INSPEKTOR W WYDZIALE STRATEGII I ROZWOJU

INSPEKTOR W WYDZIALE STRATEGII I ROZWOJU

Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
7 100 - 7 300 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/2025-11-07/2106

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 7 100 do 7 300 PLN
1.Praca w wymiarze 1 etat administracyjno-biurowa, o charakterze indywidualnym jednak wymagająca umiejętności współdziałania z innymi komórkami oraz systematycznego realizowania spraw. Kontakty z innymi pracownikami bardzo częste, z interesantami - częste. Praca wykonywana przy monitorze ekranowym w pozycji wymuszonej, 2.Wynagrodzenie miesięczne brutto od 7 100 do 7 300 zł. (odpowiednio do posiadanej wiedzy, doświadczenia zawodowego i umiejętności). miesięcznie oraz dodatek za wysługę lat zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.Ponadto oferuje się: -stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pierwsza umowa na czas określony na okres 6 m-cy, -w przypadku osoby po raz pierwszy podejmującej pracę w jednostce samorządu terytorialnego, organizuje się służbę przygotowawczą, -rozpoczęcie zatrudnienia będzie możliwe od 1 stycznia 2026 r., -atrakcyjne godziny pracy, -możliwość rozwoju poprzez udział w różnych formach podnoszenia kwalifikacji zawodowych, -dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka, nagrody jubileuszowe, -praca w miłej atmosferze, -terminowo wypłacane wynagrodzenie, -możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, -możliwość korzystania z funduszu socjalnego. Nie jest możliwe łączenie zatrudnienia w Starostwie z wykonywaniem zajęć tożsamych, pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które pracownik wykonywać będzie w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność.

Zakres obowiązków:
1.Realizacja projektów finansowanych ze środków zewnętrznych, w tym środków europejskich:
a)realizowanie projektów zgodnie z postanowieniami umów o dofinansowanie oraz zgodnie z zatwierdzonymi wnioskami o dofinansowanie,
b) przygotowywanie dokumentacji i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
c) monitorowanie stopnia osiągnięcia założonych wskaźników,
d) przygotowywanie wniosków o płatność, dokumentowanie wydatków, rozliczanie projektów, przygotowywanie sprawozdań,
e) prowadzenie i dokumentowanie działań informacyjno-promocyjnych w ramach projektów,
f) współpraca z podmiotami zewnętrznymi, przekazywanie dokumentów, udzielanie informacji związanej z realizacją projektów, w tym udział w kontrolach projektów na etapie realizacji.
2.Pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizację zadań powiatu krakowskiego:
a)monitorowanie możliwości pozyskania środków zewnętrznych na realizację zadań powiatu krakowskiego i informowanie o naborach wydziałów i innych komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Krakowie oraz jednostek organizacyjnych powiatu krakowskiego,
b)przygotowywanie wniosków o dofinansowanie zadań wskazanych przez Zarząd Powiatu w Krakowie we współpracy z innymi wydziałami Starostwa Powiatowego w Krakowie i jednostkami organizacyjnymi powiatu krakowskiego,
c)współpraca z podmiotami zewnętrznymi na etapie aplikowania o dofinansowanie oraz kontraktacji,
d)koordynowanie i monitorowanie procesu przygotowania wniosków o dofinansowanie w przypadku zlecenia prac w tym zakresie podmiotom zewnętrznym,
e)opracowywanie we współpracy z wydziałami i innymi komórkami organizacyjnymi Starostwa Powiatowego w Krakowie oraz jednostkami organizacyjnymi powiatu krakowskiego, informacji z realizacji zadań powiatu krakowskiego współfinansowanych ze środków zewnętrznych.
3.Wykonywanie prac kancelaryjnych związanych z bieżącą obsługą Wydziału Strategii i Rozwoju (w tym obieg dokumentów, korespondencja wewnętrzna i zewnętrzna),
4.Przygotowywanie dokumentów związanych z organizacją pracy w Wydziale Strategii i Rozwoju - harmonogramów, rejestrów, wykazów, sprawozdań,
5.Archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji związanej z realizacją zadań Wydziału,
6.Wykonywanie innych zadań z zakresu zadań Wydziału Strategii i Rozwoju, zwłaszcza w sytuacji potrzeby wsparcia lub nieobecności pracownika/pracowników Wydziału.
7.Wykonywanie innych poleceń oraz prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego, zgodnych z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy.


Zgodnie z treścią ogłoszenia o naborze na stanowisko: Inspektor w Wydziale Strategii i Rozwoju Starostwa Powiatowego w Krakowie, ogłoszenie nr ORB-I.2110.29.2025 - dostępne pod adresem:
https://bip.malopolska.pl/spkrakow,m,450125,2025.html

Miejsce pracy:
Al.Słowackiego 20, 30-037 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Krakowie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Pracownik do spraw administracji publicznej , Efektywna komunikacja w pracy, Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych
  • Niezbędne wymagania od kandydatów: Spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135), dla stanowisk urzędniczych, w tym: 1.Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, 2.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4.Nieposzlakowana opinia. Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku: 1.Wykształcenie średnie oraz co najmniej 5 lat stażu pracy LUB: 2.Wykształcenie wyższe co najmniej 3 letni staż pracy. Wymagania dodatkowe od kandydatów: 1.Preferowane co najmniej 3 lata doświadczenia w realizacji projektów realizowanych ze środków UE potwierdzone odpowiednimi dokumentami (np. zaświadczenia, referencje, itp.), 2.Ukończone studia podyplomowe lub szkolenia z zakresu: zarządzania projektami, pozyskiwania środków zewnętrznych, realizacji projektów (w tym dofinansowanych ze środków z funduszy Unii Europejskiej) lub zamówień publicznych, potwierdzone odpowiednimi dokumentami (np. zaświadczenia, itp.), 3.Znajomość: a)Ustawa o samorządzie powiatowym, b)Ustawa o pracownikach samorządowych, c)Ustawa o finansach publicznych, d)Ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, e)Prawo zamówień publicznych, f)Ustawa o ochronie danych osobowych, g)Ustawa o dostępie do informacji publicznej, h)Ustawa o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027, i)Zagadnienia z zakresu funduszy Unii Europejskiej, w tym zasady kwalifikowania wydatków w perspektywie finansowej 2021-2027, j)Zagadnienia z zakresu programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, k)Znajomość obowiązujących przepisów w realizacji projektów z funduszy UE, l)Zagadnienia z zakresu polityk horyzontalnych oraz zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027, 4.Znajomość języka angielskiego na poziomie B2, potwierdzona odpowiednimi dokumentami (np. zaświadczenia, certyfikaty itp.), 5.Posiadanie cech osobowościowych: samodzielność, umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, dokładność, umiejętność pracy w zespole, skrupulatność, solidność, 6.Umiejętność obsługi pakietu MS Office, urządzeń biurowych, sporządzania i redagowania pism urzędowych, 7.Umiejętności w zakresie komunikacji werbalnej - formułowanie wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie, udzielanie wyczerpujących i rzeczowych odpowiedzi, 8.Umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej - stosowanie przyjętych form i stylu korespondencji oraz języka i treści pism, 9.Znajomość obsługi systemów, m.in. IGA, CST2021, EZD, 10.Prawo jazdy kat. B.


Inne wymagania:
Niezbędne wymagania od kandydatów: Spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135), dla stanowisk urzędniczych, w tym: 1.Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, 2.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4.Nieposzlakowana opinia. Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku: 1.Wykształcenie średnie oraz co najmniej 5 lat stażu pracy LUB: 2.Wykształcenie wyższe co najmniej 3 letni staż pracy. Wymagania dodatkowe od kandydatów: 1.Preferowane co najmniej 3 lata doświadczenia w realizacji projektów realizowanych ze środków UE potwierdzone odpowiednimi dokumentami (np. zaświadczenia, referencje, itp.), 2.Ukończone studia podyplomowe lub szkolenia z zakresu: zarządzania projektami, pozyskiwania środków zewnętrznych, realizacji projektów (w tym dofinansowanych ze środków z funduszy Unii Europejskiej) lub zamówień publicznych, potwierdzone odpowiednimi dokumentami (np. zaświadczenia, itp.), 3.Znajomość: a)Ustawa o samorządzie powiatowym, b)Ustawa o pracownikach samorządowych, c)Ustawa o finansach publicznych, d)Ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, e)Prawo zamówień publicznych, f)Ustawa o ochronie danych osobowych, g)Ustawa o dostępie do informacji publicznej, h)Ustawa o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027, i)Zagadnienia z zakresu funduszy Unii Europejskiej, w tym zasady kwalifikowania wydatków w perspektywie finansowej 2021-2027, j)Zagadnienia z zakresu programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, k)Znajomość obowiązujących przepisów w realizacji projektów z funduszy UE, l)Zagadnienia z zakresu polityk horyzontalnych oraz zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027, 4.Znajomość języka angielskiego na poziomie B2, potwierdzona odpowiednimi dokumentami (np. zaświadczenia, certyfikaty itp.), 5.Posiadanie cech osobowościowych: samodzielność, umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, dokładność, umiejętność pracy w zespole, skrupulatność, solidność, 6.Umiejętność obsługi pakietu MS Office, urządzeń biurowych, sporządzania i redagowania pism urzędowych, 7.Umiejętności w zakresie komunikacji werbalnej - formułowanie wypowiedzi w sposób gwarantujący ich zrozumienie, udzielanie wyczerpujących i rzeczowych odpowiedzi, 8.Umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej - stosowanie przyjętych form i stylu korespondencji oraz języka i treści pism, 9.Znajomość obsługi systemów, m.in. IGA, CST2021, EZD, 10.Prawo jazdy kat. B.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Marlena Jodłowska

Nr telefonu:
12 632-24-22

Wymagane dokumenty:
1.list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, 2.życiorys curriculum vitae, 3.kserokopie dyplomów lub dokumentów potwierdzających wykształcenie, 4.osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego składa kserokopie dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego: a)certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego, b)dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim, c)świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty, d)świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości, 5.kopie świadectw pracy lub zaświadczeń z dotychczasowych miejsc pracy potwierdzające staż pracy w wymiarze wynikającym z treści ogłoszenia o naborze jako wymaganym do wykonywania pracy na stanowisku, 6.kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wraz klauzulą RODO, 7.oświadczenie kandydata o: 1)pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; 2)niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 3)nieposzlakowanej opinii 8.kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawności (w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych). Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymogów niezbędnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu. Wzory dokumentów dostępne są w BIP Starostwa Powiatowego w Krakowie: https://bip.malopolska.pl/spkrakow,m,450125,2025.html

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego w Krakowie na al. Słowackiego 20, na Dzienniku Podawczym lub przesłać pocztą na adres Starostwa Powiatowego w Krakowie w zaklejonej kopercie wraz z wyszczególnionym spisem załączników oraz dopiskiem na kopercie: DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO INSPEKTOR w Wydziale Strategii i Rozwoju Starostwa Powiatowego w Krakowie Al. Słowackiego 20, 30-037 Kraków Ogłoszenie Nr ORB-I.2110.29.2025 Termin składania dokumentów: od 07.11.2025 r. do 21.11.2025 r. Datą złożenia oferty, jest data osobistego jej dostarczenia lub data wpływu do Urzędu przy wysyłce pocztowej. Nie przyjmuje się dokumentów aplikacyjnych złożonych drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Dodano: 08.11.2025, 03:40
ID ogłoszenia: 348255
Udostępnij:
Dodano: 08.11.2025, 03:40
ID ogłoszenia: 348255

Zobacz inne oferty

Do góry