INSPEKTOR W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO 3/4 ETATU

INSPEKTOR W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO 3/4 ETATU

Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach

Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 3 982,50 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0465

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 3 982,50 PLN

Zakres obowiązków:
1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:
1. Współudział w określaniu potrzeb oraz planowanie środków finansowych na realizację zadań w zakresie
bezpieczeństwa publicznego w ramach budżetu miasta.
2. Współdziałanie z organizacjami pozarządowymi na rzecz realizacji zadań poprawy bezpieczeństwa
publicznego w mieście.
3. Opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta w zakresie bezpieczeństwa publicznego.
4. Prowadzenie całości spraw związanych z finansowaniem jednostek OSP miasta w zakresie: pokrywania
kosztów zapewnienia gotowości bojowej, umundurowania, utrzymania obiektów strażnic, ubezpieczeń
i innych niezbędnych kosztów zgodnie z planem wydatków budżetu miasta.
5. Organizowanie i pokrywanie kosztów okresowych badań lekarskich członków OSP w tym kierowców
biorących udział w akcjach ratowniczych.
6. Prowadzenie całości spraw związanych z finansowaniem jednostek OSP miasta w zakresie: pokrywania
kosztów zapewnienia gotowości bojowej, umundurowania, utrzymania obiektów strażnic, ubezpieczeń
i innych niezbędnych kosztów zgodnie z planem wydatków budżetu miasta.
7. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej umów dotacyjnych z Wojewodą w zakresie POLiOC.
8. Prowadzenie kontroli wykorzystywania środków budżetu miasta oraz ewidencjonowania i utrzymania
w jednostkach OSP sprzętu i materiałów zakupionych ze środków publicznych.
9. Zapewnienie logistyki akcji ratowniczych w tym optymalnych warunków bezpieczeństwa i higieny służby
strażaków OSP, zgodnie z możliwościami budżetu wydziału.
10. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z zasadami wynikającymi z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu
Miasta oraz terminowego przekazywania prowadzonych dokumentów do archiwum zakładowego.
11. Wykonywanie sprawozdań dotyczących składników majątku gminy użytkowanego przez jednostki
ochotniczych straży pożarnych miasta.
12. Wykonywanie innych poleceń Prezydenta Miasta związanych z zadaniami Wydziału.
13. Wykonywanie zadań zgodnie z systemem zarządzania jakością wg normy PN-EN ISO 9001.
14. Nadzorowanie, koordynowanie w ramach posiadanych kompetencji realizacji zadań ochrony ludności
i obrony cywilnej na obszarze gminy.
15. Bieżąca praca w elektronicznym systemie obiegu dokumentów.
16. Bieżąca praca w oparciu o zasoby aplikacji intranetowej.
17. Bieżąca obsługa przydzielonego adresu poczty elektronicznej.
18. Kontrola zmian przepisów prawnych niezbędnych i wykorzystywanych przy realizacji zadań w ramach
przydzielonego zakresu czynności.
19. Wykonywanie innych poleceń Naczelnika związanych z zadaniami wydziału.
2. Zakres odpowiedzialności:
1. Odpowiedzialność za prawidłowość, skuteczność i efekty podejmowanych działań na zajmowanym
stanowisku.
2. Odpowiedzialność pracownicza wynikająca z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu
pracy i innych ustaw oraz aktów wykonawczych, określających obowiązki pracownicze.
Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecy.
Szczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie : https://bip.myslowice.pl/pliki/myslowice/zalaczniki/6449/inspektor-w-wydziale-zarzadzania-kryzysowego.pdf

Miejsce pracy:
Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie

Pracodawca:
Urząd Miasta MYSŁOWICE

Liczba godzin pracy w tygodniu:
30

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, średnie ogólnokształcące
  • zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 3)
  • 3. Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie lub wyższe. 2. Minimum 5 letni staż pracy - praca na podstawie umowy o pracę (w przypadku posiadania wykształcenia średniego) lub minimum 3 letni staż pracy praca na podstawie umowy o pracę (w przypadku posiadania wykształcenia wyższego). 3. Biegła umiejętność obsługi programów komputerowych środowisko Windows, Word, Excel, Power Point. 4. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych. 6. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych). 7. Nieposzlakowana opinia. 8. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru, umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, w tym ustaw: a) o zarządzaniu kryzysowym, b) o samorządzie gminnym, c) o samorządzie powiatowym, d) o rachunkowości, e) o ochronie ludności i obronie cywilnej. 4. Wymagania dodatkowe: 1. Wykształcenie w zakresie bezpieczeństwa, politologii, socjologii, rachunkowości. 2. Dobra dykcja. 3. Umiejętności analityczne. 5. Pożądane cechy charakteru 1. Odpowiedzialność. 2. Opanowanie. 3. Odporność na stres. 4. Komunikatywność. 5. Umiejętność szybkiego reagowania. 6. Umiejętność rozwiązywania problemów. 7. Umiejętność pracy pod presją czasu. 8. Samodyscyplina.


Inne wymagania:
3. Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie lub wyższe. 2. Minimum 5 letni staż pracy - praca na podstawie umowy o pracę (w przypadku posiadania wykształcenia średniego) lub minimum 3 letni staż pracy praca na podstawie umowy o pracę (w przypadku posiadania wykształcenia wyższego). 3. Biegła umiejętność obsługi programów komputerowych środowisko Windows, Word, Excel, Power Point. 4. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych. 6. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych). 7. Nieposzlakowana opinia. 8. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru, umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, w tym ustaw: a) o zarządzaniu kryzysowym, b) o samorządzie gminnym, c) o samorządzie powiatowym, d) o rachunkowości, e) o ochronie ludności i obronie cywilnej. 4. Wymagania dodatkowe: 1. Wykształcenie w zakresie bezpieczeństwa, politologii, socjologii, rachunkowości. 2. Dobra dykcja. 3. Umiejętności analityczne. 5. Pożądane cechy charakteru 1. Odpowiedzialność. 2. Opanowanie. 3. Odporność na stres. 4. Komunikatywność. 5. Umiejętność szybkiego reagowania. 6. Umiejętność rozwiązywania problemów. 7. Umiejętność pracy pod presją czasu. 8. Samodyscyplina.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
32 317 13 19

Wymagane dokumenty:
8. Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny. 2. Kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie. 3. Kopia dokumentów potwierdzających okres wymaganego stażu pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy). 4. Kopia dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (jeżeli są wymagane). 5. KwesEonariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 6. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych. 7. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 8. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 9. Termin i miejsce składania dokumentów: Dokumenty aplikacyjne należy składać: do 15.12.2025 r. w zamkniętej kopercie z adnotacją: Konkurs na stanowisko Inspektora w Wydziale Zarządzania Kryzysowego": - osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Mysłowice przy ul. Powstańców 1 w Mysłowicach lub - drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Dodano: 05.12.2025, 04:54
ID ogłoszenia: 361288
Udostępnij:
Dodano: 05.12.2025, 04:54
ID ogłoszenia: 361288

Zobacz inne oferty

4 850 PLNbrutto
Nowe
Prudnik
4 850 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
30,50 PLNbrutto
Nowe
Jastrzębie-Zdrój
30,50 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
4 700 PLNbrutto
Nowe
Kielce
4 700 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
4 800 PLNbrutto
Nowe
Włocławek
4 800 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
Do góry