanowiska-urzednicze/nabor-na-stanowisko-inspektora-w-wydziale-obslugi-mieszkancow-nr-ref-632025.html

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Monika Matczak

Nr telefonu:
413676142, 413676390

Wymagane dokumenty:
Ogłoszenie, wymagania i dokumenty dostępne pod linkiem: https://bipum.kielce.eu/urzad-miasta-kielce/rekrutacja/nabor-na-stanowiska-urzednicze/nabor-na-stanowisko-inspektora-w-wydziale-obslugi-mieszkancow-nr-ref-632025.html

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Kontakt z pracodawcą telefoniczny: 413676142, 413676390 Ogłoszenie, wymagania i dokumenty dostępne pod linkiem: https://bipum.kielce.eu/urzad-miasta-kielce/rekrutacja/nabor-na-stanowiska-urzednicze/nabor-na-stanowisko-inspektora-w-wydziale-obslugi-mieszkancow-nr-ref-632025.html
Dodano: 05.11.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 346260
Udostępnij:
Dodano: 05.11.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 346260

Zobacz inne oferty

Do góry