StPr/25/0362
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 do 9 000 PLN
Zakres obowiązków:
Prezydent Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza nabór na stanowisko pracy:
Inspektor w Wydziale Rozwoju Miasta Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
a) udział w tworzeniu, monitorowaniu i aktualizacji dokumentów strategicznych, w tym strategii rozwoju gminy i gminnego programu rewitalizacji,
b) koordynacja udostępniania i promocji danych publicznych pełnienie funkcji pełnomocnika ds. otwartych danych,
c) współpraca przy przygotowaniu wniosków o dofinansowanie projektów cyfrowych i smart city,
d) nadzór nad realizacją projektów z zakresu smart city, cyfryzacji i e-usług,
e) realizacja obowiązków sprawozdawczych w komórce organizacyjnej,
f) realizacja postępowań ofertowych do 130 tys. zł oraz opisów przedmiotu zamówienia powyżej tego progu,
g) udział w spotkaniach, szkoleniach i konferencjach organizowanych przez Instytucje Organizujące Konkursy.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
a) praca biurowa z możliwością wyjazdów poza siedzibę UM w pełnym wymiarze czasu pracy,
b) obowiązują następujące normy czasu pracy:
- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,
w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,
c) stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,
ul. Michałkowicka 105, Siemianowice Śląskie, pierwsze piętro, brak windy.
6. W maju 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6 %.
Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy,
lub wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy,
b) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
c) nieposzlakowana opinia,
d) obywatelstwo polskie,
e) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
f) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu biurowego Office, w szczególności arkusza kalkulacyjnego,
b) znajomość obsługi oprogramowania GIS będzie dodatkowym atutem,
c) znajomość zagadnień związanych z cyfryzacją administracji publicznej i wdrażaniem
e-usług,
d) doświadczenie lub znajomość zasad przygotowania dokumentów strategicznych gminy
(w szczególności strategii rozwoju i programów rewitalizacji),
e) umiejętność przygotowywania lub współtworzenia wniosków o dofinansowanie projektów,
f) umiejętność samodzielnego wykonywania zadań,
g) umiejętność pracy pod presją czasu,
h) umiejętności interpersonalne,
i) elastyczność w działaniu oraz zaangażowanie,
j) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego,
o pracownikach samorządowych, o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego, oraz ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju.
Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny podpisany własnoręcznie,
b) kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,
c) życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
e) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),
f) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
g) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,
h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,
i) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,
j) oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych jeśli podane zostaną inne dane w zakresie nieokreślonym przepisami prawa. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie - podpisana własnoręcznie,
k) oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanych
z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie,
l) oświadczenie dot. dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych,
m) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
o pracownikach samorządowych.
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :
Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Rozwoju Miasta Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.23.2025 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 27.06.2025 r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Powyższy nabór zostanie przeprowadzony dwuetapowo.
I etap selekcji polegał będzie na weryfikacji złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań niezbędnych określonych w pkt 1 ogłoszenia przez powołaną Zarządzeniem Prezydenta Miasta Komisję Rekrutacyjną. Oferta, która nie spełni wymagań niezbędnych nie zostanie dopuszczona do II etapu selekcji.
II etap selekcji polegać będzie na przystąpieniu kandydata do testu kwalifikacyjnego lub rozmowy kwalifikacyjnej, bądź do obu wymienionych form. Zakres wiedzy został określony w pkt 2 ogłoszenia wymagania dodatkowe. Rozstrzygnięcie naboru nastąpi na zasadach określonych
w ustawie z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135)
Miejsce pracy:
Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat)
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w określonym stanowisku, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Wymagania niezbędne: a) wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy, lub wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy, b) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, c) nieposzlakowana opinia, d) obywatelstwo polskie, e) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, f) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 2. Wymagania dodatkowe: a) umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu biurowego Office, w szczególności arkusza kalkulacyjnego, b) znajomość obsługi oprogramowania GIS będzie dodatkowym atutem, c) znajomość zagadnień związanych z cyfryzacją administracji publicznej i wdrażaniem e-usług, d) doświadczenie lub znajomość zasad przygotowania dokumentów strategicznych gminy (w szczególności strategii rozwoju i programów rewitalizacji), e) umiejętność przygotowywania lub współtworzenia wniosków o dofinansowanie projektów, f) umiejętność samodzielnego wykonywania zadań, g) umiejętność pracy pod presją czasu, h) umiejętności interpersonalne, i) elastyczność w działaniu oraz zaangażowanie, j) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, o pracownikach samorządowych, o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego, oraz ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: a) wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy, lub wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy, b) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, c) nieposzlakowana opinia, d) obywatelstwo polskie, e) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, f) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 2. Wymagania dodatkowe: a) umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu biurowego Office, w szczególności arkusza kalkulacyjnego, b) znajomość obsługi oprogramowania GIS będzie dodatkowym atutem, c) znajomość zagadnień związanych z cyfryzacją administracji publicznej i wdrażaniem e-usług, d) doświadczenie lub znajomość zasad przygotowania dokumentów strategicznych gminy (w szczególności strategii rozwoju i programów rewitalizacji), e) umiejętność przygotowywania lub współtworzenia wniosków o dofinansowanie projektów, f) umiejętność samodzielnego wykonywania zadań, g) umiejętność pracy pod presją czasu, h) umiejętności interpersonalne, i) elastyczność w działaniu oraz zaangażowanie, j) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, o pracownikach samorządowych, o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego, oraz ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Renata Ledwoń
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny podpisany własnoręcznie, b) kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie, c) życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie, d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, e) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy), f) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, g) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie, h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie, i) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie, j) oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych jeśli podane zostaną inne dane w zakresie nieokreślonym przepisami prawa. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie - podpisana własnoręcznie, k) oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie, l) oświadczenie dot. dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, m) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją : Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Rozwoju Miasta Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.23.2025 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 27.06.2025 r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Powyższy nabór zostanie przeprowadzony dwuetapowo. I etap selekcji polegał będzie na weryfikacji złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań niezbędnych określonych w pkt 1 ogłoszenia przez powołaną Zarządzeniem Prezydenta Miasta Komisję Rekrutacyjną. Oferta, która nie spełni wymagań niezbędnych nie zostanie dopuszczona do II etapu selekcji. II etap selekcji polegać będzie na przystąpieniu kandydata do testu kwalifikacyjnego lub rozmowy kwalifikacyjnej, bądź do obu wymienionych form. Zakres wiedzy został określony w pkt 2 ogłoszenia wymagania dodatkowe. Rozstrzygnięcie naboru nastąpi na zasadach określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135) , Termin: nabór na stanowisko, Godziny : nabór na stanowisko