StPr/25/0359
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 do 9 000 PLN
Zakres obowiązków:
Prezydent Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza nabór na stanowisko pracy:
Inspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
a) prowadzenie spraw w zakresie warunków dopuszczenia pojazdów do ruchu,
b) prowadzenie spraw w zakresie nakładania kar administracyjnych wynikających z ustawy Prawo o ruchu drogowym,
c) udostępnianie posiadanych informacji i dokumentów,
d) obsługa modułu NZ w systemie KSAT 2000i, w zakresie ewidencjonowania należności oraz ich rozliczania,
e) obsługa systemu POJAZD,
f) przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych, postępowań, zaświadczeń oraz innych dokumentów w sprawach, o których mowa w ppkt a - d.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
a) praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,
b) obowiązują następujące normy czasu pracy:
- 8 godzin na dobę, z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobę przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy,
w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3 - miesięcznym okresie rozliczeniowym,
c) stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie,
ul. Jana Pawła II 1, Siemianowice Śląskie, parter.
W maju 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6 %.
Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) co najmniej 3 - letni staż pracy,
c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
d) nieposzlakowana opinia,
e) obywatelstwo polskie,
f) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
g) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe:
a) preferowane wykształcenie wyższe o profilu prawo lub administracja,
b) znajomość ustaw: Prawo o ruchu drogowym, Kodeks postępowania administracyjnego,
c) komunikatywność, cierpliwość, rzetelność i odpowiedzialność,
d) obsługa komputera w zakresie pakietów biurowych.
Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny podpisany własnoręcznie,
b) kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,
c) życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
e) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy),
f) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
g) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,
h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,
i) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,
j) oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych jeśli podane zostaną inne dane w zakresie nieokreślonym przepisami prawa. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie - podpisana własnoręcznie,
k) oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanych
z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie,
l) oświadczenie dot. dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych,
m) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
o pracownikach samorządowych.
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :
Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.22.2025 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 27.06.2025 r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Powyższy nabór zostanie przeprowadzony dwuetapowo.
I etap selekcji polegał będzie na weryfikacji złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań niezbędnych określonych w pkt 1 ogłoszenia przez powołaną Zarządzeniem Prezydenta Miasta Komisję Rekrutacyjną. Oferta, która nie spełni wymagań niezbędnych nie zostanie dopuszczona do II etapu selekcji.
II etap selekcji polegać będzie na przystąpieniu kandydata do testu kwalifikacyjnego lub rozmowy kwalifikacyjnej, bądź do obu wymienionych form. Zakres wiedzy został określony w pkt 2 ogłoszenia wymagania dodatkowe. Rozstrzygnięcie naboru nastąpi na zasadach określonych
w ustawie z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135).
Miejsce pracy:
Jana Pawła II 1, 41-100 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w określonym stanowisku, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe., nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych
- Wymagania niezbędne: a) wykształcenie wyższe, b) co najmniej 3 - letni staż pracy, c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, d) nieposzlakowana opinia, e) obywatelstwo polskie, f) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, g) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 2. Wymagania dodatkowe: a) preferowane wykształcenie wyższe o profilu prawo lub administracja, b) znajomość ustaw: Prawo o ruchu drogowym, Kodeks postępowania administracyjnego, c) komunikatywność, cierpliwość, rzetelność i odpowiedzialność, d) obsługa komputera w zakresie pakietów biurowych.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: a) wykształcenie wyższe, b) co najmniej 3 - letni staż pracy, c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, d) nieposzlakowana opinia, e) obywatelstwo polskie, f) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, g) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 2. Wymagania dodatkowe: a) preferowane wykształcenie wyższe o profilu prawo lub administracja, b) znajomość ustaw: Prawo o ruchu drogowym, Kodeks postępowania administracyjnego, c) komunikatywność, cierpliwość, rzetelność i odpowiedzialność, d) obsługa komputera w zakresie pakietów biurowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Renata Ledwoń
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny podpisany własnoręcznie, b) kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie, c) życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie, d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, e) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (staż pracy), f) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, g) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie, h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie, i) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie, j) oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych jeśli podane zostaną inne dane w zakresie nieokreślonym przepisami prawa. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie - podpisana własnoręcznie, k) oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie, l) oświadczenie dot. dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, m) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją : Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.22.2025 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 27.06.2025 r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. , Termin: nabór na stanowisko, Godziny : nabór na stanowisko