StPr/25/1580
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
KONKURS, szczegóły oferty pracy na stronie:
https://bip.pyskowice.pl/res/serwisy/pliki/41730824?version=1.0
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Wykonywanie ogółu czynności administracyjnych, w tym proceduralnych, przewidzianych przepisami prawa, a także czynności materialno-technicznych w zakresie spraw obejmujących:
1) udostępnianie nieruchomości gminnych, w tym naliczanie i egzekucję opłat z tego tytułu;
2) oddawanie nieruchomości stanowiących własność Gminy w dzierżawę, najem i użyczenie (w tym egzekucję należności z tytułu zawartych umów);
3) podziały geodezyjne nieruchomości:
4) ustawianie ograniczonych praw rzeczowych na nieruchomościach gminnych;
5) ustalanie i egzekucję opłaty adiacenckiej;
6) oddawanie gruntów gminnych w użytkowanie na rzecz Polskiego Związku Działkowców (Rodzinnych Ogrodów Działkowych);
7) naliczanie i egzekucję opłat za bezumowne korzystanie z nieruchomości gminnych;
8) prowadzenie ewidencji mienia komunalnego w zakresie działania Wydziału;
9) ujawnianie w ewidencji gruntów i budynków oraz w księgach wieczystych własności i innych praw przysługujących Gminie do nieruchomości;
10) regulowanie stanów prawnych nieruchomości.
Oferta również dla osób z niepełnosprawnoscią
Miejsce pracy:
Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Pyskowicach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- [Inne] : staż pracy co najmniej 3 lata Wymagania dodatkowe: 1. Ukończone studia wyższe z zakresu administracji, prawa, ekonomii, geodezji, budownictwa. 2. Ukończone studia podyplomowe z zakresu wyceny i/lub zarządzania nieruchomościami, gospodarki nieruchomościami, budownictwa. 3. Umiejętność obsługi programów LEX/Legalis. 4. Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej (rządowej lub samorządowej).
Inne wymagania:
[Inne] : staż pracy co najmniej 3 lata Wymagania dodatkowe: 1. Ukończone studia wyższe z zakresu administracji, prawa, ekonomii, geodezji, budownictwa. 2. Ukończone studia podyplomowe z zakresu wyceny i/lub zarządzania nieruchomościami, gospodarki nieruchomościami, budownictwa. 3. Umiejętność obsługi programów LEX/Legalis. 4. Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej (rządowej lub samorządowej).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Glodt
Nr telefonu:
32 332 60 49
Wymagane dokumenty:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektora w Wydziale Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Pyskowicach w wymiarze pełnego etatu Nr Or.2110.008.2025 do dnia 03.11.2025 r. w Biurze Obsługi Interesanta w godzinach pracy Urzędu tj.: poniedziałek, wtorek, środa od godz. 7.30 do 15.30, czwartek od godz. 7.30 do 17.30, piątek od godz. 7.30 do 13.30 lub przesłać na adres: Urząd Miejski Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice (decyduje data wpływu oferty do Urzędu Miejskiego).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do dnia 03.11.2025 r.

Zaloguj się przez Facebook