StPr/25/2071
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
wynagrodzenie zasadnicze 5500 zł brutto miesięcznie plus dodatek za staż pracy
Zakres obowiązków:
Ogłoszenia o pracy zostały zamieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej- https://bip.um.ustka.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu Miasta Ustka
Zakres podstawowych zadań:
1) obsługa administracyjno-techniczna Biura Obsługi Interesantów, w tym m.in.:
a) przyjmowanie dokumentacji, pomoc w wypełnianiu zgłoszeń, wniosków, formularzy, w tym deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami,
b) przyjmowanie wniosków i wydawanie Usteckich Kart Mieszkańca,
c) przyjmowanie korespondencji wpływającej do Urzędu, wprowadzanie jej do systemu elektronicznego, wstępna dekretacja w formie papierowej i elektronicznej, przekazanie do dekretacji oraz przekazanie do właściwych wydziałów i stanowisk,
d) obsługa składu chronologicznego EZD (Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją),
e) udzielanie informacji i wyjaśnień dotyczących sposobu załatwiania spraw w Urzędzie,
a w przypadku właściwości innych organów przekazywanie ich według kompetencji,
f) przygotowywanie do wysyłki korespondencji wychodzącej,
g) obsługa centrali telefonicznej, faxu i kopiarki,
2) prowadzenie rejestru ogłoszeń,
3) zastępstwo w sekretariacie.
Miejsce pracy:
Kard. St. Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Ustka
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie ogólnokształcące
- Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, wykształcenie średnie i co najmniej 5 - letni staż pracy lub wyższe i co najmniej 3 - letni staż pracy. Wymagania dodatkowe: preferowane wykształcenie o profilu administracja publiczna, doświadczenie zawodowe w pracy samorządowej, znajomość regulacji prawnych dot. ustawy o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, dobra znajomość obsługi komputera, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, wykształcenie średnie i co najmniej 5 - letni staż pracy lub wyższe i co najmniej 3 - letni staż pracy. Wymagania dodatkowe: preferowane wykształcenie o profilu administracja publiczna, doświadczenie zawodowe w pracy samorządowej, znajomość regulacji prawnych dot. ustawy o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, dobra znajomość obsługi komputera, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
59 815 43 09
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny, 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 3) kopie dokumentów potwierdzające posiadany staż pracy i doświadczenie zawodowe lub oświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, 4) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, odbyte szkolenia oraz posiadane umiejętności i uprawnienia, 5) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, 6) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, 7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, 8) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Termin i miejsce składania dokumentów: Oferty należy składać w kopercie z adnotacją Nabór na Inspektora ORA ": w Urzędzie Miasta Ustka Biuro Obsługi Interesantów, ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, za pośrednictwem poczty tradycyjnej na powyższy adres. Dokumenty należy składać w terminie do dnia 21 listopada 2025 r. Dokumenty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane i nastąpi rozstrzygnięcie naboru. Liczy się data wpływu do Urzędu. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Na stronie internetowej BIP- http://bip.um.ustka.pl i na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ustka zostanie umieszczona informacja o wyniku naboru. Dodatkowe informacje pod nr tel. 59 8154309, 59 8154301.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8.00- 15.00

Zaloguj się przez Facebook