StPr/25/0405
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 do 7 800 PLN
Zakres obowiązków:
Rozpatrywanie spraw związanych ze zgłoszeniami zamiaru usunięcia drzew/krzewów od osób fizycznych, rozpatrywanie wniosków o wycinkę drzew, wydawanie decyzji administracyjnych na podstawie ustawy o ochronie przyrody, typowanie elementów przyrody o wysokich walorach przyrodniczo-krajobrazowych do poddania pod ochronę, prowadzenie spraw związanych z pielęgnacją drzew pomnikowych, wnioskowanie o wydanie zezwoleń na wycięcie drzew lub krzewów na działkach będących własnością gminy, wnioskowanie i występowanie z projektem decyzji dla drzew rosnących w pasach drogowych dróg powiatowych i wojewódzkich, wymierzanie kar pieniężnych za usunięcie drzew i krzewów z terenów nieruchomości bez wymaganego zezwolenia, opiniowanie projektów budowlanych w zakresie ochrony drzewostanu.
Miejsce pracy:
Kościuszki 12A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, powiat: grodziski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Obsługa programów komputerowych, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, empatia, prawo jazdy kat B
- [Inne] : Wymagane wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, co najmniej 3 lata udokumentowanego stażu pracy, minimum 1 rok doświadczenia w zakresie ochrony środowiska.
Inne wymagania:
[Inne] : Wymagane wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, co najmniej 3 lata udokumentowanego stażu pracy, minimum 1 rok doświadczenia w zakresie ochrony środowiska.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Emilia Jędrzejczyk
Nr telefonu:
224634659
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: - list motywacyjny, - C.V. z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy), - kwestionariusz osobowy załącznik nr 1, - skany dokumentów poświadczających wykształcenie i posiadane kwalifikacje, w tym zaświadczenia, certyfikaty, kopia prawa jazdy, - skany świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy (lub zaświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w przypadku trwania w zatrudnieniu), podpisane oświadczenie kandydata - załącznik nr 2. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być w języku polskim (zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim - Dz.U. z 2024 poz.1556 t.j.), w formie umożliwiającej odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. SKŁADANIE OFERT PRZEZ INTERNET ODBYWA SIĘ WYŁĄCZNIE ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY REKRUTACYJNEJ
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Zgłoszenia udziału w naborze prowadzone są wyłącznie w formie elektronicznej, poprzez wypełnienie formularza aplikacyjnego w terminie od 17 listopada 2025 r. do 30 listopada 2025 r. SKŁADANIE OFERT PRZEZ INTERNET ODBYWA SIĘ WYŁĄCZNIE ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY REKRUTACYJNEJ, Termin: w terminie od 17 listopada 2025 r. do 30 listopada 2025 r.

Zaloguj się przez Facebook