StPr/25/7864
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN
Zakres obowiązków:
1. Przeprowadzanie kontroli w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej.
2. Przeprowadzanie kontroli w ośrodkach wsparcia w ramach prowadzonego nadzoru nad realizacją zadań własnych i zleconych jednostkom samorządu terytorialnego w zakresie: zapewnianych usług osobom z zaburzeniami psychicznymi w środowiskowych domach samopomocy, udzielanego wsparcia dla osób doznających przemocy domowej oraz realizowanego wsparcia osobom w kryzysie bezdomności.
3. Współpraca z samorządami lokalnymi w zakresie tworzenia ośrodków wsparcia i usług (w tym specjalistycznych) dla osób z zaburzeniami psychicznymi, ośrodków wsparcia i usług dla osób doznających przemocy domowej i ośrodków wsparcia dla osób w kryzysie bezdomności
4. Ustalanie potrzeb finansowych oraz limitów miejsc ze środków rządowych związanych z rozwojem usług ośrodków wsparcia w ramach programów rządowych oraz sporządzanie sprawozdawczości z działalności nadzorowanych jednostek.
5. Branie udziału w pracach komisji i zespołach merytorycznych działających na rzecz realizacji programów rządowych mających na celu ochronę poziomu życia osób, rodzin i grup społecznych zagrożonych wykluczeniem oraz rozwoju specjalistycznego wsparcia.
6. Przeprowadzanie kontroli problemowych w organizacjach pozarządowych.
Miejsce pracy:
Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- - wykształcenie: wyższe tytuł zawodowy magistra na kierunku lub w zakresie: prawo, administracja, ekonomia, pedagogika, pedagogika specjalna, praca socjalna, socjologia, psychologia, polityka społeczna, politologia, politologia i nauki społeczne, zarządzanie lub marketing - Staż pracy co najmniej 3 lata w pomocy społecznej na stanowisku, na którym były realizowane zadania z zakresu pomocy społecznej - Znajomość ustaw: o kontroli w administracji rządowej, o pomocy społecznej, o ochronie zdrowia psychicznego, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz Kodeksu postępowania administracyjnego - Kompetencje w zakresie skutecznej komunikacji pisemnej i ustnej, rzetelności, myślenia analitycznego oraz podejmowania decyzji i odpowiedzialności - W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. - Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe) - Przeszkolenie w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej w wymiarze co najmniej 100 godzin - Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej lub uczestnictwo w kursie z zakresu organizacji pomocy społecznej Znajomość ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej
Inne wymagania:
- wykształcenie: wyższe tytuł zawodowy magistra na kierunku lub w zakresie: prawo, administracja, ekonomia, pedagogika, pedagogika specjalna, praca socjalna, socjologia, psychologia, polityka społeczna, politologia, politologia i nauki społeczne, zarządzanie lub marketing - Staż pracy co najmniej 3 lata w pomocy społecznej na stanowisku, na którym były realizowane zadania z zakresu pomocy społecznej - Znajomość ustaw: o kontroli w administracji rządowej, o pomocy społecznej, o ochronie zdrowia psychicznego, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz Kodeksu postępowania administracyjnego - Kompetencje w zakresie skutecznej komunikacji pisemnej i ustnej, rzetelności, myślenia analitycznego oraz podejmowania decyzji i odpowiedzialności - W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. - Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe) - Przeszkolenie w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej w wymiarze co najmniej 100 godzin - Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej lub uczestnictwo w kursie z zakresu organizacji pomocy społecznej Znajomość ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie specjalizacji Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe) Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego dotyczącego przeszkolenia w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej w wymiarze co najmniej 100 godzin W przypadku przekazania dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność konieczne jest dołączenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru w zakresie wykraczającym poza katalog danychokreślonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnej. W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 157276" na adres: Punkt przyjęć korespondencji w pokoju 24 w kancelarii ogólnej przy wejściu A": ul. Okopowa 21/27 80-810 Gdańsk Na kopercie i liście motywacyjnym należy umieścić dopisek: 130/25 Dokumenty można składać elektronicznie wyłącznie przez elektroniczną skrzynkę podawczą (ESP) urzędu utworzoną na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP) oraz za pomocą e-doręczeń (adres: AE:PL-69276-68927-JEAH-27). Zasady dotyczące doręczania dokumentów elektronicznych dostępne są na stronie BIP urzędu w zakładce "Kontakt -> Elektroniczna Skrzynka Podawcza/ eDoręczenia" Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: (58) 30 77 530, (58) 30 77 141 Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.gov.pl/web/uw-pomorski/co-oferujemy2 Dokumenty należy złożyć do: 27.10.2025 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta