StPr/25/2398
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 870 do 8 850 PLN
Zakres obowiązków:
Realizacja zadań referatu ds. relacji z mediami związana jest m.in. z obsługą medialną Urzędu, przekazywaniem opinii publicznej informacji o działaniu Urzędu i pracy Prezydenta i Zastępców Prezydenta, przygotowywaniem codziennych serwisów prasowych dla kierownictwa Urzędu.
Szczegółowy zakres wykonywanych zadań znajduje się w treści ogłoszenia o naborze na stronie www.bip.lublin.eu
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze, zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo zostaną przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane, za wyjątkiem dokumentów złożonych poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego.
Miejsce pracy:
SPOKOJNA 2, 20-074 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA LUBLIN
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- obsługa poczty elektronicznej, Obsługa komputera
- - wykształcenie wyższe magisterskie - znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; - znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego; - znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; - znajomość ustawy - Prawo prasowe; - znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej; - umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy LibreOffice, poczta elektroniczna, Internet. Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów do aplikowania na ww. stanowisko znajdują się w treści ogłoszenia o naborze na stronie www.bip.lublin.eu.
Inne wymagania:
- wykształcenie wyższe magisterskie - znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; - znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego; - znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; - znajomość ustawy - Prawo prasowe; - znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej; - umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy LibreOffice, poczta elektroniczna, Internet. Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów do aplikowania na ww. stanowisko znajdują się w treści ogłoszenia o naborze na stronie www.bip.lublin.eu.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów do aplikowania na ww. stanowisko znajdują się w treści ogłoszenia o naborze na stronie www.bip.lublin.eu Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze, zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo zostaną przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane, za wyjątkiem dokumentów złożonych poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów do aplikowania na ww. stanowisko znajdują się w treści ogłoszenia o naborze na stronie: https://bip.lublin.eu/urzad-miasta-lublin/nabor-na-wolne-stanowiska-urzednicze/2025/ogloszenia/nabor-na-stanowisko-inspektor-wieloosobowe-stanowisko-pracy-ds-relacji-z-mediami-w-kancelarii-prezydenta,114,28802,2.html

Zaloguj się przez Facebook