INSPEKTOR W WYDZIALE PRZYGOTOWANIA INWESTYCJI

INSPEKTOR W WYDZIALE PRZYGOTOWANIA INWESTYCJI

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0109

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Pierwsza umowa na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia.

Zakres obowiązków:
Szczegóły oferty: https://bip.zdw.olsztyn.pl/3161
1.Prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem dokumentacji technicznej dla realizacji zadań ustalonych planem inwestycyjnym, a w szczególności:
a) udział w procedurze przetargowej związanej z wykonaniem studiów
i dokumentacji technicznej oraz wymaganej dokumentacji geodezyjnej, geologicznej, prawnej i kosztorysowej,
b) współpraca z jednostką projektującą w trakcie opracowywania dokumentacji technicznej,
c) sprawdzanie, opiniowanie i przygotowywanie dokumentacji technicznych do zatwierdzenia,
d) dokonywanie zmian, uzupełnień i aktualizacji dokumentacji technicznych,
e) przygotowanie materiałów, uzyskiwanie niezbędnych zezwoleń i innych decyzji wymaganych przepisami prawa oraz dokonywanie uzgodnień w zakresie wynikającym z przepisów.
2.Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją zadań ustalonych planem inwestycyjnym, a w szczególności:
a) udział w procedurach przetargowych wraz z udziałem w komisji przetargowej powołanej przez Dyrektora,
b) kontrola faktur oraz udział w odbiorach dokumentacji technicznych, robót inwestycyjnych drogowych i mostowych.
3. Analiza kształtowania się cen usług projektowych i robót drogowo-mostowych w regionie
i udział w opracowaniu kosztorysów inwestorskich.
4. Współpraca z Wydziałem Geodezji i Gospodarki Gruntami w zakresie dokumentacji związanej z podziałami nieruchomości na potrzeby inwestycji drogowych.
5. Współpraca z jednostkami naukowo-badawczymi i laboratoriami drogowymi w zakresie technologii robót drogowych i obiektów inżynierskich.
6. Prowadzenie korespondencji wynikającej z prowadzonych zadań oraz bieżącej działalności Wydziału.
7. Bieżąca znajomość przepisów z zakresu pracy na swoim stanowisku.
8. Udział w pracach związanych z pozyskiwaniem dodatkowych środków finansowych (środki budżetu państwa i Unii Europejskiej).
9. Współpraca z Wydziałem Finansowym w zakresie finansowania inwestycji drogowych.
Wykonywanie innych prac o charakterze doraźnym, wynikających z zakresu działania Wydziału oraz prac zleconych przez Naczelnika.

Godziny pracy: 7-15

Miejsce pracy:
Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: budowlany
  • Szczegóły oferty: https://bip.zdw.olsztyn.pl/3161 Wymagania niezbędne: wykształcenie: wyższe o profilu budowlanym; doświadczenie zawodowe: minimum 3-letni staż pracy; znajomość zagadnień z zakresu: procedur administracyjnych (ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych); przepisów prawa w ramach działalności Wydziału (Prawo budowlane, specustawa" drogowa, przepisy techniczno-budowlane dróg publicznych, ustawa o drogach publicznych, Prawo ochrony środowiska, Ochrona zabytków, Prawo wodne, przepisy wykonawcze i związane z wyżej wymienionymi). Obsługa komputera, znajomość Microsoft Office: Word, Excel.Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. Wymagania pożądane: cechy osobowe: terminowość, sumienność, dobra organizacja pracy; znajomość oprogramowania: wspomagające projektowanie, do obsługi grafiki.


Inne wymagania:
Szczegóły oferty: https://bip.zdw.olsztyn.pl/3161 Wymagania niezbędne: wykształcenie: wyższe o profilu budowlanym; doświadczenie zawodowe: minimum 3-letni staż pracy; znajomość zagadnień z zakresu: procedur administracyjnych (ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych); przepisów prawa w ramach działalności Wydziału (Prawo budowlane, specustawa" drogowa, przepisy techniczno-budowlane dróg publicznych, ustawa o drogach publicznych, Prawo ochrony środowiska, Ochrona zabytków, Prawo wodne, przepisy wykonawcze i związane z wyżej wymienionymi). Obsługa komputera, znajomość Microsoft Office: Word, Excel.Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. Wymagania pożądane: cechy osobowe: terminowość, sumienność, dobra organizacja pracy; znajomość oprogramowania: wspomagające projektowanie, do obsługi grafiki.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Paulina Bogdanowicz

Nr telefonu:
89-5261939

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
1. Kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń o zatrudnieniu dokumentujące doświadczenie zawodowe. 2. Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie. 3. Oświadczenie, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych. 5. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. Dodatkowe: 1. Życiorys zawodowy. 2. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1135 t.j. z dnia 29.07.2024 r. z późn. zm.). Inne dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje umiejętności. Termin:dokumenty należy składać do dnia 10.02.2025 r. Dokumenty należy składać osobiście lub listownie (liczy się data stempla pocztowego) w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Olsztynie; ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny
Dodano: 01.02.2025, 05:00
ID ogłoszenia: 132326
Udostępnij:
Dodano: 01.02.2025, 05:00
ID ogłoszenia: 132326

Zobacz inne oferty

Do góry